Το μικρό σε διαστάσεις τιμόνι με τα πολλαπλά ενσωματωμένα χειριστήρια για διάφορες λειτουργίες του οχήματος, ακόμη και τον έλεγχο του… τηλεφώνου, είναι το πρώτο από τα δεδομένα που θα κερδίσουν την… εκτίμηση του οδηγού.
Πέραν όμως αυτού, το αμάξωμα 5,37μ. της V-Class θα κινηθεί με μεγάλη ευελιξία (κύκλος στροφής 12,4μ.) εντός της πόλης ενώ στον αυτοκινητόδρομο, η εξαιρετική ρύθμιση των αναρτήσεων το μετατρέπει σε… μαγικό χαλί ως προς την απόσβεση των πάσης φύσεως ανωμαλιών του οδοστρώματος.
Η θέση οδήγησης είναι πλήρως ρυθμιζόμενη και εξαιρετική ως προς το περιμετρικό οπτικό πεδίο που διασφαλίζει στον οδηγό ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι σαφές και γρήγορο, όπως αντίστοιχα και τα ισχυρά φρένα.
Πέραν των πολύ καλών επιταχύνσεων τόσο από στάση όσο και εν κινήσει που προσφέρει ο κινητήρας των 163 ίππων, ο οδηγός έχει στη διάθεση του και μια εντυπωσιακή γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του, ως προς τον έλεγχο της ενεργητικής ασφάλειας και της οδικής συμπεριφοράς του οχήματος.
Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τα Crosswind Assist, Attention Assist, Adaptive ESP, Collision Prevention Assist, Trafic Sign Assist, Lane Keeping Assist, Blind Spot Assit, Adaptive Highbeam Assist, μια κάμερα με ενδείξεις 360 μοιρών, και φυσικά το προληπτικό σύστημα ελέγχου της παθητικής ασφάλειας των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος, PRE-SAFE®.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr