Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τα φύλλα της πίσω πόρτας ανοίγουν πλήρως ενώ χαμηλή είναι και η απόσταση του δαπέδου της καρότσας από το έδαφος.

Τα φύλλα της πίσω πόρτας ανοίγουν πλήρως ενώ χαμηλή είναι και η απόσταση του δαπέδου της καρότσας από το έδαφος.

Η εν λόγω καταπακτή (510mm x 222mm) επιτρέπει την αύξηση του ωφέλιμου μήκους της καρότσας κατά 1,21m έως και στα 4,15m!

Η εν λόγω καταπακτή (510mm x 222mm) επιτρέπει την αύξηση του ωφέλιμου μήκους της καρότσας κατά 1,21m έως και στα 4,15m!

Σήμερα στερέωσης του φορτίου υπάρχουν ακόμη και ψηλά στα πλευρικά τοιχώματα της καρότσας.

Σήμερα στερέωσης του φορτίου υπάρχουν ακόμη και ψηλά στα πλευρικά τοιχώματα της καρότσας.

  • Τα φύλλα της πίσω πόρτας ανοίγουν πλήρως ενώ χαμηλή είναι και η απόσταση του δαπέδου της καρότσας από το έδαφος.
  • Η εν λόγω καταπακτή (510mm x 222mm) επιτρέπει την αύξηση του ωφέλιμου μήκους της καρότσας κατά 1,21m έως και στα 4,15m!
  • Σήμερα στερέωσης του φορτίου υπάρχουν ακόμη και ψηλά στα πλευρικά τοιχώματα της καρότσας.

Χώρος φόρτωσης με μήκος 4,15m & όγκο έως 8,9κ.μ.

34.262 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2024)

Το Trafic προσφέρεται με δύο μήκη (5,1 – 5,48m) αμαξώματος, δύο μεταξόνια (3,1 – 3,5m) και δύο ύψη οροφής (1,97 – 2,5m).


Η εν λόγω καταπακτή (510mm x 222mm) επιτρέπει την αύξηση του ωφέλιμου μήκους της καρότσας κατά 1,21m έως και στα 4,15m!

Η εν λόγω καταπακτή (510mm x 222mm) επιτρέπει την αύξηση του ωφέλιμου μήκους της καρότσας κατά 1,21m έως και στα 4,15m!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
 Με το πλάτος του χώρου φόρτωσης να ορίζεται στα 1,66m (1,27m μεταξύ των θόλων) που είναι μια μάλλον μέση επίδοση για την κατηγορία των Μεσαίων Vans, αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος, το ωφέλιμο μήκος κυμαίνεται από τα 2.537 – 2.937mm. Ωστόσο, χάρη στην ειδική καταπακτή (510mm x 222mm) πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού, επιτρέπεται η μεταφορά φορτίων με μήκος από 2,95 – 3,35m χωρίς να γίνεται κάτι εμφανές εντός της καμπίνας ή έως 3,75 – 4,15m, καταλαμβάνοντας και τον χώρο κάτω από τα πόδια του συνοδηγού. Φυσικά, αυτή είναι και η βέλτιστη επίδοση στην κατηγορία.

Σήμερα στερέωσης του φορτίου υπάρχουν ακόμη και ψηλά στα πλευρικά τοιχώματα της καρότσας.

Σήμερα στερέωσης του φορτίου υπάρχουν ακόμη και ψηλά στα πλευρικά τοιχώματα της καρότσας.

 
Παράλληλα, επειδή το Trafic είναι από τα ελάχιστα Μεσαία Vans που εξακολουθούν να προσφέρονται στην παρούσα φάση και με υψηλή οροφή (ετοιμοπαράδοτα μάλιστα στην παρούσα φάση), το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος της καρότσας ανέρχεται έως στα 1.898mm (1.387mm στις εκδόσεις Η1). Αυτομάτως, αυτό συνεπάγεται μέγιστο ωφέλιμο όγκο φόρτωσης 5,8κ.μ. για τις εκδόσεις L1Η1, 7,7κ.μ. για τις εκδόσεις L2H1 και 8,8κ.μ. για τις εκδόσεις L2H2, που είναι και η βέλτιστη πρόταση στα Μεσαία Vans ως προς αυτήν την παράμετρο.
 
Ένα ακόμη στοιχείο που χρήζει της προσοχής μας είναι οι πολλαπλού (και ψηλά τοποθετημένοι) κρίκοι στερέωσης φορτίου σε ότι το μήκος & πλάτος της καρότσας καθώς και το χαμηλό (552mm) κατώφλι φόρτωσης.
 
Τέλος, με το μεικτό βάρος του να κυμαίνεται από τους 2,8 – 3,1t., το Renault Trafic μπορεί να υποστηρίξει φορτία βάρους από 1.017  - 1.241kg και να έλκει trailers με φρένα βάρους 2,0t.
 

Σελίδα 1Πόσο καλό είναι το νέο Renault Trafic που οδηγήσαμε;
Σελίδα 2Χώρος φόρτωσης με μήκος 4,15m & όγκο έως 8,9κ.μ.
Σελίδα 3Ροπάτος και ελαστικός πετρελαιοκινητήρας
Σελίδα 4Ευέλικτο, σταθερό και ουδέτερο ακόμη και στο όριο