ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Την Κολομβία επέλεξε τελικά η Renault προκειμένου να πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Pick-Up της με την ονομασία «Alaskan».

Αναλόγως της αγοράς, το νέο Renault Alaskan θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου, με ισχύ από 160 – 190 ίππους.

Ο εσωτερικός διάκοσμος βασίζεται σε έντονες καμπύλες γραμμές και αναλόγως της έκδοσης θα εφοδιάζεται και με έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών.

Το Alaskan θα προσφέρεται σε εκδόσεις με κοντή ή μακριά καμπίνα επιβατών και αναλόγως θα διαμορφώνεται το μήκος του χώρου φόρτωσης.

Το Alaskan θα είναι ένα «παγκόσμιο» μοντέλο για τη Renault καθώς θα διατεθεί σε διάφορες ηπείρους και εκατοντάδες αγορές.

Οι έντονες καμπύλες αποτελούν το βασικό χαρακτηριστικό της «μυώδους» εξωτερικής σχεδίασης του νέου γαλλικού Pick-Up.

Το Alaskan αποκαλύπτεται

3.040 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2016)

Την Κολομβία επέλεξε τελικά η Renault για να πραγματοποιήσει την 1η επίσημη παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής του νέου Pick-Up με την ονομασία «Alaskan» που θα λανσαριστεί μέσα στο 2017.

Η κατηγορία των Pick-Up με ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου (στην οποία συγκαταλέγονται και τα γνωστά σε όλους μας Nissan Navara, Ford Ranger, Toyota Hilux, Mitsubishi L200, Isuzu D-Max, VW Amarok κ.ο.κ.) είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στην παρούσα φάση διατηρούν μερίδιο της τάξης του 17% επί των παγκόσμιων πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών ενώ, οι υπάρχουσες προβλέψεις αναφέρουν πως η κατηγορία θα παρουσιάσει αύξηση κατά 19% στο διάστημα 2014 – 2019.

Αυτός είναι εξάλλου και ο βασικότερος λόγος που ολοένα και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αποφασίσουν να παρουσιάσουν τέτοιου είδους οχήματα.

Η Renault, με εξαιρετική εμπορική πορεία τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά ελαφρών επαγγελματικών, όπου έχει καταφέρει να διατηρηθεί στην κορυφή επί 18 συναπτά έτη (!), δεν θα μπορούσε να λείπει από την συγκεκριμένη υποκατηγορία οχημάτων.

Αυτό είναι –περιληπτικά- το σκηνικό πίσω από την επίσημη παρουσίαση του νέου Renault Alaskan, το πρώτου Pick-Up της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας που παρουσιάστηκε επίσημα στην Κολομβία, θα κατασκευάζεται στο Μεξικό, την Ισπανία και την Αργεντινή ενώ, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, στις διάφορες αγορές της ΕΕ θα πρέπει να το περιμένουμε μέσα στο 2ο 6μηνο του 2017.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που η Renault έδωσε στη δημοσιότητα, το Alaskan θα εφοδιάζεται με έναν dCi πετρελαιοκινητήρα 2,3 λτ. με διπλό turbo ενώ η πίσω ανάρτηση θα είναι πέντε συνδέσμων και όχι με φύλλα σούστας, όπως ισχύει δηλαδή και για το… δίδυμο Nissan NP300 Navara που πρόσφατα ξεκίνησε την εμπορική του πορεία και στη χώρα μας.

Δυναμική και επιβλητική σχεδίαση αμαξώματος

Το νέο Alaskan Pick-Up έχει εξελιχθεί στην Γαλλία, την Ιαπωνία και την Λατ. Αμερική και θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μονή ή διπλή καμπίνα καθώς και σε ως καμπίνα – σασί (C+C), αναλόγως της αγοράς.

Σε ότι αφορά στην σχεδίαση του αμαξώματος, οι ομοιότητες με τη νέα γενιά του Nissan Navara είναι σημαντικές στο εμπρόσθιο τμήμα όπου δεσπόζει η μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα και τα –οριζόντια τοποθετημένα- φωτιστικά σώματα. Ο προφυλακτήρας φιλοξενεί μια μεγάλη εισαγωγή αέρα στο κέντρο του καθώς και τους προβολείς ομίχλης στις άκρες του ενώ, τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το κάλυμμα του κινητήρα, ενισχύουν τον δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου.

Τέλος, οι –ειδικής σχεδίασης- ζάντες αλουμινίου θα είναι 16 ή 18 ιντσών αναλόγως της έκδοσης του οχήματοις

Ανάρτηση πέντε συνδέσμων και στιβαρό πλαίσιο

Όπως προαναφέραμε, το νέο Renault Alaskan θα εφοδιάζεται με την ανάρτηση πέντε συνδέσμων για τον πίσω άξονα, όπως και το νέο Nissan Navara με το οποίο μοιράζεται πολλά κοινά χαρακτηριστικά.

