ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Απόδοση 120 ίππων, αυτονομία 290km

29.036 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2022)
Η φόρτιση γίνεται από τη μάσκα και το σύστημα μπορεί να υποστηρίξει παροχή έως και 80kW.

Η φόρτιση γίνεται από τη μάσκα και το σύστημα μπορεί να υποστηρίξει παροχή έως και 80kW.

Από τον επιλογέα ο οδηγός μπορεί να ελέγχει –σειριακά- και το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας.

Από τον επιλογέα ο οδηγός μπορεί να ελέγχει –σειριακά- και το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας.

Το σύστημα ARB έχει τρία επίπεδα πέδησης / ανάκτησης ενέργειας (Β1 – Β3).

Το σύστημα ARB έχει τρία επίπεδα πέδησης / ανάκτησης ενέργειας (Β1 – Β3).

  • Η φόρτιση γίνεται από τη μάσκα και το σύστημα μπορεί να υποστηρίξει παροχή έως και 80kW.
  • Από τον επιλογέα ο οδηγός μπορεί να ελέγχει –σειριακά- και το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας.
  • Το σύστημα ARB έχει τρία επίπεδα πέδησης / ανάκτησης ενέργειας (Β1 – Β3).

Ο ηλεκτροκινητήρας των 90kW (120hp) αποδίδει μέγιστη ροπή 245Nm και πολύ καλές επιταχύνσεις (0-100km/h σε 11,6sec) ενώ την ίδια στιγμή η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 135km/h.


Από τον επιλογέα ο οδηγός μπορεί να ελέγχει –σειριακά- και το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας.

Από τον επιλογέα ο οδηγός μπορεί να ελέγχει –σειριακά- και το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
 Την ίδια στιγμή, οι μπαταρίες ιόντων λιθίου των 45kWh, διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία έως κα 290km και συνοδεύονται από εγγύηση διατήρησης ελάχιστης χωρητικότητας της τάξης του 70% για τα πρώτα 8 έτη / 160.000km.

Το σύστημα ARB έχει τρία επίπεδα πέδησης / ανάκτησης ενέργειας (Β1 – Β3).

Το σύστημα ARB έχει τρία επίπεδα πέδησης / ανάκτησης ενέργειας (Β1 – Β3).

 
Το Renault Kangoo E-Tech μπορεί υποστηρίξει παροχές φόρτισης έως και 80kW (DC), όπου μέσα σε 30 λεπτά ανακτώνται 170km αυτονομίας (φόρτιση διάρκειας 2 ωρών και 40 λεπτών για το 5% - 80% σε Wallbox 7,4kW).
 
Πολλαπλές λειτουργίες κίνησης & ανάκτησης ενέργειας
 
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι διαφορετικών λειτουργιών ως προς την λειτουργία/απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, αναλόγως των συνθηκών χρήσης. Την ίδια στιγμή, το σύστημα «Adaptive Regenerative Brake System» (ARB), είναι σε θέση ακόμη και να… καταργήσει το συμβατικό –υδραυλικό- σύστημα πέδησης.
 
Το εν λόγω σύστημα προσφέρει τρία επίπεδα ισχύος πέδησης και παράλληλης ανάκτησης ενέργειας:
  • B1 / Sailing: Περιορισμένη ανάκτηση, για κίνηση π.χ. σε αυτοκινητόδρομους
  • B2 / Drive: Αντίστοιχη με το συμβατικό σύστημα πέδησης
  • B3 / Brake:  Μέγιστη ανάκτηση, οδήγηση «με ένα πεντάλ» εντός της πόλης ή σε διαδρομές με έντονες εδαφικές κλίσεις.
 
Στην πράξη, ο οδηγός μπορεί γρήγορα να συνηθίσει να κινεί το νέο Kangoo E-Tech Electric… χωρίς κανένα πεντάλ(!) κάνοντας χρήση του cruise-control και του συστήματος ARB, που ελέγχεται –σειρικά- μέσω του επιλογέα του κιβωτίου.
Το τελευταίο έχει μια σχέση μετάδοσης ωστόσο, ο –κλασικού τύπου- επιλογέας έχει διατηρηθεί, κερδίζοντας εύσημα για την χρηστικότητα του.
 

Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Renault Kangoo E-Tech Electric
Σελίδα 2Κομψό, πρακτικό και ευρύχωρο εσωτερικό
Σελίδα 3Απόδοση 120 ίππων, αυτονομία 290km
Σελίδα 4Εξαιρετική ποιότητα κύλισης και υψηλή ενεργητική ασφάλεια