Leasing: 3 Μεσαία Vans με κόστος 4ετίας κάτω από 30 χιλ. ευρώ!
Ο γνωστός και αξιόπιστος –τετρακύλινδρος- πετρελαιοκινητήρας Blue dCi των 2,0λτ. αναλαμβάνει την κίνηση του Renault Trafic, διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 110, 130 ή 150 (στις εκδόσεις H2) ίππων, με μέγιστη ροπή 300, 330 ή 350Nm αντίστοιχα.
Πολύ καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση το 6άριο κιβώτιο και τοποθετημένος σε θέση με καλή εργονομία ο επιλογέας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Σελίδα 1 | Πόσο καλό είναι το νέο Renault Trafic που οδηγήσαμε; |
Σελίδα 2 | Χώροι για τα πάντα εντός της καμπίνας! |
Σελίδα 3 | Ροπάτος και ελαστικός πετρελαιοκινητήρας |
Σελίδα 4 | Ευέλικτο, σταθερό και ουδέτερο ακόμη και στο όριο |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr