Πόσο καλό είναι το νέο Renault Trafic που οδηγήσαμε;
Μικρά Vans: Κυρίαρχοι στα αστικά logistics
Renault Trucks: «Χατ Τρικ» βραβείων για οικολογικό ντοκιμαντέρ
Leasing-Μισθώματα | Βαρέα Επαγγελματικά |
Μηχανή Αναζήτησης |
Καλύπτοντας τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-Temp, ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 2,3λτ. αποδίδει ισχύ 135, 150 ή 180 ίππων και μέγιστη ροπή 360, 385 ή 180 ίππων ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο ή ημι-αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων επιτυγχάνοντας μέση κατανάλωση από 7,8 λτ./100χλμ. και εκπομπές ρύπων από 230 g/km (σύμφωνα με το νέο πρότυπο μετρήσεων σε πραγματικές συνθήκες «WLTP»).
Παράλληλα, το νέο Master θα διατεθεί σύντομα και στις αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις «Z.E.» με ηλεκτροκινητήρα 57 kW (περίπου 76 ίππων) που σε συνδυασμό με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 33 kWh, διασφαλίζει αυτονομία έως 120 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, με την φόρτιση του οχήματος να έχει διάρκεια 6+ ώρες.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr