ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οι προβληματισμοί της IRU για τις εκπομπές ρύπων των Vans!

(22/7/2025)
Οι προβληματισμοί της IRU για τις εκπομπές ρύπων των Vans!

Οι προβληματισμοί της IRU για τις εκπομπές ρύπων των Vans!

Το ιστορικό & η (πρόσκαιρα) ευέλικτη στάση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που όμως πρέπει να έχει και συνέχεια...
Μείζον ζήτημα η χωρητικότητα του δικτύου & η διαθεσιμότητα των υποδομών φόρτισης.
Πιο ρεαλιστικούς & προσιτούς στόχους για τα LCVs, ζητούν από την Ε.Ε. οι μεταφορείς.
Κίνητρα & άρση περιορισμών (βλ. μεγαλύτερο απόβαρο λόγω μπαταρίας), δεσπόζουν στην ατζέντα των επιχειρήσεων.

PRO.autotriti Team

Μολονότι η δέσμευση της IRU (Διεθνής Ένωση Οδικών Μεταφορών) να πρωτοστατήσει στη βιώσιμη κινητικότητα όσον αφορά στις εμπορευματικές μεταφορές, πρέπει να θεωρείται δεδομένη, ωστόσο η επίτευξη των στόχων για μηδενικές εκπομπές ρύπων μέχρι το 2050, στην καλύτερη των περιπτώσεων μόνο σα φιλόδοξο όραμα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί.
Κι αυτό, γιατί προκειμένου να μη διαταραχθούν οι υπηρεσίες της εφοδιαστικής αλυσίδας από τις οποίες εξαρτώνται οι άνθρωποι, θα έπρεπε να καλλιεργηθεί ένα κοινό έδαφος πρωτοβουλιών τόσο από τις κυβερνήσεις όσο και από την ίδια τη βιομηχανία των μεταφορών, που να καλύπτει όλο το φάσμα της λειτουργίας του κλάδου.
Στην τελική, μπορεί η IRU να χαιρετίζει την έγκριση της στοχευμένης τροποποίησης του Κανονισμού που προάγει την ευελιξία στη συμμόρφωση των κατασκευαστών με τους στόχους του 2025, εντούτοις την ίδια ώρα αναγνωρίζεται πως η επικείμενη αναθεώρηση για τις εκπομπές ρύπων των LCVs δεν αρκεί από μόνη της.
Κι εξηγούμαστε…
 

Το ιστορικό & η (πρόσκαιρα) ευέλικτη στάση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που όμως πρέπει να έχει και συνέχεια…

Τον Απρίλιο του 2019 λοιπόν, εκδόθηκε ο Κανονισμός για τα πρότυπα επιδόσεων εκπομπών CO2 στα νέα επιβατικά αυτοκίνητα & στα νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, εντούτοις ο κανονισμός αυτός τροποποιήθηκε τον Απρίλιο του 2023, εισάγοντας υψηλότερους στόχους μείωσης των εκπομπών ρύπων - θεσπίζοντας μάλιστα την απαγόρευση των νέων αυτοκινήτων και Vans με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035 και μετά.
Υπό το πρίσμα, συνεπώς, ότι η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε κρίση, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έναν στρατηγικό διάλογο για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας στις 30 Ιανουαρίου 2025, καταλήγοντας στην έγκριση μιας στοχευμένης τροποποίησης του Κανονισμού, ώστε να καλλιεργηθεί μια πιο ευέλικτη κατάσταση για τη συμμόρφωση των κατασκευαστών με το υφιστάμενο πλαίσιο δράσης.
Κι αυτό, γιατί τα μέτρα της ΕΕ για τη μείωση των εκπομπών CO2 στα νέα αυτοκίνητα και Vans θα πρέπει να διασφαλίζουν μεταξύ άλλων ότι οι φορείς εμπορικών οδικών μεταφορών θα εξακολουθήσουν να έχουν πρόσβαση σε οικονομικά προσιτά οχήματα που ανταποκρίνονται στις επιχειρησιακές τους ανάγκες.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>