Off-Road & Pick-Up: D-Max Vs Ranger Vs Hilux
48.456 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2021)
To Ranger έχει τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, αλλά τα Hilux και D-Max εμφανίζουν καλύτερες γωνίες προσέγγισης εμποδίων, με τις διαφορές να είναι σε κάθε περίπτωση μικρές. Ας δούμε, όμως, πού υπερτερούν και πού υστερούν τα τρία αυτά δημοφιλή Pick-Up.
Το ιδιαίτερο γεωγραφικό ανάγλυφο της ελληνικής χερσονήσου, αποτελεί –μεταξύ άλλων- έναν από τους λόγους που οδήγησαν στην –πρωτοφανή για δεκαετίες- εμπορική επιτυχία των Pick-Up στη χώρα μας. Με δυνατότητα μεταφοράς φορτίων βάρους έως και άνω του ενός τόνου, πολλαπλές εκδόσεις αμαξώματος και πρωτίστως, εξαιρετική οδική συμπεριφορά τόσο εντός όσο και –κυρίως- εκτός δρόμου, τα Pick-Up προσφέρουν ανεκτίμητα οφέλη σε αυτόν που θα επιχειρήσει να βγει… εκτός της πεπατημένης κατά τη διάρκεια του δρομολογίου του, ακόμη και στην περίπτωση που μεταφέρει φορτία μεγάλου βάρους ή και επιπλέον συνεπιβάτες.Από επαγγελματικά εργαλεία, τα Pick-Up μπορούν να μετατραπούν σε εκτός δρόμου "όπλα".
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Pick-Up «εμφύλιος»: Isuzu D-Max Vs Mitsubishi L200
Ωστόσο, η κίνηση σε διαδρομές με μεγάλες εδαφικές ανωμαλίες ή σημαντικά περιορισμένο συντελεστή πρόσφυσης, εμφανίζει σημαντικές ιδιαιτερότητες και δυσκολίες, απαιτώντας τη μέγιστη και συνεχή εγρήγορση του οδηγού.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Φυσικά, σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της μέγιστης ασφάλειας έχουν και οι ικανότητες του εκάστοτε οχήματος, όπως π.χ. η αποδοτικότητα του συστήματος μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς, οι μεγάλες γωνίες του αμαξώματος και η απόσταση του από το έδαφος, χωρίς να παραβλέπουμε τις πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες σε ότι αφορά στα ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης του έργου του οδηγού.
ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ |
FORD RANGER |
ISUZU D-MAX |
TOYOTA HILUX |
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) |
232-283 |
220-240 |
227-310 |
Γωνία προσέγγισης (μοίρες) |
28 |
29-30,5 |
29 |
Γωνία ράμπας (μοίρες) |
24 |
21,4-22,9 |
23 |
Γωνία αποχώρησης (μοίρες) |
27 |
22,5-27,4 |
26 |
Πλευρική κλίση (μοίρες) |
35 |
- |
45 |
Μέγιστο βάθος υδάτινου εμποδίου (χλστ.) |
800 |
800 |
700 |
Στις ενότητες που ακολουθούν σας παρουσιάζουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τριών εκ των πιο προηγμένων Pick-Up της αγοράς, αναλύοντας το βασικό τους χαρακτηριστικό, δηλαδή τις δυνατότητες εκτός δρόμου κίνησής τους.
Ας τα γνωρίσουμε καλύτερα…
Ford Ranger: Δεν βρίσκεται τυχαία στην κορυφή
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Ford Ranger διακρίνεται για την υποδειγματική εκτός δρόμου συμπεριφορά του και…
Το κορυφαίο σε πωλήσεις Pick-Up σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για το 2020, είναι δεδομένο πως διακρίνεται και για τις εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες του, δεδομένης της στιβαρής κατασκευής αμαξώματος και πλαισίου, της μεγάλης διαδρομής των αναρτήσεων και φυσικά, τις πολλαπλές σχετικές επενδύσεις προστασίας στο κάτω μέρος του.
… κυρίως για τις… αναρριχητικές του δυνατότητες.
Διαθέσιμο σε τρείς τύπους καμπίνας, το Ford Ranger έχει να επιδείξει μεταξύ άλλων πολλαπλές επεμβάσεις που μειώνουν το συνολικό του απόβαρο, ενώ στον εξοπλισμό ασφάλειας υιοθετεί τις πιο προηγμένες τεχνολογικές εξελίξεις στα συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού.
