Πέντε διακρίσεις έχει αποσπάσει ήδη το ιαπωνικό Pick-Up μέσα στο 2025.
Με σημαντικές αναβαθμίσεις στο εσωτερικό του, πρόκειται για ένα «αγροτικό» που σηκώνει πάνω από 1 τόνο & το οποίο ρυμουλκεί μέχρι 3,5 τόνους.
Αποδίδει 163 ίππους, παράγοντας μέγιστη ροπή 360Nm.
Κλειδί, η πενταετής εγγύηση της εταιρείας.
Το βραβείο του «Καλύτερου Πετρελαιοκίνητου Pick-Up», που απονέμεται από το περιοδικό Diesel & Eco Car σε ετήσια βάση, απέσπασε για δεύτερη διαδοχική χρονιά το Isuzu D-Max στα εδάφη του Ηνωμένου Βασιλείου, με τα επαινετικά σχόλια να εστιάζουν ως επί το πλείστον στην ανθεκτικότητα, την αξιοπιστία, τη σχεδίαση και την ελκτική του ικανότητα.
Ακόμη καλύτερα, η συγκεκριμένη διάκριση ήταν η πέμπτη που κατέκτησε το D-Max μέσα στο 2025, προσθέτοντας το… κερασάκι στην τούρτα σε έναν εντυπωσιακό κατάλογο βραβεύσεων που περιλαμβάνει ήδη τα βραβεία: «Pick-up of the Year» από το Company Car and Van, «Best Range & Best Back-up» στα «Pick-Up of the Year Awards» από το Overlander 4x4, «Sustainability Award» στα «4x4 of the Year Awards» (επίσης από το Overlander 4x4) και «Best Pick-Up Truck» από το Trade Van Driver.
Με σημαντικές αναβαθμίσεις στο εσωτερικό του, πρόκειται για ένα «αγροτικό» που σηκώνει πάνω από 1 τόνο & το οποίο ρυμουλκεί μέχρι 3,5 τόνους
Υπενθυμίζεται πως το ανανεωμένο Isuzu D-Max συστήθηκε με σχεδιαστικές τροποποιήσεις στο αμάξωμα (βλ. νέοι Bi-LED προβολείς εμπρός, νέα μάσκα, νέοι προφυλακτήρες – με σκαλοπάτι στον πίσω κ.ο.κ.), ενώ, με βάση την ίδια την εταιρεία, έχει βελτιωθεί και ο αεροδυναμικός συντελεστής του.
Ευρύχωρο και άνετο γαρ, το ιαπωνικό «αγροτικό» διαθέτει ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών & μια οθόνη αφής για υπηρεσίες infotainment 9 ιντσών, ενώ τα καθίσματα παραμένουν αναπαυτικά και με μεγάλο πλάτος – με εκείνα του οδηγού / συνοδηγού μάλιστα να είναι ηλεκτρικά ελεγχόμενα, αλλά και θερμαινόμενα.
Όσον αφορά στις μεταφορικές του ικανότητες, τώρα, το διπλοκάμπινο D-Max παρέχει ωφέλιμο βάρος μέχρι 1.150 κιλά (σ.σ. νούμερο που αυξάνεται όταν γίνεται μονοκάμπινο), ενώ μπορεί να σύρει trailer με φρένα βάρους έως 3,5 τόνους.
Αποδίδει 163 ίππους, παράγοντας μέγιστη ροπή 360Nm
Ακολούθως, σε ό,τι έχει να κάνει με τις επιδόσεις του αντίστοιχα, το πετρελαιοκίνητο
Pick-Up διαθέτει έναν κινητήρα 1,9 λίτρων που αποδίδει 163 άλογα, συνδυαστικά με 360Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.
Συνοδεύεται δε από ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ καταναλώνει 8,8 λίτρα / 100 χλμ., νούμερο που συνάδει με τη μέση κατανάλωση ενός «αγροτικού».
Κλειδί, η πενταετής εγγύηση της εταιρείας
Καταλήγοντας, αξίζει να σημειωθεί εδώ πως τα εκτεταμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας του οχήματος, σε συνάρτηση με τις πρακτικές του δυνατότητες & την εγγύηση των πέντε ετών, επίσης διαδραμάτισαν κομβικό ρόλο ως προς την τελευταία του διάκριση, με τον συντάκτη και εκδότη του περιοδικού Diesel & Eco Car, Ian Robertson, να σημειώνει πως:
«Το D-Max συνδυάζει ανθεκτικότητα και κομψότητα. Ο κινητήρας diesel 1,9 λίτρων μπορεί να είναι μικρός σε μέγεθος, αλλά είναι δυναμικός και μπορεί να ρυμουλκήσει 3500 κιλά, προσφέροντας παράλληλα εντυπωσιακή αξιοπιστία. Η πιο πρόσφατη αναβάθμιση φέρνει πιο έξυπνο εσωτερικό, επιπλέον εξοπλισμό και ισχυρά χαρακτηριστικά ασφαλείας, καθιστώντας το ελκυστικό τόσο για τους αγοραστές που το χρησιμοποιούν για εργασία, όσο και για όσους το χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους. Με την υποστήριξη της μακροχρόνιας πενταετούς εγγύησης της Isuzu, αποτελεί μια σταθερή επιλογή για όσους χρειάζονται ένα αξιόπιστο, σκληρά εργαζόμενο Pick-Up με μια πινελιά κομψότητας. Γι' αυτό και του απονέμουμε και φέτος τον τίτλο του καλύτερου Pick-Up διπλής καμπίνας».