ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ροπάτος και ελαστικός πετρελαιοκινητήρας

61.392 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2024)
Ελαστικός και με χαμηλά επίπεδα θορύβου ο 2,0λιτρος πετρελαιοκινητήρας των 130 ίππων που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε με το αμάξωμα L2H1 του Renault Trafic.

Ελαστικός και με χαμηλά επίπεδα θορύβου ο 2,0λιτρος πετρελαιοκινητήρας των 130 ίππων που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε με το αμάξωμα L2H1 του Renault Trafic.

Πολύ καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση το 6άριο κιβώτιο και τοποθετημένος σε θέση με καλή εργονομία ο επιλογέας.

Πολύ καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση το 6άριο κιβώτιο και τοποθετημένος σε θέση με καλή εργονομία ο επιλογέας.

  • Ελαστικός και με χαμηλά επίπεδα θορύβου ο 2,0λιτρος πετρελαιοκινητήρας των 130 ίππων που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε με το αμάξωμα L2H1 του Renault Trafic.
  • Πολύ καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση το 6άριο κιβώτιο και τοποθετημένος σε θέση με καλή εργονομία ο επιλογέας.

Ο γνωστός και αξιόπιστος –τετρακύλινδρος- πετρελαιοκινητήρας Blue dCi των 2,0λτ. αναλαμβάνει την κίνηση του Renault Trafic, διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 110, 130 ή 150 (στις εκδόσεις H2) ίππων, με μέγιστη ροπή 300, 330 ή 350Nm αντίστοιχα.


Πολύ καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση το 6άριο κιβώτιο και τοποθετημένος σε θέση με καλή εργονομία ο επιλογέας.

Πολύ καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση το 6άριο κιβώτιο και τοποθετημένος σε θέση με καλή εργονομία ο επιλογέας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
 Σε ότι αφορά στην αίσθηση που ο οδηγός αποκομίζει από αυτόν αξίζει να αναφέρουμε τα περιορισμένα επίπεδα θορύβου (ακόμη και στις υψηλές σ.α.λ.), την πολύ καλή κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου έξι (6) σχέσεων και την άμεση απόκριση του στις εντολές του οδηγού, ειδικά από χαμηλά.
 
Αναλόγως της απόδοσης η μέση κατανάλωση ξεκινά από τα 6,9lt/100km ενώ η εταιρεία τον συνεπικουρεί με συστήματα όπως το Stop&Start, η λειτουργία Eco κ.ά.
 

Σελίδα 1Πόσο καλό είναι το νέο Renault Trafic που οδηγήσαμε;
Σελίδα 2Χώροι για τα πάντα εντός της καμπίνας!
Σελίδα 3Ροπάτος και ελαστικός πετρελαιοκινητήρας
Σελίδα 4Ευέλικτο, σταθερό και ουδέτερο ακόμη και στο όριο