Isuzu D-Max Vs Mitsubishi L200. Πού κερδίζουν και πού χάνουν τα ιαπωνικά Pick-Up.

Πρώτα τα δοκιμάζουμε και μετά τα συγκρίνουμε...

Oι αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί το νέο L200 σε τομείς όπως οι αναρτήσεις, το σύστημα τετρακίνησης αλλά και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, το καθιστούν εκ των κορυφαίων στην κατηγορία του.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Mitsubishi, το 51% των επιμέρους τμημάτων του τελευταίου L200 έχει τροποποιηθεί σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο.

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις πολλαπλές ενισχύσεις στο κάτω μέρος του D-Max, επιτρέπουν την άνετη κίνηση και σε δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές.

Το νέο D-Max είναι κοντύτερο (κατά 30 χλστ.) και φαρδύτερο (κατά 10 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ τόσο το μετατρόχιο όσο και –κυρίως- το μεταξόνιο (+30 χλστ.) έχουν αυξηθεί.

Pick-Up «εμφύλιος»: Isuzu D-Max Vs Mitsubishi L200

Συγκρίνουμε τα δύο -ίσως- πιο σύγχρονα Pick-Up της αγοράς, τα νέας γενιάς Isuzu D-Max και Mitsubishi L200, δύο εμβληματικά μοντέλα με φανατικούς φίλους που προκαλούν με τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές τους.

Μπορεί η αγορά των Pick-Up να βρίσκεται σε ύφεση στην Ευρώπη, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν αποτελείται από εξαιρετικά μοντέλα, τα περισσότερα από τα οποία έχουν δημιουργήσει τη δική τους παράδοση, στηριζόμενα σε μία πορεία δεκαετιών. Δύο τέτοια μοντέλα θέτουμε αντιμέτωπα σήμερα, τα οποία -σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους- έχουν ένα κοινό παρονομαστή: Έχουν παρουσιαστεί (σχετικά) πρόσφατα στην τελευταία τους γενιά.


Πρώτα τα δοκιμάζουμε και μετά τα συγκρίνουμε...

Πρώτα τα δοκιμάζουμε και μετά τα συγκρίνουμε...

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Σημειώνεται, πως ένα ακόμα κοινό σημείο των δύο Pick-Up είναι η ιαπωνική τους καταγωγή, γεγονός που από μόνο του είναι αρκετό για πολλούς υποψήφιους αγοραστές. Τονίζεται, πως τόσο το Mitsubishi όσο και το Isuzu το έχουμε ήδη δοκιμάσει διεξοδικά, οπότε η πληροφορία που σας μεταφέρουμε σήμερα δεν είναι στα «χαρτιά» αλλά στην «πράξη»

Oι αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί το νέο L200 σε τομείς όπως οι αναρτήσεις, το σύστημα τετρακίνησης αλλά και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, το καθιστούν εκ των κορυφαίων στην κατηγορία του.

Oι αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί το νέο L200 σε τομείς όπως οι αναρτήσεις, το σύστημα τετρακίνησης αλλά και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, το καθιστούν εκ των κορυφαίων στην κατηγορία του.

Ασφαλέστερο από ποτέ το Mitsubishi L200
 

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Mitsubishi, το 51% των επιμέρους τμημάτων του τελευταίου L200 έχει τροποποιηθεί σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Mitsubishi, το 51% των επιμέρους τμημάτων του τελευταίου L200 έχει τροποποιηθεί σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο.

Το παλιότερο από τα δύο μοντέλα είναι το Mitsubishi L200, η έκτη γενιά του οποίου παρουσιάστηκε πριν από δύο περίπου χρόνια, καθιστώντας σαφές από την πρώτη στιγμή, πως είχε ως στόχο τη σημαντική αύξηση των μεριδίων αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο. Το παραπάνω επετεύχθη, καθώς το L200 είναι το τρίτο σε πωλήσεις Pick-Up της Ευρώπης, ενώ αξίζει να αναφερθεί, πως με περίπου 5 εκ. πωλήσεις κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης εμπορικής του πορείας (από το 1978), αποτελεί ουσιαστικά μια από τις «σταθερές αξίες» της κατηγορίας ενώ, είναι και το 2ο πιο εμπορικό μοντέλο της Mitsubishi παγκοσμίως, πίσω μόνο από το Outlander.
 

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις πολλαπλές ενισχύσεις στο κάτω μέρος του D-Max, επιτρέπουν την άνετη κίνηση και σε δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές.

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις πολλαπλές ενισχύσεις στο κάτω μέρος του D-Max, επιτρέπουν την άνετη κίνηση και σε δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές.

Ασφάλεια 5 αστέρων για το Isuzu D-Max
 

Το νέο D-Max είναι κοντύτερο (κατά 30 χλστ.) και φαρδύτερο (κατά 10 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ τόσο το μετατρόχιο όσο και –κυρίως- το μεταξόνιο (+30 χλστ.) έχουν αυξηθεί.

Το νέο D-Max είναι κοντύτερο (κατά 30 χλστ.) και φαρδύτερο (κατά 10 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ τόσο το μετατρόχιο όσο και –κυρίως- το μεταξόνιο (+30 χλστ.) έχουν αυξηθεί.

Κατά ένα περίπου χρόνο νεότερο είναι το τελευταίας γενιάς Isuzu D-Max, το οποίο μάλιστα έχει εμπιστευθεί και η Mazda για να επιστρέψει στα Pick-Up και να παρουσιάσει παίρνοντας αυτό ως βάση, το νέο ΒΤ-50. Σε κάθε περίπτωση, ένα από τα δυνατά «χαρτιά» του νέου D-Max είναι τα υψηλότατα επίπεδα παθητικής (και ενεργητικής) ασφάλειας που προσφέρει, καθώς αποτελεί το μοναδικό έως τώρα πεντάστερο μοντέλο, με βάση τα νέα, αυστηρότερα crash-test που πραγματοποιεί ο Euro NCAP. Επιπλέον, άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως το ιαπωνικό Pick-Up παίρνει το ένα βραβείο μετά το άλλο, κερδίζοντας τις εντυπώσεις κοινού και ειδικών.
 
Δείτε αναλυτικά τη σύγκριση ανά κατηγορία, στις ενότητες που ακολουθούν:
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement