Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Van, vanette και φορτηγά στην υπηρεσία της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων, οι ανάγκες της οποίας έχουν εκτοξευθεί στην περίοδο της πανδημίας.

Van, vanette και φορτηγά στην υπηρεσία της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων, οι ανάγκες της οποίας έχουν εκτοξευθεί στην περίοδο της πανδημίας.

Απαίτηση όλων είναι η ασφαλής μεταφορά των νωπών και κατεψυγμένων προϊόντων μέχρι την πόρτα του καταναλωτή.

Απαίτηση όλων είναι η ασφαλής μεταφορά των νωπών και κατεψυγμένων προϊόντων μέχρι την πόρτα του καταναλωτή.

Νευραλγικό ρόλο στο Food Logistics παίζουν τα βαρέα φορτηγά, εθνικών ή διεθνών μεταφορών.

Νευραλγικό ρόλο στο Food Logistics παίζουν τα βαρέα φορτηγά, εθνικών ή διεθνών μεταφορών.

Τα van με ψυκτικούς θαλάμους είναι αυτά που αναλαμβάνουν τις αστικές διανομές τροφίμων.

Τα van με ψυκτικούς θαλάμους είναι αυτά που αναλαμβάνουν τις αστικές διανομές τροφίμων.

  • Van, vanette και φορτηγά στην υπηρεσία της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων, οι ανάγκες της οποίας έχουν εκτοξευθεί στην περίοδο της πανδημίας.
  • Απαίτηση όλων είναι η ασφαλής μεταφορά των νωπών και κατεψυγμένων προϊόντων μέχρι την πόρτα του καταναλωτή.
  • Νευραλγικό ρόλο στο Food Logistics παίζουν τα βαρέα φορτηγά, εθνικών ή διεθνών μεταφορών.
  • Τα van με ψυκτικούς θαλάμους είναι αυτά που αναλαμβάνουν τις αστικές διανομές τροφίμων.

Τα καλύτερα van και φορτηγά στο food logistics

23.366 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2021)

Μάθετε τα πάντα για το παρόν και το μέλλον της εφοδιαστικής αλυσίδας και δείτε ορισμένα από τα καλύτερα επαγγελματικά οχήματα όλων των μεγεθών, που μπορούν να αναλάβουν την ασφαλή μεταφορά τροφίμων.

Στα όριά της έχει φτάσει η παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα εξαιτίας των συνθηκών που επέβαλε η πανδημία COVID-19 στο σύνολο του πλανήτη. Οι απαγορεύσεις, οι περιορισμοί και οι αποκλεισμοί είναι μερικά μόνο από τα προβλήματα που είχαν -και σε έναν βαθμό εξακολουθούν να έχουν- οι μεταφορείς, στην προσπάθειά τους να τροφοδοτήσουν την αγορά με προϊόντα προς κατανάλωση.


Απαίτηση όλων είναι η ασφαλής μεταφορά των νωπών και κατεψυγμένων προϊόντων μέχρι την πόρτα του καταναλωτή.

Απαίτηση όλων είναι η ασφαλής μεταφορά των νωπών και κατεψυγμένων προϊόντων μέχρι την πόρτα του καταναλωτή.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Επιπλέον «πονοκέφαλο» προκαλεί η αστάθεια της ζήτησης, αλλά και η υπέρμετρη αύξηση των αναγκών για διανομές, κυρίως λόγω της «έκρηξης» του ηλεκτρονικού εμπορίου, ειδικά στις περιόδους των περίφημων πια lockdown. Και επειδή το e-commerce ήρθε για να μείνει, η αγορά καλείται να αφομοιώσει τους νέους ρυθμούς στις παραδόσεις και διανομές.

Νευραλγικό ρόλο στο Food Logistics παίζουν τα βαρέα φορτηγά, εθνικών ή διεθνών μεταφορών.

Νευραλγικό ρόλο στο Food Logistics παίζουν τα βαρέα φορτηγά, εθνικών ή διεθνών μεταφορών.

 

Η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού σε κρίση


Τα van με ψυκτικούς θαλάμους είναι αυτά που αναλαμβάνουν τις αστικές διανομές τροφίμων.

Τα van με ψυκτικούς θαλάμους είναι αυτά που αναλαμβάνουν τις αστικές διανομές τροφίμων.


Η περίοδος της πανδημίας έφερε, λοιπόν, αναστάτωση στην παγκόσμια οικονομία και στη ψυχολογία των αγορών. Το 2021 που σύντομα μας αφήνει έφερε στο επίκεντρο τις προσπάθειες των χωρών σε όλο τον κόσμο για ανάκαμψη των οικονομιών τους. Ωστόσο, υπάρχει μια νευρικότητα και πολλά προβλήματα -μεταξύ άλλων- και στον τομέα των μεταφορών.
 
Τα καλύτερα Van, Pick-Up & Φορτηγά της Αγοράς
 
Είναι περιττό ίσως να τονίσουμε πως οι μεταφορές ή αλλιώς ο κλάδος των logistics, είναι από τους στρατηγικούς τομείς σε ό,τι αφορά τη παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού. Η Κίνα, μια παγκόσμια υπερδύναμη σε αυτό τον τομέα, αντιμετώπισε προβλήματα λόγω του COVID-19 με ορισμένα κινεζικά λιμάνια να έχουν αδρανοποιηθεί ή να λειτουργούν με μειωμένη χωρητικότητα. Αυτό ασκεί μεγάλη πίεση στα εμπορευματοκιβώτια (κοντέινερ), τα πλοία και τις λιμενικές δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο. Η τιμή για ένα κοντέινερ έχει εκτοξευτεί στα ύψη, με εκτιμήσεις των ανθρώπων της αγοράς να κάνουν λόγο ακόμα και για δεκαπλασιασμό, σε σύγκριση με τη προ covid εποχή!
 
Ασπρόπυργος: Το κέντρο logistics της Ελλάδας
 
Αυτό σημαίνει ότι ένα μεγάλο μέρος του διεθνούς εμπορίου έχει επιβραδυνθεί σημαντικά, ενώ μεγάλο κομμάτι του δεν είναι πλέον κερδοφόρο. Ασφαλώς, ο τομέας αυτός δεν μπορεί να σταματήσει και οι επιχειρήσεις που σχετίζονται με όλο αυτό προσπαθούν να κρατήσουν τις τιμές σε χαμηλά επίπεδα, χωρίς όμως να γνωρίζουν το πότε ακριβώς θα τελειώσει το «κακό». Η ζήτηση εξακολουθεί να είναι υψηλή και οι άνθρωποι των μεταφορών δεν θέλουν να δουν τις εταιρείες - πελάτες τους να αντιμετωπίζουν προβλήματα αξιοπιστίας με πολλές συναλλαγές να μην εκτελούνται εγκαίρως. Τα αποθέματα μειώνονται, η παγκόσμια ζήτηση αυξάνεται, περισσότερα κοντέινερ δεν κατασκευάζονται και οι άνθρωποι του κλάδου δεν θα μπορέσουν για πολύ ακόμα να κρατούν τις τιμές ενός κοντέινερ χαμηλές.
 

Food Logistics & Ψυχρή Εφοδιαστική Αλυσίδα


Λόγω πανδημίας ιδιαίτερη πίεση έχει δεχθεί και ο -έτσι και αλλιώς- τομέας της ψυχρής εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς είναι αυτός που αναλαμβάνει τη μεταφορά των τροφίμων -νωπών ή κατεψυγμένων. Μάλιστα, με περισσότερους ανθρώπους από ποτέ να αποφεύγουν να επισκεφθούν τα φυσικά καταστήματα, η ανάγκη για μεταφορές και «last-mile» διανομές μέχρι την πόρτα του σπιτιού, έχει χτυπήσει «ταβάνι».
 
Ψυκτικοί θάλαμοι & επαγγελματικό
 
Η ανάγκη για οχήματα διανομών με ψυκτικούς θαλάμους εκτοξεύθηκε και οι μεγάλες αλυσίδες πιάστηκαν απροετοίμαστες, καθώς δεν διέθεταν (και σε μεγάλο βαθμό ακόμα δεν διαθέτουν) τον απαιτούμενο στόλο για τη μεταφορά νωπών και κατεψυγμένων προϊόντων. Το παραπάνω δεν περιγράφει μόνο την ελληνική κατάσταση αλλά -λιγότερο ή περισσότερο- αποτελεί μια παγκόσμια πραγματικότητα, που ανέδειξε αφενός την ανάγκη για επενδύσεις από τους ιδιώτες και αφετέρου τη σπουδαιότητα της κρατικής βοήθειας, με τη μορφή επιχορηγήσεων, κινήτρων κ.τ.λ.
 
Σημειώνεται, πως η βιομηχανία ψυκτικών θαλάμων εξελίσσεται ταχύτητα, ακολουθώντας τις προσταγές της κοινωνίας και τις απαιτήσεις της βιομηχανίας των μεταφορών. Οι εν λόγω θάλαμοι προσφέρουν υψηλότερα από ποτέ επίπεδα άνεσης και ασφάλειας, καθιστώντας ευκολότερη τη ζωή τόσο των οδηγών όσο και των διαχειριστών στόλου, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους δεδομένα τηλεματικής που τους λύνουν τα χέρια. Επιπλέον, η απόδοση έχει ανέβει χάρη στα νέα θερμομονωτικά υλικά και στα προηγμένα συστήματα διαχείρισης της ενέργειας. Ακόμα, πέραν των παραδοσιακών πετρελαιοκίνητων ψυκτικών μονάδων, πλέον υπάρχουν υβριδικής τεχνολογίας αλλά και πλήρως ηλεκτρικοί, οι οποίοι μειώνουν τα επίπεδα κατανάλωσης και ρύπων, περιορίζοντας αφενός το κόστος της μεταφοράς και αφετέρου το ενεργειακό αποτύπωμα του κάθε θαλάμου.
 
Οδηγούμε το VW Crafter με ψυκτικό θάλαμο
 
Αξίζει να τονιστεί, πως σε όλα τα υπόλοιπα θα πρέπει να προσθέσουμε και την ανάγκη (απαίτηση για την ακρίβεια) για ασφαλείς και καθαρές μεταφορές, που επιβάλλει στις μεταφορικές εταιρείες να επενδύσουν στις νέες τεχνολογίες και να ανανεώνουν τον στόλο οχημάτων τους. Σίγουρα αυτά τα είναι παραπάνω από απαραίτητα, ωστόσο αυξάνουν την πίεση που αισθάνονται οι μεταφορείς, οι οποίοι βλέπουν συνεχώς τα περιθώρια κέρδους τους να συρρικνώνονται.
 
Σε κάθε περίπτωση, εμείς συγκεντρώσαμε ορισμένες από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς, οχήματα -από μικρά vanette μέχρι βαρέα φορτηγά- τα οποία ενδείκνυνται (και) για τη μεταφορά τροφίμων. Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε έξω τα ηλεκτρικά (πλήρως ή υβριδικά) van που αναμένεται να κυριαρχήσουν στην αγορά, ενώ για «επιδόρπιο» σας ετοιμάσαμε ένα μίνι αφιέρωμα για τα ελαστικά. Περισσότερα στις ενότητες που ακολουθούν:
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »