Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Εντατικές δοκιμές για το eEconic, πριν το εμπορικό λανσάρισμα στο 2ο μισό του επόμενου έτους.

Το eEconic βασίζεται στο πάτωμα του eActros, με τις βασικές τεχνικές προδιαγραφές των δύο ηλεκτρικών φορτηγών να είναι σε μεγάλο βαθμό πανομοιότυπες.

Δοκιμάζονται η ασφάλεια, η απόδοση και η αντοχή του eEconic, όπως επίσης και οι μπαταρίες αλλά και η ηλεκτρική γραμμή κίνησης σε συνθήκες ψύχους και καύσωνα.

Ο ηλεκτρικός άξονας φέρει δύο ενσωματωμένους ηλεκτρικούς κινητήρες συνεχούς ισχύος 330 kW (442 hp) και ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων. Η κορυφαία τιμή της απόδοσης ανέρχεται σε 400 kW (536 hp).

Το eEconic θα κυκλοφορήσει αρχικά ως απορριμματοφόρο όχημα διαμόρφωσης 6x2/NLA, μεικτού βάρους 27 τόνων.

Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα 3x105 kWh και μπορούν να επαναφορτιστούν με ισχύ έως 160 kW στα ντεπό. Προς το παρόν δεν ανακοινώνονται χρόνοι φόρτισης και αυτονομία.

Σχεδόν έτοιμο το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic

6.473 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2021)

Έχοντας κοινό DNA με το ηλεκτρικό eActros, το μηδενικών ρύπων Mercedes-Benz eEconic των 27 τόνων δοκιμάζεται εντατικά σε σκληρές συνθήκες, ώστε να είναι έτοιμο να ξεκινήσει την αποκομιδή απορριμμάτων, μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2022.

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται από την Mercedes-Benz Trucks οι δοκιμές εξέλιξης του πλήρως ηλεκτρικού eEconic. Η εστίαση των μηχανικών δοκιμών είναι στο τεστάρισμα της ασφάλειας, της απόδοσης και της αντοχής του οχήματος. Το eEconic θα πρέπει επίσης να τα καταφέρει στις δοκιμές των μπαταριών και των ηλεκτρικών κινητήρων το καλοκαίρι και τον χειμώνα.


Το eEconic βασίζεται στο πάτωμα του eActros, με τις βασικές τεχνικές προδιαγραφές των δύο ηλεκτρικών φορτηγών να είναι σε μεγάλο βαθμό πανομοιότυπες.

Το eEconic βασίζεται στο πάτωμα του eActros, με τις βασικές τεχνικές προδιαγραφές των δύο ηλεκτρικών φορτηγών να είναι σε μεγάλο βαθμό πανομοιότυπες.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Το όχημα υπόκειται επίσης σε πρόσθετες δοκιμασίες, όπως μετρήσεις θορύβου, ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα (EMC) και δοκιμές οδήγησης σε ανώμαλο δρόμο. Μόλις ολοκληρωθούν οι δοκιμές, το eEconic θα προχωρήσει στο επόμενο βήμα, στις δοκιμές πελατών σε πραγματικές συνθήκες εργασίας. Η έναρξη της σειράς παραγωγής του eEconic στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Wοrth, έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του 2022.

Δοκιμάζονται η ασφάλεια, η απόδοση και η αντοχή του eEconic, όπως επίσης και οι μπαταρίες αλλά και η ηλεκτρική γραμμή κίνησης σε συνθήκες ψύχους και καύσωνα.

Δοκιμάζονται η ασφάλεια, η απόδοση και η αντοχή του eEconic, όπως επίσης και οι μπαταρίες αλλά και η ηλεκτρική γραμμή κίνησης σε συνθήκες ψύχους και καύσωνα.

 
Εντυπωσιάζει το ηλεκτρικό Mercedes eActros (+vid)

Ο ηλεκτρικός άξονας φέρει δύο ενσωματωμένους ηλεκτρικούς κινητήρες συνεχούς ισχύος 330 kW (442 hp) και ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων. Η κορυφαία τιμή της απόδοσης ανέρχεται σε 400 kW (536 hp).

Ο ηλεκτρικός άξονας φέρει δύο ενσωματωμένους ηλεκτρικούς κινητήρες συνεχούς ισχύος 330 kW (442 hp) και ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων. Η κορυφαία τιμή της απόδοσης ανέρχεται σε 400 kW (536 hp).

 
Σημειώνεται, πως η αρχιτεκτονική του eEconic επωφελείται από την παγκόσμια πλατφόρμα της Daimler Trucks, με το φορτηγό χαμηλού δαπέδου να βασίζεται στο πάτωμα του eActros. Ως αποτέλεσμα, οι βασικές τεχνικές προδιαγραφές του eEconic είναι σε μεγάλο βαθμό πανομοιότυπες με αυτές του eActros. Το eEconic, στη διαμόρφωσή του ως όχημα περισυλλογής απορριμμάτων, θα μπορεί μελλοντικά να καλύψει τη συντριπτική πλειονότητα των τυπικών διαδρομών αποκομιδής απορριμμάτων του συμβατικού Econic, χωρίς να χρειάζεται να επαναφορτίσει καθοδόν.

Το eEconic θα κυκλοφορήσει αρχικά ως απορριμματοφόρο όχημα διαμόρφωσης 6x2/NLA, μεικτού βάρους 27 τόνων.

Το eEconic θα κυκλοφορήσει αρχικά ως απορριμματοφόρο όχημα διαμόρφωσης 6x2/NLA, μεικτού βάρους 27 τόνων.

 
Αξίζει να αναφερθεί, πως το μεικτό βάρος του eEconic ανέρχεται στους 27 τόνους. Θα κυκλοφορήσει αρχικά ως απορριμματοφόρο όχημα διαμόρφωσης 6x2/NLA. Όπως συμβαίνει και με το eActros, η γραμμή κίνησης του eEconic αποτελείται από έναν ηλεκτρικό άξονα με δύο ενσωματωμένους ηλεκτρικούς κινητήρες και ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων. Η μπαταρία του μοντέλου παραγωγής θα αποτελείται από τρία «packs», το καθένα από τα οποία θα έχει ενεργειακή χωρητικότητα περίπου 105 kWh. Από κοινού οι δύο υδρόψυκτοι ηλεκτροκινητήρες θα παράγουν συνεχή ισχύ 330 kW (442 hp) με την κορυφαία τιμή της απόδοσης να ανέρχεται σε 400 kW (536 hp).

Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα 3x105 kWh και μπορούν να επαναφορτιστούν με ισχύ έως 160 kW στα ντεπό. Προς το παρόν δεν ανακοινώνονται χρόνοι φόρτισης και αυτονομία.

Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα 3x105 kWh και μπορούν να επαναφορτιστούν με ισχύ έως 160 kW στα ντεπό. Προς το παρόν δεν ανακοινώνονται χρόνοι φόρτισης και αυτονομία.

 
Αφιέρωμα: Τα 13+1 ηλεκτρικά φορτηγά
 
Στο τέλος των καθημερινών διαδρομών, οι μπαταρίες του ηλεκτρικού φορτηγού μπορούν να επαναφορτιστούν με ισχύ έως 160 kW στα ντεπό των υποψήφιων αγοραστών. Επιπλέον, κατά την οδήγηση η ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να ανακτηθεί φορτίζοντας μερικώς τις μπαταρίες. Η εταιρεία δεν ανακοινώνει ακόμα τα επίπεδα αυτονομίας του eEconic, η οποία σημειώνεται πως στην περίπτωση του eActros φτάνει μέχρι και τα 400 χλμ.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »