Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Πέντε εκδόσεις μεικτού βάρους 3,5-8,55 τ., έξι μεταξόνια 2.500-4.750 χλστ., τρεις αποδόσεις κινητήρα 130-175 hp και τρεις εκδόσεις καμπίνας για το νέο FUSO Canter.

Με ραντάρ συνεργάζεται το νέο σύστημα ασφάλειας «Sideguard Assist», που γνωρίσαμε από τα μοντέλα της μητρικής Daimler.

Την ασφάλεια αναβαθμίζουν και οι LED προβολείς οι οποίοι προσφέρουν 30% καλύτερη ορατότητα και φέρουν τη λειτουργία «Autolight».

Το παρών δίνει το λεγόμενο «Black Belt» που ενσωματώνει τα προαιρετικά φώτα LED.

Αναβαθμισμένο FUSO Canter

35.388 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2021)

Το μικρότερο μοντέλο της παρουσίασής μας και το μοναδικό από την Ιαπωνία, είναι το FUSO Canter, η ηλεκτρική εκδοχή του οποίου, το eCanter, αποτελεί το πρώτο μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό φορτηγό της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.


Με ραντάρ συνεργάζεται το νέο σύστημα ασφάλειας «Sideguard Assist», που γνωρίσαμε από τα μοντέλα της μητρικής Daimler.

Με ραντάρ συνεργάζεται το νέο σύστημα ασφάλειας «Sideguard Assist», που γνωρίσαμε από τα μοντέλα της μητρικής Daimler.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Δείτε περισσότερα για το ηλεκτρικό FUSO eCanter

Την ασφάλεια αναβαθμίζουν και οι LED προβολείς οι οποίοι προσφέρουν 30% καλύτερη ορατότητα και φέρουν τη λειτουργία «Autolight».

Την ασφάλεια αναβαθμίζουν και οι LED προβολείς οι οποίοι προσφέρουν 30% καλύτερη ορατότητα και φέρουν τη λειτουργία «Autolight».

 
Σε ό,τι αφορά στο συμβατικό μοντέλο, ξεκίνησαν πρόσφατα οι πωλήσεις στην Ευρώπη της συνολικά αναβαθμισμένης εκδοχής του, με τη μητρική εταιρεία Daimler Trucks να προγραμματίζει την έναρξη της μαζικής παραγωγής τον προσεχή Δεκέμβριο, στο εργοστάσιο που βρίσκεται στο Tramagal της Πορτογαλίας. Σημειώνεται, πως το ελαφρύ φορτηγό από την Ιαπωνία έχει παραχθεί σε περισσότερες από 4,5 εκατομμύρια μονάδες από το 1963 που πρωτοπαρουσιάστηκε.

Το παρών δίνει το λεγόμενο «Black Belt» που ενσωματώνει τα προαιρετικά φώτα LED.

Το παρών δίνει το λεγόμενο «Black Belt» που ενσωματώνει τα προαιρετικά φώτα LED.

 
Όπως και το προηγούμενο μοντέλο, το νέο FUSO Canter διατίθεται σε πέντε εκδόσεις μεικτού βάρους 3,5 έως 8,55 τόνων, με τους υποψήφιους αγοραστές να καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε έξι μεταξόνια μήκους 2.500 - 4.750 χλστ. Προσφέρονται, ακόμα, τρεις εκδόσεις απόδοσης του κινητήρα ισχύος 130 - 175 hp, αλλά και τρεις εκδοχές της καμπίνας, με τη βασική να έχει πλάτος 1,7 μ. και τις «comfort» και «crewcab» να εκτείνονται στα 2,0 μ. Νέο στοιχείο στο δεξιοτίμονο Canter των 3,5 τόνων είναι η καμπίνα «S», μέσω της οποίας διευκολύνεται η τοποθέτηση υπερκατασκευών. Αξίζει να σημειωθεί, πως χάρη στο νέο σύστημα εξάτμισης, το FUSO Canter πληροί τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές EURO VI – STEP E.
 
Σημαντικό χαρακτηριστικό του νέου Canter είναι η ανασχεδιασμένη εμπρόσθια όψη του, με το ελαφρύ φορτηγό να παραμένει πιστό στην ταυτότητα που έχει χτίσει εδώ και δεκαετίες. Προκειμένου να είναι σε συμφωνία με τη νέα εταιρική σχεδιαστική λογική, το νέο FUSO υιοθετεί τη λεγόμενη «Black Belt», μια μαύρη ζώνη δηλαδή που διατρέχει το αμάξωμα και ενσωματώνει τα (προαιρετικά) φώτα LED.
 
Οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες μπορούν να παραγγείλουν το νέο Canter με το προηγμένο σύστημα ασφάλειας «Sideguard Assist», γνωστό από τα μοντέλα της «μαμάς» Daimler. Υπενθυμίζεται πως το εν λόγω σύστημα ανιχνεύει μέσω αισθητήρων ραντάρ τους ευαίσθητούς χρήστες του δρόμου που κινούνται από την πλευρά του συνοδηγού. Το σύστημα εκπέμπει προειδοποιήσεις όταν ο οδηγός στρίβει δεξιά ή όταν απλά έχει ανάψει το σχετικό φλας.
 
Επιπλέον των τεχνολογιών Advanced Emergency Braking System (AEBS), Electronic Stability Program (ESP) και Lane Departure Warning System (LDWS) οι οποίες υπήρχαν και στο προηγούμενο μοντέλο, το νέο σύστημα Sideguard Assist προσφέρει περισσότερα χαρακτηριστικά ασφαλείας. Την ασφάλεια αναβαθμίζουν και οι LED προβολείς οι οποίοι προσφέρουν 30% καλύτερη ορατότητα και φέρουν τη λειτουργία «Autolight». Ακόμα σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης, έχει βελτιωθεί η προστασία που προσφέρει το σχετικό τμήμα του οχήματος.
 
Όσον αφορά στην άνεση, το νέο φορτηγό της FUSO υπόσχεται χαμηλότερα επίπεδα ντεσιμπέλ χάρη στη βελτιωμένη ηχομόνωση, κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό από τον οδηγό. Κατά τα γνωστά, η ιαπωνική μάρκα κάνει λόγο για ανεμπόδιστη ορατότητα, ευκολία στις μανούβρες και εύκολη είσοδο στη χαμηλού ύψους καμπίνα.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »