Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μέχρι το τέλος του 2016 αναμένεται να λανσαριστεί και στην ελληνική αγορά η νέα -8η- γενιά του Toyota Hilux.

Το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης στις Double Cab εκδόσεις θα ανέρχεται στα 1.525 χλστ. ενώ…

Οι πολλαπλές επιλογές κινητήρων του νέου Hilux έχουν απόδοση από 100 – 177 ίππους και η μέση κατανάλωση καυσίμου τους ξεκινά από τα 7,1λτ./100χλμ.

… το νέο Hilux είναι από τα λίγα πλέον Pick-Up που θα διατηρήσουν μονοκάμπινες εκδόσεις στη γκάμα τους.

Toyota Hilux Βελτιωμένο από την κορφή ως… τις ρόδες

4.971 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2015)

Με βάση τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας μέχρι στιγμής για τη νέα -8η- γενιά του Toyota Hilux, το νέο ιαπωνικό Pick-Up θα είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τον προκάτοχο του ενώ πληρέστερη θα είναι η εικόνα του και σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς.

Εντελώς νέος εσωτερικός διάκοσμος
Οι αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος έχουν επιφέρει σαφή οφέλη και στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών. Ο χώρος για το κεφάλι των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 8 χλστ. ενώ αυξημένο είναι και το ωφέλιμο πλάτος στην πίσω σειρά καθισμάτων (+19χλστ.).
Πέραν αυτού, στην τροποποιημένη μορφή της κεντρικής κονσόλας και του ταμπλό, κυριαρχεί μια μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών ενώ ο –επίσης νέος- πίνακας οργάνων φιλοξενεί επίσης μια έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών.
Τέλος εντελώς νέα είναι τα καθίσματα σε όλες τις θέσεις.

Στιβαρότερο πλαίσιο, μεγαλύτερο αμάξωμα
Το νέο Toyota Hilux θα έχει αυξημένο κατά 90 χλστ. μήκος (5.350 χλστ.), θα είναι κατά 20χλστ. πιο φαρδύ (1.885 χλστ.) ενώ το ύψος του έχει μειωθεί κατά 5 χλστ. (1.855 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Παράλληλα, χάρη στις σχετικές επεμβάσεις των μηχανικών της εταιρείας, η στιβαρότητα του πλαισίου έχει αυξηθεί κατά 20%!
Αναφορικά με τις μεταφορικές του δυνατότητες, οι υπάρχουσες πληροφορίες αναφέρουν πως οι Double Cab εκδόσεις θα προσφέρουν χώρο φόρτωσης με μήκος 1.525 χλστ., πλάτος 1.645 χλστ. και ύψος 480 χλστ.
Τέλος, το μεικτό βάρος του θα κυμαίνεται από τα 2.420 – 2.910 κιλά, το ωφέλιμο φορτίο από τα 660 – 895 κιλά ενώ, θα μπορεί να έλξει τρέιλερ με βάρος από 2,8t. -3,2t.

Κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με ισχύ 100- 177 ίππων
Χωρίς να γνωρίζουμε ποιοι κινητήρες θα επιλεγούν τελικά για τις αγορές της ΕΕ, στην παρούσα φάση η Toyota έχει ανακοινώσει πως το νέο Hilux εφοδιάζεται με τρεις πετρελαιοκινητήρες 2.4, 2,5 και 2,8 λτ. με απόδοση 150, 100 και 177 ίππων και μέγιστη ροπή 400, 260 και 450 Nm αντίστοιχα.
Παράλληλα όμως, αναφέρεται και ένας βενζινοκινητήρας 2,7λτ. με ισχύ 164 ίππων και μέγιστη ροπή 245 Nm.
Η μέση κατανάλωση καυσίμου για τους πετρελαιοκινητήρες ξεκινά από τα 7,1λτ./100χλμ. και για τον βενζινοκινητήρα από τα 10,4λτ./100χλμ. αντίστοιχα. 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)