ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Τα Μεγάλα Vans με την χειρότερη ασφάλεια!

7.813 Επισκέψεις στο άρθρο
Τα Μεγάλα Vans με την χειρότερη ασφάλεια!

Τα Μεγάλα Vans με την χειρότερη ασφάλεια!

  • Τα Μεγάλα Vans με την χειρότερη ασφάλεια!
  • Τα Μεγάλα Vans με την χειρότερη ασφάλεια!

- Βελτιωμένα όλα τα Μεγάλα Vans σε ότι αφορά στην ενεργητική τους ασφάλεια σύμφωνα με τον Euro NCAP
- Τα Maxus eDeliver 9 & Iveco Daily έχασαν στις λεπτομέρειες καλύτερη αξιολόγηση (Χρυσά)
- Βελτιωμένα και τα Μεγάλα Vans του Ομίλου Stellantis
- Εκκρεμεί η αξιολόγηση των νέων Ford Transit & VW Crafter

Βελτιωμένα όλα τα Μεγάλα Vans σε ότι αφορά στην ενεργητική τους ασφάλεια σύμφωνα με τον Euro NCAP

Με βάση τα αποτελέσματα των νέων, αυστηρότερων σεναρίων και πρωτόκολλων αξιολόγησης του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP για το 2024, αναφορικά με την… ύπαρξη και απόδοση των διαφόρων ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού (ADAS), όλα ανεξαιρέτως τα Vans που δοκιμάστηκαν, είχαν βελτιωμένες επιδόσεις. Χαρακτηριστικά, οι υπεύθυνοι του Euro NCAP αναφέρουν πως οι επιδόσεις ήταν βελτιωμένες κατά 40% έναντι του 2023.
 
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των Μεγάλων Vans όπου, όλα πλέον τα μοντέλα έχουν αποσπάσει την «Χρυσή» βαθμίδα αξιολόγησης. Αξίζει να σημειώσουμε πως στις δοκιμές του 2023 υπήρχαν αρκετά μοντέλα με «Χάλκινη» βαθμίδα ενώ πίσω στο 2022, υπήρξαν και οχήματα με χαρακτηρισμό «Δεν Προτείνεται» σε ότι αφορά στο επίπεδο της ενεργητικής τους ασφάλειας.
 

Τα Maxus eDeliver 9 & Iveco Daily έχασαν στις λεπτομέρειες καλύτερη αξιολόγηση (Χρυσά)

Για παράδειγμα, το Iveco Daily είχε αποσπάσει το 2023 την «Χάλκινη» βαθμίδα αξιολόγησης ωστόσο, η νέα γενιά του είναι πλέον «Χρυσή» για το 2024 και μάλιστα, αν δεν υπήρχαν ορισμένα προβληματάκια σε ότι αφορά στην ευαισθησία και την απόδοση του συστήματος υποβοήθηση διατήρησης ταχύτητας με βάση τα προβλεπόμενα όρια που ισχύουν ανά διαδρομή, θα είχε ανέλθει στην «Πλατινένια» βαθμίδα. Στην παρούσα φάση πάντως η επίδοση του ανήλθε στο 77% για το σύνολο των δοκιμασιών στις οποίες υποβλήθηκε.
 
Αντίστοιχη είναι και η περίπτωση του Maxus eDeliver 9 (Χρυσό, 75%), το οποίο έχασε επίσης για λίγο την ευκαιρία να βαθμολογηθεί ως «Πλατινένιο» λόγω της όχι και τόσο καλής απόδοσης των συστημάτων υποβοήθησης διατήρησης ταχύτητας αλλά και της λωρίδας κυκλοφορίας, όπου το eDeliver 9 απέτυχε (σε ορισμένα σενάρια) να διατηρηθεί αυτόματα από της λωρίδας που είχε επιλεγεί.
 

Βελτιωμένα και τα Μεγάλα Vans του Ομίλου Stellantis

Το νέο Fiat Ducato υποχώρησε από την «Πλατινένια» βαθμίδα για το 2023, στην «Χρυσή» για το 2024, στα –αυστηρότερα- σενάρια δοκιμών των συστημάτων ADAS που ενσωματώνει από τον Euro NCAP, κυρίως λόγω της σύγκρισης του με τις βελτιωμένες επιδόσεις άλλων Μεγάλων Vans αυτή τη χρονιά (βλέπε π.χ. Mercedes-Benz Sprinter). Παράλληλα, η λειτουργία του συστήματος αποφυγής σύγκρουσης με άλλα οχήματα (AEB: Advanced Emergency Braking) ήταν οριακά επαρκής και ακόμη χειρότερη σε κάποια συγκεκριμένα σενάρια δοκιμών σε υψηλές ταχύτητες κίνησης.
 
Αντιθέτως, οι υπόλοιποι εκπρόσωποι των Μεγάλων Vans του Ομίλου Stellantis (Citroen Jumper, Peugeot Boxer & Opel Movano), βελτίωσαν την επίδοση του για το 2023 (Χάλκινα), αποσπώντας την «Χρυσή» βαθμίδα με συνολική βαθμολογία 77%.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>