ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οι νέοι V8 κινητήρες της Scania είναι οι εξής: DC16 120 (530 hp), DC16 121 (590 hp), DC16 122 (660 hp) και DC16 123 (770 hp).

Η χαμηλότερη κατανάλωση κατά 6%, μεταφράζεται σε εξοικονόμηση 3.000-4.000 λίτρων πετρελαίου ετησίως, στις χώρες όπου επιτρέπεται η κυκλοφορία μακρύτερων συρμών υψηλότερου μικτού βάρους.

Η Scania οφείλει εν πολλοίς το όνομά της στους περίφημους κινητήρες V8, οι οποίοι μετρούν περισσότερα από 50 χρόνια ζωής. Στην τελευταία τους εκδοχή, οι Σουηδοί μηχανικοί κατάφεραν να αυξήσουν την απόδοση και παράλληλα να μειώσουν την κατανάλωσή τους.

To νέο Scania των 770 ίππων, πήρε τα πρωτεία από το Volvo FH16 των 750 ίππων και είναι αυτό πλέον το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο φορτηγό της αγοράς.

Τα πρώτα φορτηγά με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο G33CM της νέας σειράς Scania Opticruise, παράγονται από το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Νέα Scania V8 έως 770 ίππων

39.395 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2021)

H Scania, με τους νέους V8 κινητήρες και το καινούργιο κιβώτιο ταχυτήτων, αναβαθμίζει τα συμβατικής τεχνολογίας φορτηγά της, ναυαρχίδα των οποίων αποτελεί η -ισχυρότερη του κόσμου- νέα έκδοση των 770 ίππων. Οι νέοι κινητήρες είναι οι εξής: DC16 120 (530 hp), DC16 121 (590 hp), DC16 122 (660 hp) και DC16 123 (770 hp). Μάλιστα, όταν συνδυάζονται με το επίσης νέο αυτοματοποιημένο G33 κιβώτιο ταχυτήτων, μπορούν να προσφέρουν οικονομία καυσίμου έως και 6%.


Η χαμηλότερη κατανάλωση κατά 6%, μεταφράζεται σε εξοικονόμηση 3.000-4.000 λίτρων πετρελαίου ετησίως, στις χώρες όπου επιτρέπεται η κυκλοφορία μακρύτερων συρμών υψηλότερου μικτού βάρους.

Η χαμηλότερη κατανάλωση κατά 6%, μεταφράζεται σε εξοικονόμηση 3.000-4.000 λίτρων πετρελαίου ετησίως, στις χώρες όπου επιτρέπεται η κυκλοφορία μακρύτερων συρμών υψηλότερου μικτού βάρους.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Scania: Νέο Touring και κινητήρας «μπαλαντέρ»

Η Scania οφείλει εν πολλοίς το όνομά της στους περίφημους κινητήρες V8, οι οποίοι μετρούν περισσότερα από 50 χρόνια ζωής. Στην τελευταία τους εκδοχή, οι Σουηδοί μηχανικοί κατάφεραν να αυξήσουν την απόδοση και παράλληλα να μειώσουν την κατανάλωσή τους.

Η Scania οφείλει εν πολλοίς το όνομά της στους περίφημους κινητήρες V8, οι οποίοι μετρούν περισσότερα από 50 χρόνια ζωής. Στην τελευταία τους εκδοχή, οι Σουηδοί μηχανικοί κατάφεραν να αυξήσουν την απόδοση και παράλληλα να μειώσουν την κατανάλωσή τους.

 
Μπορεί η τετράδα των νέων V8 να στηρίζεται στους υπάρχοντες κινητήρες, ωστόσο τα αναβαθμισμένα σύνολα φέρουν περισσότερα από 70 νέα μέρη και εξαρτήματα, με τις αλλαγές να επιτρέπουν τις μειωμένες τριβές, τις υψηλότερες σχέσεις συμπίεσης και την καλύτερη μετεπεξεργασία καυσαερίων, ενώ τοποθετήθηκε και ένα νέο σύστημα διαχείρισης κινητήρα (EMS).

To νέο Scania των 770 ίππων, πήρε τα πρωτεία από το Volvo FH16 των 750 ίππων και είναι αυτό πλέον το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο φορτηγό της αγοράς.

To νέο Scania των 770 ίππων, πήρε τα πρωτεία από το Volvo FH16 των 750 ίππων και είναι αυτό πλέον το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο φορτηγό της αγοράς.

 
Δρομολόγιο 1.600 χλμ. για το ηλεκτρικό Scania (+vid)

Τα πρώτα φορτηγά με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο G33CM της νέας σειράς Scania Opticruise, παράγονται από το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Τα πρώτα φορτηγά με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο G33CM της νέας σειράς Scania Opticruise, παράγονται από το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

 
«Τον νέο βασιλιά του δρόμου», αποκαλεί η Scania τον νέο κορυφαίο V8 κινητήρα DC16 123, του οποίου η ισχύς ανέβηκε από τους 730 στους 770 ίππους. Το νέο σύνολο χρησιμοποιεί το ίδιο μπλοκ με τα υπόλοιπα μέλη της νέας V8 «οικογένειας» και είναι ελαφρύτερος κατά 75 κιλά από τον προκάτοχό του.
 
Αναβαθμισμένο υβριδικό Scania (+vid)
 
Αξίζει να αναφερθεί, ακόμα, πως περισσότερα από 400 εκ. ευρώ επένδυσε η Scania στην εξέλιξη της νέας γκάμας αυτοματοποιημένων κιβωτίων ταχυτήτων, που αντικαθιστούν τα γνωστά Opticruise, με τα οποία δεν έχουν καθόλου κοινά μέρη! Το πρώτο κιβώτιο που παρουσιάστηκε είναι το G33CM, το οποίο συνδυάζεται με τους τρεις από τους τέσσερις νέους V8 (εκτός αυτού των 770 hp), όπως και με τους δύο 13λιτρους, 6κύλινδρους κινητήρες των 500 και 540 ίππων.
 
Χάρη στο αλουμινένιο του περίβλημα και τις ελαφρώς μικρότερες διαστάσεις του, το κιβώτιο G33CM είναι κατά 60 κιλά ελαφρύτερο από το υπάρχον GRS905. Οι μηχανικοί της εταιρείας κατάφεραν να περιορίσουν κατά 50% τις εσωτερικές τριβές, ενώ επιπλέον, σημαντικό είναι το γεγονός πως το νέο κιβώτιο είναι έως και κατά 3,5 dB πιο αθόρυβο από το Opticruise. Με τη χρήση δύο συγχρονιζέ-αντί για επτά- ανάμεσα σε «αργό» και «γρήγορο», το νέο κιβώτιο είναι πιο κοντό και περισσότερο ανθεκτικό.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »