Σημαντικά τροποποιημένο είναι το νέο L200 και στο πίσω τμήμα του αμαξώματος.

Ο νέος Σαμουράι των Pick-Up!

Το 2ο πιο εμπορικό μοντέλο της Mitsubishi παγκοσμίως, μπαίνει θριαμβευτικά στη 5η 10ετία της «ζωής» του με την 6η γενιά του, πιο καλαίσθητη, αποδοτική και πληρέστερα εξοπλισμένη από ποτέ.

 
Με περισσότερες από 4,7 εκ. πωλήσεις από το 1978 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το L200 αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της Mitsubishi σε παγκόσμιο επίπεδο και σαφέστατα, ένα από τα πληρέστερα Pick-Up που διατίθεται τόσο στην Ελλάδα όσο και 149 ακόμη χώρες.
Λίγες εβδομάδες πριν το επίσημο λανσάρισμα της και στην ελληνική αγορά, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την 6η γενιά του μοντέλου κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής της παρουσίασης στην Ισπανία, ερχόμενοι σε επαφή με τις πολλαπλές επεμβάσεις ουσίας που έχει δεχθεί σε σχέση με το, άκρως επιτυχημένο μοντέλο που αντικαθιστά.
Η Mitsubishi αναφέρει πως το 51% του νέου μοντέλου έχει τροποποιηθεί σε σχέση με τη 5η γενιά του, με σαφείς αναβαθμίσεις τόσο στη σχεδίαση και στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, όσο και στους κινητήρες και τα μηχανικά μέρη. Παράλληλα, νέα δεδομένα ισχύουν τόσο για το –εξαιρετικό- σύστημα τετρακίνησης «Super Select II», όσο και για το πλαίσιο, το αμάξωμα τις αναρτήσεις κ.ά.
Όλα τα παραπάνω, έρχονται να προστεθούν στην αποδεδειγμένη αξιοπιστία του μοντέλου ενώ, το… κερασάκι στην τούρτα είναι φυσικά η πλήρως τροποποιημένη σχεδίαση του αμαξώματος αλλά και του εσωτερικού διακόσμου. 

Στιβαρή και πιο δυναμική σχεδίαση
Η 6η γενιά του L200 έχει να επιδείξει πολλαπλές σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός τμήμα της με το κάλυμμα του κινητήρα να έχει τοποθετηθεί 40 χλστ. πιο ψηλά, τη μάσκα να έχει μικρότερο ύψος και να εκτείνεται προς τα επίσης ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα.
Οι επιταγές της σχεδιαστικής φιλοσοφίας «Dynamic Shield», όπως αυτή αποτυπώνεται και στα ASX, Eclipse Cross και Outlander, προβλέπει ένα πιο «τετραγωνισμένο» εμπρός τμήμα για το νέο L200, με νέα –μεγαλύτερη- εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος της μάσκας, νέα φωτιστικά σώματα καθώς και νέο προφυλακτήρα, που ωστόσο διασφαλίζει την μεγάλη γωνία προσέγγισης του οχήματος ενώ παράλληλα μειώνει και τον αεροδυναμικό συντελεστή.
Σε αυτό συμβάλλουν τόσο οι νέοι καθρέπτες όσο και η σχεδίαση του πίσω τμήματος της καμπίνας σε όλες τις εκδόσεις (Club & Double Cab).
Τέλος, παρά το γεγονός ότι έχει επανασχεδιαστεί πλήρως ο χώρος φόρτωσης, η πόρτα του αλλά και ο προφυλακτήρας, διατηρείται αναλλοίωτη η πολύ καλή γωνία αποχώρησης ενώ, τα νέα, φαρδύτερα σκαλοπάτια αναβαθμίζουν την αισθητική του οχήματος, σε συνδυασμό και με τις νέες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών που θα είναι διαθέσιμες και στην ελληνική αγορά.

 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 

ΟΔΗΓΟΥΜΕ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Mitsubishi - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement