Πώς μία εταιρεία με φρένα φορτηγών ξεχωρίζει για τα social media της!

H «Πετρομελίδης & ΣΙΑ Ο.Ε.», που ξεχωρίζει για τις ιδέες και τα πρωτοποριακά της πρότζεκτ, έχει βαλθεί να αλλάξει τον χάρτη των social media και της επικοινωνίας στον κλάδο των φρένων φορτηγών.

 
Ο κλάδος των φρένων φορτηγών δεν φημιζόταν ποτέ για τη διαδικτυακή παρουσία των εταιρειών του, με το δύσκολο αντικείμενο να ωθεί τις περισσότερες να μην έχουν καν παρουσία στα social media, ενώ η πλειονότητα όσων αποφάσισαν να έχουν τη δική τους σελίδα στο Facebook παρουσιάζει ανύπαρκτη διάδραση και λιγοστές δημοσιεύσεις τον χρόνο. Οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες. Μία από αυτές, που έχει βαλθεί να αλλάξει τον χάρτη των social media και της επικοινωνίας στον κλάδο, είναι η «Πετρομελίδης & ΣΙΑ Ο.Ε.», που ξεχωρίζει για τις ιδέες και τα πρωτοποριακά της πρότζεκτ.

Σε ένα από αυτά, σύστησε στο κοινό το «Γκαράζ Γνώσης», μια σειρά 40 μίνι βίντεο όπου παρουσιάστηκαν με κάθε λεπτομέρεια οι λειτουργίες, αλλά και ο εσωτερικός κόσμος του φορτηγού! Προσπάθεια δύο ετών που συνοδεύτηκε, μάλιστα, από βιβλιογραφία! «Το επιστημονικό περιεχόμενο είναι το Α και το Ω σε μία σελίδα τη σύγχρονη εποχή», είναι οι πρώτες κουβέντες του Ευθύμιου Σαββάκη, Υπεύθυνου Περιεχομένου και Επικοινωνίας της «Πετρομελίδης & ΣΙΑ Ο.Ε.». «Έτσι, από τα πρώτα πράγματα που αποφασίσαμε όταν αναλάβαμε τη νέα διαδικτυακή εποχή της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός πρότζεκτ που θα χάριζε συμπυκνωμένη γνώση με προτεινόμενη βιβλιογραφία στους επαγγελματίες οδηγούς», προσθέτει.

Και μπορεί η βιβλιογραφία να αποτελεί άγνωστη λέξη για τον κλάδο, ωστόσο δεν ήταν το μόνο «άγνωστο» πράγμα που τόλμησε η συγκεκριμένη επιχείρηση.

Για πρώτη φορά, ακόμα και τα πιο «αντιτουριστικά» οπτικά αντικείμενα του κλάδου αποδόθηκαν με καλαίσθητα γραφιστικά, πρωτογενή infographics έκαναν την εμφάνισή τους αναλύοντας σημαντικές ευρωπαϊκές έρευνες, ενώ και το νέο site της εταιρείας έκλεψε τις εντυπώσεις για την αισθητική και τη λειτουργικότητά του. Παράλληλα, καμπάνιες της εταιρείας έχουν κάνει τον γύρο διαδικτύου, όπως το «Θύμισέ της» για τον καρκίνο του μαστού ή το μήνυμα για την οδική ασφάλεια που αποτέλεσε post για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου!

Ο Ευθύμιος Σαββάκης γνωρίζει όσο λίγοι, άλλωστε, την έννοια της ξεχωριστής εταιρικής επικοινωνίας, καθώς έχει συνεργαστεί με κορυφαία Brands στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, ανάμεσα στα οποία και ο Οίκος Τελετών «Φάνης Μπαμπούλας και Υιός», όπου οι ανατρεπτικές του ιδέες έγιναν Case Study από πτυχιακές και διπλωματικές εργασίες εντός και εκτός συνόρων, παρουσιάστηκαν σε συνέδρια, σεμινάρια και διαλέξεις, ήταν υποψήφιες στα εθνικά βραβεία ERMIS, σχολιάστηκαν μέχρι και από το «Netflix» και βοήθησαν στη γιγάντωση της εταιρείας που χτίζει ήδη το δικό της δίκτυο Franchise σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα!

Ανάλογα είναι τα αποτελέσματα και στο εξίσου απαιτητικό και ιδιαίτερο πρότζεκτ της «Πετρομελίδης & ΣΙΑ Ο.Ε.», με τον Υποψήφιο Διδάκτορα του Α.Π.Θ. να αναλύει το Case Study μίας εταιρείας φρένων φορτηγών ακόμα και σε παρουσίαση του Εκδοτικού Οίκου του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης στην Ελλάδα! Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια, άλλωστε, η εταιρεία σημείωσε αύξηση 700% στα likes της σελίδας της στο Facebook και ενίσχυσε σημαντικά τη διάδρασή της με το κοινό και τη θέση της στην εγχώρια αγορά, με ελληνικά και κυπριακά ΜΜΕ να κάνουν εκτενή αφιερώματα στη φιλοσοφία που την κάνει να ξεχωρίζει εδώ και μισό αιώνα!

 

 

ΑΓΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