Το Ford Ranger μετατρέπεται σε… παντοδύναμο Super Duty!
Η Ford θέλει να κοντράρει την BYD στις τιμές των ηλεκτρικών Pick-Ups!
- Πως καθορίζεται η «ευκολία φόρτωσης» σε ένα Van;
- Απόσταση δαπέδου καρότσας από το έδαφος στα 544+ χιλιοστά
- Πλάτος πλευρικής (συρόμενης) πόρτας άνω του 1 μέτρου
- Πλάτος πίσω πόρτας σχεδόν 1,5 μέτρου!
Ο οδηγός ενός Van, ειδικά στον κλάδο των αστικών –last mile- διανομών, καλείται καθημερινά να εισέλθει – εξέλθει δεκάδες φορές από την καμπίνα του οχήματος του κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.
¶λλες τόσες (ή και πολλές περισσότερες) είναι οι φορές που θα κληθεί να φορτώσει / εκφορτώσει αντικείμενα στο χώρο φόρτωσης του. Εύκολα λοιπόν αντιλαμβάνεται κανείς πως, η ευκολία πρόσβασης εντός της καρότσας του οχήματος, επηρεάζει σημαντικά τόσο την εύρυθμη λειτουργία του δρομολογίου όσο και την κατάσταση του οδηγού (σωματική & πνευματική υγεία).
Το ωφέλιμο πλάτος της πίσω πόρτας ή και της πλευρικής, επιτρέπει την φόρτωση π.χ. παλετών ενώ αντίστοιχα, το πόσο απέχει το δάπεδο του χώρου φόρτωσης από το έδαφος (κατώφλι φόρτωσης), διευκολύνει ή δυσκολεύει τον οδηγό λόγω του μεγάλου όγκου / βάρους των φορτίων που θα κληθεί να φορτώσει / εκφορτώσει.
Σίγουρα, οι μεταβολές στο ωφέλιμο πλάτος / ύψος τόσο των πλευρικών όσο και των πίσω πορτών ενός Van, ειδικά στην κατηγορία των Μεσαίων Vans που χρησιμοποιούνται –κυρίως- στα last mile logistics, δεν είναι πολύ μεγάλες από μοντέλο σε μοντέλο, ωστόσο ακόμη και… 2 πόντοι μπορεί να είναι σημαντικοί αν π.χ. δεν χωρά να περάσει από το άνοιγμα της πλευρικής πόρτας μια ευρωπαλέτα.
Ας δούμε λοιπόν μαζί ποια είναι τα Μεσαία Vans που προσφέρουν τις καλύτερες επιδόσεις σε αυτούς τους τομείς…
Τις μεταφορικές δυνατότητες των Μεσαίων Vans και το πόσο βαριά ή ογκώδη φορτία μπορούν να υποστηρίξουν, μπορείτε να βρείτε εδώ ωστόσο, έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια είναι τα μοντέλα που προσφέρουν το χαμηλότερο κατώφλι φόρτωσης, δηλαδή την μικρότερη απόσταση του δαπέδου της καρότσας από το οδόστρωμα.
Όπως μπορείτε να δείτε και στον ακόλουθο πίνακα, οι εκπρόσωποι του Ομίλου Stellantis (Jumpy, Vivaro, Expert, Scudo) καθώς και το «συγγενές» Toyota Proace City, τα καταφέρνουν πολύ καλά σε αυτόν τον τομέα (από 544mm) ενώ ελάχιστη είναι οι διαφορά του από τα Nissan Primastar, Renault Trafic, Ford Transit Custom & Mercedes-Benz Vito.
Αξίζει δε να σημειώσουμε πως, η εν λόγω επίδοση επηρεάζεται αρνητικά αν το όχημα έχει μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα ή σύστημα 4κίνησης, για ευνόητους λόγους.
Οι διαστάσεις μιας ευρωπαλέτας είναι 1,2m x 0,8m και με αυτό το δεδομένο, όλα τα Μεσαία Vans μπορούν να δεχθούν μια (κατά τον εγκάρσιο άξονα του οχήματος) και από τις πλευρικές συρόμενες πόρτες τους, δεδομένου ότι το ελάχιστο πλάτος ξεκινά από τα 935mm.
Ωστόσο, η καλύτερη επίδοση καταγράφεται στο LEVC VN5 (1.128mm) και ακολουθούν τα Ford Transit Custom, Renault Trafic & Nissan Primastar (1.030mm).
Φυσικά, αξίζει να τονίσουμε πως, ο τύπος και η κλίση του διαχωριστικού της καμπίνας των επιβατών από τον χώρο φόρτωσης (ειδικά στο πάνω μέρος του, επηρεάζει αρνητικά το μέγιστο ωφέλιμο πλάτος της πλευρικής πόρτας που έχει στη διάθεση του ο οδηγός κατά τη φόρτωση / εκφόρτωση του οχήματος.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr