Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
elastika
Leasing

Renault: «Επιστροφή στο μέλλον» με το πρωτότυπο Estafette!

(19/9/2024)
Renault: «Επιστροφή στο μέλλον» με το πρωτότυπο Estafette!

Renault: «Επιστροφή στο μέλλον» με το πρωτότυπο Estafette!

Renault: «Επιστροφή στο μέλλον» με το πρωτότυπο Estafette!

Renault: «Επιστροφή στο μέλλον» με το πρωτότυπο Estafette!

  • Renault: «Επιστροφή στο μέλλον» με το πρωτότυπο Estafette!
  • Renault: «Επιστροφή στο μέλλον» με το πρωτότυπο Estafette!
  • Renault: «Επιστροφή στο μέλλον» με το πρωτότυπο Estafette!
  • Renault: «Επιστροφή στο μέλλον» με το πρωτότυπο Estafette!

- Το νέο Van έχει το μήκος του Kangoo L2, την ευελιξία του Clio και τη χωρητικότητα φορτίου του Trafic L1H2
- Δυο οθόνες στο εσωτερικό και άλλες δυο στα άκρα του ταμπλό, λειτουργούν σαν καθρέφτες
- Διαθέτει λογισμικό ενημερώσεων σε πραγματικό χρόνο, για μείωση του κόστους χρήσης περίπου 30%

Το νέο Van έχει το μήκος του Kangoo L2, την ευελιξία του Clio και τη χωρητικότητα φορτίου του Trafic L1H2

Στο πλαίσιο της Flexis - μιας κοινοπραξίας που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τις Renault & Volvo – και της πλατφόρμας FlexEVan, μας συστήθηκε εκ νέου στην IAA Transportation το Renault Estafette, αυτή τη φορά ως πλήρως ηλεκτρικό Van. Και λέμε «εκ νέου», γιατί μεσολάβησαν 65 χρόνια από την πρώτη φορά που παρουσιάστηκε στο ευρύ κοινό (βλ. 1959).
Το Estafette Concept, λοιπόν, είναι σχεδιασμένο για τις πόλεις και πρόκειται για ένα συμπαγές αλλά ευρύχωρο ηλεκτρικό όχημα που συνδυάζει το μήκος του Kangoo L2 με μήκος 4,87 μ. (και πλάτος 1,92 μ.), την ευελιξία του Clio με κύκλο στροφής λίγο πάνω από 10 μ. και τη χωρητικότητα φορτίου του Trafic L1H2 με 7,1 κυβικά μέτρα.
Συν τοις άλλοις, με ύψος 2,59 μ. το Van παρέχει τη δυνατότητα στον οδηγό να μετακινείται μεταξύ του cockpit και του χώρου φόρτωσης, αλλά και να στέκεται όρθιος στο εσωτερικό (αρκεί να έχει ύψος μέχρι 1,90μ.).
Μάλιστα, αντί για πίσω πόρτα, το Estafette είναι εξοπλισμένο με ένα πίσω ρολό και ένα πτυσσόμενο σκαλοπάτι, για να διευκολύνεται το κομμάτι της φόρτωσης, την ίδια ώρα που η συρόμενη πόρτα κατά μήκος του πεζοδρομίου χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την εκφόρτωση, συμβάλλοντας στην ασφάλεια του οδηγού.
Η παραγωγή του οχήματος πρόκειται να ξεκινήσει σε δύο χρόνια.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>