ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ο αντικαταστάτης του IVECO TRAKKER, ακούει στο όνομα «T-WAY».

Το νέο T-WAY λανσάρεται σε δύο εκδόσεις μήκους και δύο εκδόσεις ύψους καμπίνας, με αρχιτεκτονική δύο, τριών και τεσσάρων αξόνων.

Το νέο σκληροτράχηλο IVECO εξοπλίζεται με τους κινητήρας Cursor 9 και Cursor 13, απόδοσης έως και 510 ίππων.

Συνολικά αναβαθμισμένη είναι η πίσω νέα, heavy-duty ανάρτηση. Η ικανότητα φόρτισης του εμπρός άξονα είναι 9 τόνοι.

Περισσότερες λειτουργίες για το αυτοματοποιημένο κιβώτιο HI-TRONIX των 12 και 16 σχέσεων.

Ελαφρύτερο κατά 325 κιλά σε σχέση με το TRAKKER, εμφανίζεται το νέο T-WAY.

Νέο IVECO T-WAY

39.396 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2021)

Το νέο της βαρύ off-road φορτηγό παρουσίασε πρόσφατα η IVECO, με το ολοκαίνουργιο «T-WAY» να εμφανίζεται συνολικά αναβαθμισμένο και να αντικαθιστά στη γκάμα της ιταλικής εταιρείας το TRAKKER.


Το νέο T-WAY λανσάρεται σε δύο εκδόσεις μήκους και δύο εκδόσεις ύψους καμπίνας, με αρχιτεκτονική δύο, τριών και τεσσάρων αξόνων.

Το νέο T-WAY λανσάρεται σε δύο εκδόσεις μήκους και δύο εκδόσεις ύψους καμπίνας, με αρχιτεκτονική δύο, τριών και τεσσάρων αξόνων.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Φέρει ένα υψηλής αντοχής ατσάλινο σασί πάχους 10 χλστ. και υπόσχεται υψηλή στρεπτική ακαμψία. Ο εμπρόσθιος άξονας του εργοταξιακού φορτηγού μπορεί να δεχθεί φορτίο έως και 9 τόνων, ενώ στον πίσω συζυγή άξονα έχει τοποθετηθεί μια νέα heavy-duty ανάρτηση, με καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά (εντός και εκτός δρόμου), μεγαλύτερη εδαφική ανοχή και υψηλότερη αντοχή.

Το νέο σκληροτράχηλο IVECO εξοπλίζεται με τους κινητήρας Cursor 9 και Cursor 13, απόδοσης έως και 510 ίππων.

Το νέο σκληροτράχηλο IVECO εξοπλίζεται με τους κινητήρας Cursor 9 και Cursor 13, απόδοσης έως και 510 ίππων.

 
Διαβάστε περισσότερα για το IVECO T-WAY

Συνολικά αναβαθμισμένη είναι η πίσω νέα, heavy-duty ανάρτηση. Η ικανότητα φόρτισης του εμπρός άξονα είναι 9 τόνοι.

Συνολικά αναβαθμισμένη είναι η πίσω νέα, heavy-duty ανάρτηση. Η ικανότητα φόρτισης του εμπρός άξονα είναι 9 τόνοι.

 
Το νέο IVECO T-WAY εξοπλίζεται με τον γνωστό 13λιτρο κινητήρα Cursor 13, ο οποίος αποδίδει μέχρι και 510 ίππους ισχύος, 10 περισσότερους από ότι στο TRAKKER. Το νέο ιταλικό φορτηγό διατίθεται επίσης με το μικρότερο σύνολο Cursor 9, με τους δύο κινητήρες να συνεργάζονται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο HI-TRONIX των 12 και 16 σχέσεων, το οποίο διαθέτει επιπλέον λειτουργίες ειδικά για την κίνηση εκτός δρόμου.

Περισσότερες λειτουργίες για το αυτοματοποιημένο κιβώτιο HI-TRONIX των 12 και 16 σχέσεων.

Περισσότερες λειτουργίες για το αυτοματοποιημένο κιβώτιο HI-TRONIX των 12 και 16 σχέσεων.

 
Το υδροστατικό σύστημα κίνησης «HI-TRACTION» τοποθετείται σε μονά και αρθρωτά μοντέλα 6x4 και λειτουργεί με ταχύτητες έως και 25 χλμ./ώρα, ενώ ενεργοποιείται αυτόματα για να παρέχει επιπλέον υδραυλική πρόσθια πρόσφυση όταν χρειάζεται. Σύμφωνα με την IVECO, παρέχει σημαντικά οφέλη όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου και το ωφέλιμο φορτίο σε σύγκριση με ένα συμβατικό σύστημα AWD. Σημειώνεται, πως σε σχέση με το TRAKKER, το απόβαρο του T-WAY μειώθηκε κατά 325 κιλά, χάρη κυρίως στη σχεδίαση του πίσω τμήματος.

Ελαφρύτερο κατά 325 κιλά σε σχέση με το TRAKKER, εμφανίζεται το νέο T-WAY.

Ελαφρύτερο κατά 325 κιλά σε σχέση με το TRAKKER, εμφανίζεται το νέο T-WAY.

 
Επιπλέον, το IVECO T-WAY προσφέρεται με σύστημα κατ` επιλογήν τετρακίνησης (Partial Wheel Drive) στις εκδόσεις 6x4 και 8x4, αλλά και με μόνιμη τετρακίνηση (All Wheel Drive) στις εκδόσεις 4x4, 6x6 και 8x8, με το σύστημα AWD να τοποθετείται πλέον και στις νέες εκδόσεις με μεταξόνιο 4, 4,2 και 4,5 μέτρων. Σημειώνεται, πως η νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική «HI-MUX» είναι πλήρως συμβατή με τα συστήματα ελέγχου τελευταίας γενιάς. Ακόμα, η νέα σειρά ΡΤΟ περιλαμβάνει και έναν δυναμολήπτη που αποδίδει έως και 2.300 Nm ροπής.
 
Το χωματουργικό φορτηγό της ιταλικής μάρκας λανσάρεται με την κοντή (AD) και τη μακριά (ΑΤ) σε μήκος καμπίνα, με δύο επιλογές ύψους οροφής (κανονική και ψηλή). Στη σχεδίαση του κόκπιτ έχει υπάρξει μέριμνα για την άνεση και την ασφάλεια του οδηγού, ενώ βάρος έχει δοθεί και στην ευχρηστία-λειτουργικότητα. Διαθέτει υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας, παρέχοντας τηλεδιαγνωστική και προγνωστική συντήρηση.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »