Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Isuzu D-Max Vs Mitsubishi L200. Πού κερδίζουν και πού χάνουν τα ιαπωνικά Pick-Up.

Isuzu D-Max Vs Mitsubishi L200. Πού κερδίζουν και πού χάνουν τα ιαπωνικά Pick-Up.

Πρώτα τα δοκιμάζουμε και μετά τα συγκρίνουμε...

Πρώτα τα δοκιμάζουμε και μετά τα συγκρίνουμε...

Oι αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί το νέο L200 σε τομείς όπως οι αναρτήσεις, το σύστημα τετρακίνησης αλλά και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, το καθιστούν εκ των κορυφαίων στην κατηγορία του.

Oι αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί το νέο L200 σε τομείς όπως οι αναρτήσεις, το σύστημα τετρακίνησης αλλά και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, το καθιστούν εκ των κορυφαίων στην κατηγορία του.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Mitsubishi, το 51% των επιμέρους τμημάτων του τελευταίου L200 έχει τροποποιηθεί σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Mitsubishi, το 51% των επιμέρους τμημάτων του τελευταίου L200 έχει τροποποιηθεί σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο.

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις πολλαπλές ενισχύσεις στο κάτω μέρος του D-Max, επιτρέπουν την άνετη κίνηση και σε δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές.

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις πολλαπλές ενισχύσεις στο κάτω μέρος του D-Max, επιτρέπουν την άνετη κίνηση και σε δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές.

Το νέο D-Max είναι κοντύτερο (κατά 30 χλστ.) και φαρδύτερο (κατά 10 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ τόσο το μετατρόχιο όσο και –κυρίως- το μεταξόνιο (+30 χλστ.) έχουν αυξηθεί.

Το νέο D-Max είναι κοντύτερο (κατά 30 χλστ.) και φαρδύτερο (κατά 10 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ τόσο το μετατρόχιο όσο και –κυρίως- το μεταξόνιο (+30 χλστ.) έχουν αυξηθεί.

  • Isuzu D-Max Vs Mitsubishi L200. Πού κερδίζουν και πού χάνουν τα ιαπωνικά Pick-Up.
  • Πρώτα τα δοκιμάζουμε και μετά τα συγκρίνουμε...
  • Oι αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί το νέο L200 σε τομείς όπως οι αναρτήσεις, το σύστημα τετρακίνησης αλλά και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, το καθιστούν εκ των κορυφαίων στην κατηγορία του.
  • Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Mitsubishi, το 51% των επιμέρους τμημάτων του τελευταίου L200 έχει τροποποιηθεί σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο.
  • Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις πολλαπλές ενισχύσεις στο κάτω μέρος του D-Max, επιτρέπουν την άνετη κίνηση και σε δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές.
  • Το νέο D-Max είναι κοντύτερο (κατά 30 χλστ.) και φαρδύτερο (κατά 10 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ τόσο το μετατρόχιο όσο και –κυρίως- το μεταξόνιο (+30 χλστ.) έχουν αυξηθεί.

D-Max Vs L200: Πού κερδίζουν & Πού χάνουν

46.030 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2022)

Δείτε εύκολα και γρήγορα πού υστερούν και πού υπερτερούν δύο δημοφιλή pick-up, τα Isuzu D-Max και Mitsubishi L200, τα οποία θέτουμε αντιμέτωπα στις κορυφαίες εκδόσεις τους που εξοπλίζονται με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

Isuzu Vs Mitsubishi: Ιαπωνική «κόντρα» στα Pick-Up


    Πρώτα τα δοκιμάζουμε και μετά τα συγκρίνουμε...

    Πρώτα τα δοκιμάζουμε και μετά τα συγκρίνουμε...

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Στις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού & αυτόματα κιβώτια
  • Πιο ισχυρό (+16hp) το D-Max

  • Oι αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί το νέο L200 σε τομείς όπως οι αναρτήσεις, το σύστημα τετρακίνησης αλλά και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, το καθιστούν εκ των κορυφαίων στην κατηγορία του.

    Oι αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί το νέο L200 σε τομείς όπως οι αναρτήσεις, το σύστημα τετρακίνησης αλλά και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, το καθιστούν εκ των κορυφαίων στην κατηγορία του.

  • Παρόμοιες διαστάσεις & φορτία
  • Πιο ακριβό το Isuzu

  • Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Mitsubishi, το 51% των επιμέρους τμημάτων του τελευταίου L200 έχει τροποποιηθεί σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο.

    Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Mitsubishi, το 51% των επιμέρους τμημάτων του τελευταίου L200 έχει τροποποιηθεί σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο.



Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις πολλαπλές ενισχύσεις στο κάτω μέρος του D-Max, επιτρέπουν την άνετη κίνηση και σε δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές.

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις πολλαπλές ενισχύσεις στο κάτω μέρος του D-Max, επιτρέπουν την άνετη κίνηση και σε δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές.

Μπορεί η αγορά των Pick-Up να βρίσκεται σε ύφεση στην Ευρώπη, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν αποτελείται από εξαιρετικά μοντέλα, τα περισσότερα από τα οποία έχουν δημιουργήσει τη δική τους παράδοση, στηριζόμενα σε μία πορεία δεκαετιών. Δύο τέτοια μοντέλα θέτουμε αντιμέτωπα σήμερα, τα οποία -σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους- έχουν ένα κοινό παρονομαστή: Έχουν παρουσιαστεί (σχετικά) πρόσφατα στην τελευταία τους γενιά.


Το νέο D-Max είναι κοντύτερο (κατά 30 χλστ.) και φαρδύτερο (κατά 10 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ τόσο το μετατρόχιο όσο και –κυρίως- το μεταξόνιο (+30 χλστ.) έχουν αυξηθεί.

Το νέο D-Max είναι κοντύτερο (κατά 30 χλστ.) και φαρδύτερο (κατά 10 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ τόσο το μετατρόχιο όσο και –κυρίως- το μεταξόνιο (+30 χλστ.) έχουν αυξηθεί.

Σημειώνεται, πως ένα ακόμα κοινό σημείο των δύο Pick-Up είναι η ιαπωνική τους καταγωγή, γεγονός που από μόνο του είναι αρκετό για πολλούς υποψήφιους αγοραστές. Τονίζεται, πως τόσο το Mitsubishi όσο και το Isuzu το έχουμε ήδη δοκιμάσει διεξοδικά, οπότε η πληροφορία που σας μεταφέρουμε σήμερα δεν είναι στα «χαρτιά» αλλά στην «πράξη».
 
Ασφαλέστερο από ποτέ το Mitsubishi L200
 
Το παλιότερο από τα δύο μοντέλα είναι το Mitsubishi L200, η έκτη γενιά του οποίου παρουσιάστηκε πριν από δύο περίπου χρόνια, καθιστώντας σαφές από την πρώτη στιγμή, πως είχε ως στόχο τη σημαντική αύξηση των μεριδίων αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο. Το παραπάνω επετεύχθη, καθώς το L200 είναι το τρίτο σε πωλήσεις Pick-Up της Ευρώπης, ενώ αξίζει να αναφερθεί, πως με περίπου 5 εκ. πωλήσεις κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης εμπορικής του πορείας (από το 1978), αποτελεί ουσιαστικά μια από τις «σταθερές αξίες» της κατηγορίας ενώ, είναι και το 2ο πιο εμπορικό μοντέλο της Mitsubishi παγκοσμίως, πίσω μόνο από το Outlander.Κατά ένα περίπου χρόνο νεότερο είναι το τελευταίας γενιάς Isuzu D-Max, το οποίο μάλιστα έχει εμπιστευθεί και η Mazda για να επιστρέψει στα Pick-Up και να παρουσιάσει παίρνοντας αυτό ως βάση, το νέο ΒΤ-50. Σε κάθε περίπτωση, ένα από τα δυνατά «χαρτιά» του νέου D-Max είναι τα υψηλότατα επίπεδα παθητικής (και ενεργητικής) ασφάλειας που προσφέρει, καθώς αποτελεί το μοναδικό έως τώρα πεντάστερο μοντέλο, με βάση τα νέα, αυστηρότερα crash-test που πραγματοποιεί ο Euro NCAP. Επιπλέον, άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως το ιαπωνικό Pick-Up παίρνει το ένα βραβείο μετά το άλλο, κερδίζοντας τις εντυπώσεις κοινού και ειδικών.
 
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ME MIA MATIA
Μοντέλο Isuzu D-Max Mitsubishi L200
Έκδοση DOUBLE CAB 4x4 Arena AUTO ΜΥ22 Instyle Double Cab AT
Κινητήρας Diesel (κ.εκ) 1.898 2.268
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 164/3.600 150/3.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 360/2.000-2.500 400/2.000
Αυτόματο Κιβώτιο 6 σχέσεων 6 σχέσεων
Μεικτή κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 9,2 9,7
Εκπομπές   CO2-συνδυασμένος κύκλος (γρ./χλμ.) 243 254
Διαστάσεις - Βάρη
Μήκος (χλστ.) 5.265 5.225
Πλάτος (χλστ.) 1.870 1.815
Ύψος (χλστ.) 1.790 1.780
Μεταξόνιο (χλστ.) 3.125 3.000
Μήκος καρότσας (χλστ.) 1.495 1.520
Ύψος καρότσας (χλστ.) 490 475
Πλάτος καρότσας (χλστ.) 1.530 1.470
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 240 205
Ωφέλιμο φορτίο (κιλά) 1.070 1.075
Μεικτό βάρος (κιλά) 3.100 3.110
Βάρος ρυμούλκησης χωρίς/με φρένα (κιλά) 750/3.500 750/3.100
Επιδόσεις
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180 171
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,9 -
Γωνία προσέγγισης (μοίρες) 30,5 30,0
Γωνία αναχώρησης (μοίρες) 24,2 22,0
Γωνία ράμπας (μοίρες) 22,9 24,0
Τιμή (ευρώ) 41.350 39.500


Ασφάλεια 5 αστέρων για το Isuzu D-Max
  
Δείτε αναλυτικά τη σύγκριση ανά κατηγορία, στις ενότητες που ακολουθούν:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »