Το Mercedes-Benz Unimog U 2010 με εκχιονιστήρα K1. Ο μηχανισμός ανύψωσης και κατεβάσματος του εκχιονιστήρα λειτουργούσε με χειροκίνητο τροχό μπροστά από το καπό.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Mercedes-Benz Unimog U 2010 με εκχιονιστήρα K1. Ο μηχανισμός ανύψωσης και κατεβάσματος του εκχιονιστήρα λειτουργούσε με χειροκίνητο τροχό μπροστά από το καπό.

Το 1ο εκχιονιστικό Mercedes-Benz Unimog

Ο Γερμανός μηχανικός Alfred Schmidt πριν από 70 χρόνια, μεταμόρφωσε το Mercedes-Benz Unimog στο ικανότερο εκχιονιστικό όχημα του κόσμου. Δείτε τη συναρπαστική ιστορία του πώς μια ανάγκη και μια λαμπρή ιδέα, γέννησαν δύο θρύλους της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το Unimog ως το ικανότερο εκχιονιστικό όχημα του κόσμου


Ακριβώς πριν από 70 χρόνια ξεκίνησε η ιστορία του Mercedes-Benz Unimog για το καθάρισμα του χιονιού, με το εμβληματικό σκληροτράχηλο φορτηγό να γιορτάζει πρόσφατα τα 75α του γενέθλια, από τα οποία τα 70 τα έχει περάσει στους κόλπους του ομίλου Daimler. Με τον χειμώνα, όμως, να είναι προ των πυλών ας επιστρέψουμε στον εκχιονισμό…
 
Τότε λοιπόν, ο Alfred Schmidt, ένας νεαρός διπλωματούχος μηχανικός από το St. Blasien στο Μέλανα Δρυμό είχε μια ιδέα, όταν πελάτης του, Alfred Hitz, από το κοντινό Falkenau χρειαζόταν έναν εκχιονιστήρα για το νέο του Mercedes-Benz Unimog 2010. Το πλάτος καθαρισμού των 2.200 χλστ. και το ύψος των 1.100 χλστ. του εκχιονιστήρα, έπρεπε να ταιριάξουν με το Unimog πλάτους 1.630 χλστ. που έφερε έναν κινητήρα 25 ίππων.
 

Η ιδέα που γέννησε έναν σύγχρονο κολοσσό

Ο κος Schmidt σχεδίασε τον «K1 εκχιονιστήρα», ο οποίος ανεβοκατέβαινε μηχανικά, χρησιμοποιώντας έναν χειροκίνητο τροχό που έφερε μια αλυσίδα. Αυτό ήταν το εναρκτήριο σημείο για τη μακρά καριέρα του Unimog ως ένα ευρέος διαδεδομένο όχημα για τον χειμερινό καθαρισμό του χιονιού.
 
Μέχρι σήμερα, περίπου 100.000 Unimog έχουν εξοπλιστεί με την τεχνολογία της ηγέτιδας πια εταιρείας, Schmidt. Επιπλέον, υπάρχουν πολλοί άλλοι αμαξοποιοί που δημιουργούν τις δικές τους διασκευές με βάση το Unimog.
Advertisement