Δείτε τις τιμές των επαγγελματικών της Ford
Ωστόσο, όταν μιλάμε για το νέο Ford Ranger και την εκτός δρόμου κίνηση, δεν θα μπορούσαμε να παραβλέψουμε τις ειδικά εξελιγμένες εκδόσεις «Raptor» που μεταξύ άλλων προσφέρουν στον σχετικό τους εξοπλισμό στοιχεία όπως το ηλεκτρικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης «EPAS», το «FEAD» (Front End Accessory Drive) ή τα πολλαπλά διαφορετικά προφίλ λειτουργίας του νέου –ηλεκτρονικά ελεγχόμενου- συστήματος μετάδοσης της κίνησης, αναλόγως της διαδρομής που ακολουθείται και τον τύπο του οδοστρώματος (χαλίκι, χιόνι, λάσπη, άμμος, χώμα κ.ο.κ.).Isuzu D-Max: Προορισμένο για τα –πολύ- δύσκολα
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Isuzu D-Max εντυπωσιάζει με τις εκτός δρόμου ικανότητες κίνησης του…
H νέα γενιά του ιαπωνικού Pick-Up εμφανίζεται σημαντικά αναβαθμισμένη και στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, ειδικά σε ότι αφορά στις εκτός δρόμου ικανότητες του.
… χάρη σε στοιχεία όπως οι αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.
Η ενίσχυση του πλαισίου και των ενώσεων του με την καμπίνα, έχει αυξήσει την ακαμψία του οχήματος στις δυνάμεις στρέψης που θα κληθεί να αντιμετωπίσει, αυξάνοντας παράλληλα το επίπεδο της άνεσης των επιβατών.
Την ίδια στιγμή, πολύ καλές κρίνονται για τα δεδομένα της κατηγορίας τόσο οι γωνίες του αμαξώματος, όσο και οι προστατευτικές επενδύσεις (όλων των εκδόσεων) για το κάτω μέρος του αμαξώματος και τον χώρο του κινητήρα, που θα αποσοβήσουν τυχόν φθορές του οχήματος σε ακραίες καταστάσεις.
Δείτε τις τιμές των επαγγελματικών της Isuzu
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Isuzu D-Max φέρει στον εξοπλισμό του, μια πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού (ADAS) όπως π.χ. τα Hill Start Assist & Hill Descent Control, ενώ, αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι μπορεί να διέλθει από υδάτινα εμπόδια βάθους έως και 800 χλστ.!
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως το νέο Isuzu D-Max ενσωματώνει και νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς ενώ, βελτιωμένη είναι τόσο η λειτουργία όσο και η δομή της ανάρτησης αμφότερων των αξόνων.
Μοντέλο | Isuzu D-Max |
Έκδοση | Single Cab | Extended Cab | Double Cab |
Αμάξωμα | | | |
Μήκος (χλστ.) | 5.305 | 5.265 | 5.265 |
Πλάτος (χλστ.) | 1.760 | 1.835 | 1.835 |
Ύψος (χλστ.) | 1.770 | 1.790 | 1.790 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 3.125 | 3.125 | 3.125 |
Κύκλος στροφής (μ.) | 13 | 13 | 13 |
Οδική συμπεριφορά | | | |
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) | 220 | 240 | 240 |
Γωνία προσέγγισης (μοίρες) | 29 | 30,5 | 30,5 |
Γωνία ράμπας (μοίρες) | 21,4 | 22,9 | 22,9 |
Γωνία αποχώρησης (μοίρες) | 22,5 - 25,9 | 24,2 - 27,4 | 24,2 - 27,4 |
Πλευρική κλίση (μοίρες) | - | - | - |
Μέγιστο βάθος υδάτινου εμποδίου (χλστ.) | 800 | 800 | 800 |
Toyota Hilux: Ακατάβλητο εκτός δρόμου
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Toyota Hilux εξακολουθεί να διατηρεί αναλλοίωτες τις πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητες των προκατόχων του.
Η νέα γενιά του Toyota Hilux έχει αναβαθμιστεί σημαντικά σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, επιδεικνύοντας σημαντικές βελτιώσεις σε τομείς όπως η ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης κ.ο.κ. Παράλληλα, αξίζει να αναφέρουμε πως εφοδιάζεται πλέον με νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο –αυτόματο- διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.Την ίδια στιγμή διατηρείται το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο τύπου σκάλας.
Επιπρόσθετα, υιοθετεί πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες στα συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες.
Με την απόσταση από το έδαφος να κυμαίνεται από τα 227 – 310 χλστ. αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος, το νέο Toyota Hilux προσφέρει εξαιρετικές γωνίες αμαξώματος όπως μπορείτε να δείτε και στον σχετικό πίνακα ενώ, ο κύκλος στροφής του δεν υπερβαίνει σε καμία περίπτωση τα 13,0μ.
Δείτε τις τιμές των επαγγελματικών της Toyota
Παράλληλα, το ιαπωνικό Pick-Up μπορεί να διέλθει από υδάτινα εμπόδια βάθους έως και 700 χλστ.
Τέλος, ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί μια σωρεία ηλεκτρονικών συστημάτων του οχήματος όπως το VSC (Vehicle Stability Control), το Active Traction Control καθώς και τα Hill Start Assist Control & Downhill Assist Control προκειμένου να υποβοηθηθεί στον έλεγχο του οχήματος κατά την εκκίνηση από στάση σε ανηφόρα ή κατά την κάθοδο σε ιδιαίτερα κεκλιμένα επίπεδα.Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »