Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Προς το τέλος του χρόνου θα ξεκινήσει η παραγωγή των τριών DAF νέας γενιάς.

Τη μεγαλύτερη καμπίνα της αγοράς προσφέρει η DAF Trucks.

H νέα γενιά του υπερ-δημοφιλούς DAF XF.

To ολοκαίνουργιο DAF XG.

To απόλυτο φορτηγό της DAF, η νέα ναυαρχίδα DAF XG+.

Συγκριτικό πλεονέκτημα των νέων DAF είναι η άνεση της καμπίνας τους.

Τα DAF νέας γενιάς

35.432 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2021)

H DAF Trucks παρουσίασε νωρίτερα φέτος τη νέα γενιά του DAF XF και μαζί του δύο νέες ναυαρχίδες, τα XG και XG+, που διαθέτουν τις πιο άνετες καμπίνες της αγοράς. Το νέο XF διαθέτει εντελώς νέο σχεδιασμό καμπίνας, με επιμήκυνση κατά 160 χλστ. στο μπροστινό μέρος, με το εσωτερικό ύψος της νέας καμπίνας να ποικίλει από τα 1.900 έως τα 2.075 χλστ.


Τη μεγαλύτερη καμπίνα της αγοράς προσφέρει η DAF Trucks.

Τη μεγαλύτερη καμπίνα της αγοράς προσφέρει η DAF Trucks.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Πλάι στο νέο DAF XF, ντεμπούτο κάνουν οι ναυαρχίδες της μάρκας, τα XG και XG+, δύο φορτηγά που εκτός από τα 160 επιπλέον χλστ. μπροστά, διαθέτουν μακρύτερη καμπίνα πίσω κατά 330 χλστ., δημιουργώντας έναν χώρο εργασίας και ανάπαυσης του οδηγού που δεν έχει αντίπαλο. Συνολικά, η καμπίνα των XG και XG+ είναι ψηλότερη κατά 125 χλστ. από αυτή του νέου XF, ενώ η είσοδος σε αυτή πραγματοποιείται μέσω τριών σκαλοπατιών. Το εσωτερικό ύψος του DAF XG έχει εύρος από 1.980 έως 2.105 χλστ. Αυτό όμως που πραγματικά δεν παίζεται, είναι το νέο XG+ του οποίου το εσωτερικό ύψος στην καμπίνα φτάνει μέχρι και τα 2.220 χλστ. Ενδεικτικά αναφέρεται, πως με όγκο καμπίνας 12,5 κ.μ.,το DAF XG+ προσφέρει 14% περισσότερο χώρο από το τωρινό κορυφαίο, DAF XF Super Space Cab.

H νέα γενιά του υπερ-δημοφιλούς DAF XF.

H νέα γενιά του υπερ-δημοφιλούς DAF XF.

 
Η σημαντική δουλειά που έχει γίνει από τους σχεδιαστές της DAF Trucks για τη βελτίωση της αεροδυναμικής κατά 16%, είναι υπεύθυνη για το 6,3% -από το συνολικό 10%- που έχει μειωθεί η κατανάλωση. Φυσικά, τα νέα DAF XF, XG εξοπλίζονται με καινούργιους κινητήρες και κιβώτια, όπως και με νέους πίσω άξονες, τεχνολογίες που βοήθησαν με τη σειρά τους στον περιορισμό της κατανάλωσης. Συνολικά, οι κινητήρες PACCAR MX-11 των 10,8 λίτρων και PACCAR MX-13 των 12,9 λίτρων έχουν βελτιστοποιηθεί σε όλα τα επιμέρους στοιχεία, ενώ εμφανίζουν υψηλότερη ροπή κατά 50 - 100 Nm, με την κορυφαία έκδοση των 530 hp να παράγει έως και 2.700 Nm ροπής.

To ολοκαίνουργιο DAF XG.

To ολοκαίνουργιο DAF XG.

 
Διαβάστε περισσότερα για τα νέα DAF XF, XG και XG+

To απόλυτο φορτηγό της DAF, η νέα ναυαρχίδα DAF XG+.

To απόλυτο φορτηγό της DAF, η νέα ναυαρχίδα DAF XG+.

 
Τα νέα DAF XF, XG και XG+ εξοπλίζονται με το αυτοματοποιημένο, αναβαθμισμένο κιβώτιο ταχυτήτων TraXon. Βελτιωμένοι είναι και οι πίσω άξονες όπως και το σύστημα πέδησης, με τη νέα γενιά δαγκάνων φρένων να εμφανίζει λιγότερες απώλειες τριβής και μικρότερο βάρος. Συνολικά, το απόβαρο το νέου τράκτορα XF 4x2 ορίζεται στα μόλις 6.912 κιλά, ενώ τα επικουρικά συστήματα όπως το Predictive Cruise Control 3 με λειτουργία EcoRoll και το Preview Downhill Speed Control, βοηθούν στα χαμηλότερα κατά 10% επίπεδα κατανάλωσης.

Συγκριτικό πλεονέκτημα των νέων DAF είναι η άνεση της καμπίνας τους.

Συγκριτικό πλεονέκτημα των νέων DAF είναι η άνεση της καμπίνας τους.

 
Το προαιρετικό DAF Digital Vision System αντικαθιστά τους παραδοσιακούς καθρέπτες με κάμερες, βοηθά σημαντικά τον οδηγό, όπως και το DAF Corner View, του οποίου η οθόνη βρίσκεται τοποθετημένη στην εμπρόσθια κολόνα, από την πλευρά του συνοδηγού. Ιδιαίτερη μέριμνα έχει υπάρξει και στην παθητική ασφάλεια, με τις καμπίνες να έχουν σχεδιαστεί με ζώνες απορρόφησης ενέργειας και ειδική προστασία στο πίσω μέρος, από το ίδιο το φορτίο του οχήματος. Η εταιρεία έχει πατεντάρει το σύστημα ProCaDis (Programmed Cab Displacement System), το οποίο επιτρέπει την κατά 400 χιλιοστά μετατόπιση της καμπίνας στο πλαίσιο κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος, προκειμένου να απορροφηθεί η ενέργεια και να αποτραπεί η αποκόλλησή της.

Ιστορικό ρεκόρ από τα νέα DAF
 
Κατά τα λοιπά, συναντάμε μια σειρά από επικουρικά συστήματα ασφαλείας (ADAS), όπως τα Brake Assist, Lane Departure Warning System και Emergency Brake Lights. Το παρών δίνει και η τελευταία έκδοση του Advanced Emergency Braking System (AEBS-3) που ακινητοποιεί πλήρως το όχημα και λειτουργεί μέχρι και τα 80 χλμ./ώρα. Ιδιαίτερα χρήσιμο στην πόλη είναι και το σύστημα City Turn Assist. Μεγάλη βοήθεια για τον οδηγό είναι επίσης τα εξής συστήματα πέδησης: DAF Electronic Park Brake, Low Speed Trailer Brake και Park Brake Assist.
 
Την άνεση (αλλά και την ασφάλεια) αναβαθμίζει η βελτιωμένη -σύμφωνα με τη DAF- θέση οδήγησης, με τα καθίσματα στα XG και XG+ να έχουν προαιρετικά να περιστραφούν και να τοποθετηθούν σε μία θέση ξεκούρασης. O παραδοσιακός πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί μια ψηφιακή οθόνη 12 ιντσών, ενώ στον έξτρα εξοπλισμό ανήκει και η 10ιντση οθόνη αφής τους DAF Navigation & Infotainment System. Νέο είναι και το πολύ-λειτουργικό τιμόνι, που επιτρέπει τα χέρια του οδηγού να παραμένουν όσο γίνεται περισσότερο σε αυτό.
 
Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στον χώρο ανάπαυσης του οδηγού, με την κουκέτα να έχει μήκος 2.220 χλστ. και πλάτος 800 χλστ., ενώ προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί το (μηχανικής ή ηλεκτρικής ρύθμισης) DAF Relax Bed. Εντυπωσιακό είναι και το νέο Rear Wall Control Panel, μέσω του οποίου μπορεί να γίνει ο χειρισμός μιας σειράς λειτουργιών δίχως ο οδηγός να σηκωθεί από το κρεβάτι, κάτω από το οποίο υπάρχει άπλετος χώρος τακτοποίησης αντικειμένων, ενώ εκεί μπορούν να τοποθετηθούν ένα ή δύο μικρά ψυγεία.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »