Το Trafic προσφέρεται με δύο μήκη (5,1 – 5,48m) αμαξώματος, δύο μεταξόνια (3,1 – 3,5m) και δύο ύψη οροφής (1,97 – 2,5m).
Η εν λόγω καταπακτή (510mm x 222mm) επιτρέπει την αύξηση του ωφέλιμου μήκους της καρότσας κατά 1,21m έως και στα 4,15m!
Με το πλάτος του χώρου φόρτωσης να ορίζεται στα 1,66m (1,27m μεταξύ των θόλων) που είναι μια μάλλον μέση επίδοση για την κατηγορία των Μεσαίων Vans, αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος, το ωφέλιμο μήκος κυμαίνεται από τα 2.537 – 2.937mm. Ωστόσο, χάρη στην ειδική καταπακτή (510mm x 222mm) πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού, επιτρέπεται η μεταφορά φορτίων με μήκος από 2,95 – 3,35m χωρίς να γίνεται κάτι εμφανές εντός της καμπίνας ή έως 3,75 – 4,15m, καταλαμβάνοντας και τον χώρο κάτω από τα πόδια του συνοδηγού. Φυσικά, αυτή είναι και η βέλτιστη επίδοση στην κατηγορία.
Σήμερα στερέωσης του φορτίου υπάρχουν ακόμη και ψηλά στα πλευρικά τοιχώματα της καρότσας.
Παράλληλα, επειδή το Trafic είναι από τα ελάχιστα Μεσαία Vans που εξακολουθούν να προσφέρονται στην παρούσα φάση και με υψηλή οροφή (ετοιμοπαράδοτα μάλιστα στην παρούσα φάση), το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος της καρότσας ανέρχεται έως στα 1.898mm (1.387mm στις εκδόσεις Η1). Αυτομάτως, αυτό συνεπάγεται μέγιστο ωφέλιμο όγκο φόρτωσης 5,8κ.μ. για τις εκδόσεις L1Η1, 7,7κ.μ. για τις εκδόσεις L2H1 και 8,8κ.μ. για τις εκδόσεις L2H2, που είναι και η βέλτιστη πρόταση στα Μεσαία Vans ως προς αυτήν την παράμετρο.
Ένα ακόμη στοιχείο που χρήζει της προσοχής μας είναι οι πολλαπλού (και ψηλά τοποθετημένοι) κρίκοι στερέωσης φορτίου σε ότι το μήκος & πλάτος της καρότσας καθώς και το χαμηλό (552mm) κατώφλι φόρτωσης.
Τέλος, με το μεικτό βάρος του να κυμαίνεται από τους 2,8 – 3,1t., το Renault Trafic μπορεί να υποστηρίξει φορτία βάρους από 1.017 - 1.241kg και να έλκει trailers με φρένα βάρους 2,0t.
Σελίδα 1 | Πόσο καλό είναι το νέο Renault Trafic που οδηγήσαμε; |
Σελίδα 2 | Χώρος φόρτωσης με μήκος 4,15m & όγκο έως 8,9κ.μ. |
Σελίδα 3 | Ροπάτος και ελαστικός πετρελαιοκινητήρας |
Σελίδα 4 | Ευέλικτο, σταθερό και ουδέτερο ακόμη και στο όριο |