Δείτε εύκολα και γρήγορα πού υστερούν και πού υπερτερούν δύο δημοφιλή pick-up, τα Isuzu D-Max και Mitsubishi L200, τα οποία θέτουμε αντιμέτωπα στις κορυφαίες εκδόσεις τους που εξοπλίζονται με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.
Πρώτα τα δοκιμάζουμε και μετά τα συγκρίνουμε...
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Oι αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί το νέο L200 σε τομείς όπως οι αναρτήσεις, το σύστημα τετρακίνησης αλλά και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, το καθιστούν εκ των κορυφαίων στην κατηγορία του.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Mitsubishi, το 51% των επιμέρους τμημάτων του τελευταίου L200 έχει τροποποιηθεί σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο.
Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις πολλαπλές ενισχύσεις στο κάτω μέρος του D-Max, επιτρέπουν την άνετη κίνηση και σε δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές.
Το νέο D-Max είναι κοντύτερο (κατά 30 χλστ.) και φαρδύτερο (κατά 10 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ τόσο το μετατρόχιο όσο και –κυρίως- το μεταξόνιο (+30 χλστ.) έχουν αυξηθεί.
Κατά ένα περίπου χρόνο νεότερο είναι το τελευταίας γενιάς Isuzu D-Max, το οποίο μάλιστα έχει εμπιστευθεί και η Mazda για να επιστρέψει στα Pick-Up και να παρουσιάσει παίρνοντας αυτό ως βάση, το νέο ΒΤ-50. Σε κάθε περίπτωση, ένα από τα δυνατά «χαρτιά» του νέου D-Max είναι τα υψηλότατα επίπεδα παθητικής (και ενεργητικής) ασφάλειας που προσφέρει, καθώς αποτελεί το μοναδικό έως τώρα πεντάστερο μοντέλο, με βάση τα νέα, αυστηρότερα crash-test που πραγματοποιεί ο Euro NCAP. Επιπλέον, άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως το ιαπωνικό Pick-Up παίρνει το ένα βραβείο μετά το άλλο, κερδίζοντας τις εντυπώσεις κοινού και ειδικών.
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ME MIA MATIA | ||
---|---|---|
Μοντέλο | Isuzu D-Max | Mitsubishi L200 |
Έκδοση | DOUBLE CAB 4x4 Arena AUTO ΜΥ22 | Instyle Double Cab AT |
Κινητήρας Diesel (κ.εκ) | 1.898 | 2.268 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 164/3.600 | 150/3.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 360/2.000-2.500 | 400/2.000 |
Αυτόματο Κιβώτιο | 6 σχέσεων | 6 σχέσεων |
Μεικτή κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 9,2 | 9,7 |
Εκπομπές CO2-συνδυασμένος κύκλος (γρ./χλμ.) | 243 | 254 |
Διαστάσεις - Βάρη | ||
Μήκος (χλστ.) | 5.265 | 5.225 |
Πλάτος (χλστ.) | 1.870 | 1.815 |
Ύψος (χλστ.) | 1.790 | 1.780 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 3.125 | 3.000 |
Μήκος καρότσας (χλστ.) | 1.495 | 1.520 |
Ύψος καρότσας (χλστ.) | 490 | 475 |
Πλάτος καρότσας (χλστ.) | 1.530 | 1.470 |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος (χλστ.) | 240 | 205 |
Ωφέλιμο φορτίο (κιλά) | 1.070 | 1.075 |
Μεικτό βάρος (κιλά) | 3.100 | 3.110 |
Βάρος ρυμούλκησης χωρίς/με φρένα (κιλά) | 750/3.500 | 750/3.100 |
Επιδόσεις | ||
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 | 171 |
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,9 | - |
Γωνία προσέγγισης (μοίρες) | 30,5 | 30,0 |
Γωνία αναχώρησης (μοίρες) | 24,2 | 22,0 |
Γωνία ράμπας (μοίρες) | 22,9 | 24,0 |
Τιμή (ευρώ) | 41.350 | 39.500 |
Σχολιάστε |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2023 - pro.autotriti.gr