Η συγκεκριμένη δομή της ανάρτησης διασφαλίζει αυξημένα επίπεδα άνεσης για τους επιβάτες καθώς και βελτιωμένη οδική συμπεριφορά κάτω από όλες τις συνθήκες ενώ, σημαντική είναι και η μείωση των κραδασμών και του παραγόμενου θορύβου κατά την κύλιση του οχήματος. Όπως και στην περίπτωση του νέου Navara, η ανάρτηση πέντε συνδέσμων θα είναι διαθέσιμη μόνο στις διπλοκάμπινες εκδόσεις του μοντέλου.

Παράλληλα, το νέο Alaskan θα βασίζεται στο πλαίσιο τύπου σκάλας που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Nissan, το οποίο διακρίνεται για την στιβαρότητα και την ακαμψία του, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό, δεδομένου του χαρακτήρα του οχήματος.

Με την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος να ανέρχεται έως και στα 230 χλστ., το νέο Alaskan θα είναι σε θέση να έλξει φορτία (με φρένα) βάρους έως και 3.500 κιλών ενώ η «έξυπνη» σχεδίαση των προβόλων, έχει διασφαλίζει εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης, στοιχείο που αναβαθμίζει σημαντικά την εκτός δρόμου συμπεριφορά του γαλλικού Pick-Up.

¶νετο και ευρύχωρο εσωτερικό καμπίνας

Ένα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών στο νέο Alaskan είναι οι μεγάλοι χώροι. Ιδιαίτερα στις εκδόσεις με διπλή καμπίνα, ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι μήκους 589 χλστ. ενώ η πλάτη του καθίσματος τους είναι σε κλίση 23 μοιρών!

Σε ότι αφορά στις θέσεις για τον οδηγό και τον συνοδηγό, η Renault θα προσφέρει τη δυνατότητα ρύθμισης τους (μηχανικά ή ηλεκτρικά) σε τέσσερις, έξι ή οκτώ παραμέτρους ενώ η καλή πλευρική στήριξη που προσφέρουν, διευκολύνει την καλύτερη διανομή του βάρους του σώματος, με αποτέλεσμα την αύξηση της άνεσης που προσφέρουν.

Σε ότι αφορά στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα, η Renault έχει να επιδείξει ένα δυναμικό και παράλληλα κομψό σύνολο ενώ, πέραν του ότι οι πίσω επιβάτες θα έχουν στη διάθεση τους αυτόματο κλιματισμό δύο ζωνών, τα εμπρός καθίσματα μπορούν να είναι και θερμαινόμενα.

Με βάση τα όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής ο κατασκευαστής, το νέο Alaskan θα είναι διαθέσιμο με σύστημα εισόδου εντός της καμπίνας χωρίς την χρήση κλειδιού, καθώς και τη δυνατότητα εκκίνησης του κινητήρα με διακόπτη.

Παράλληλα, στον εξοπλισμό του οχήματος θα περιλαμβάνει μια ειδική –τρισδιάστατη- έγχρωμη οθόνη TFT για την προβολή δεδομένων αναφορικά με τις διάφορες λειτουργίες του οχήματος καθώς και ένα υπερσύγχρονο σύστημα πολυμέσων με έξι ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι που θα συνδέεται με μια μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα (αναλόγως της αγοράς).

Τέλος, ένα ειδικό σύστημα ελέγχου του οχήματος κατά την πραγματοποίηση ελιγμών σε κλειστούν χώρους (π.χ. οπισθοπορεία, στάθμευση κ.ο.κ.) θα βασίζεται σε τέσσερις κάμερες (στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, στους πλευρικούς εξωτερικούς καθρέπτες και στην πόρτα του χώρου φόρτωσης) προκειμένου να προσφέρει στον οδηγό μια -360ο- απεικόνιση των τεκταινόμενων γύρω από το όχημα.

Πολλαπλές επιλογές κινητήρων ανάλογα με τις αγορές

Η βασική επιλογή στη γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Renault Alaskan θα είναι ένας 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας με διπλό turbo που εφοδιάζει και το μοντέλο Master στη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με ισχύ 160 ή 190 ίππων ενώ διακρίνεται για την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις περιορισμένες εκπομπές ρύπων, χωρίς ωστόσο να έχουν γίνει γνωστές προς το παρόν περισσότερες λεπτομέρειες.

Παράλληλα όμως, αναλόγως της αγοράς, η Renault θα προσφέρει το νέο Pick-Up της και με διάφορες ακόμη επιλογές μηχανικών συνόλων που περιλαμβάνουν έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λτ. με ισχύ 160 ίππων ή έναν πετρελαιοκινητήρα 2,5λτ. με ισχύ 160 ή 190 ίππων.

Σε ότι αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων, οι επιλογές θα περιλαμβάνουν ένα χειροκίνητο με έξι σχέσεις και ένα αυτόματο 7 σχέσεων ενώ, φυσικά, θα προσφέρεται και σύστημα 4κίνησης. Σε αυτήν την περίπτωση, η εμπλοκή της μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς θα μπορεί να γίνει και εν κινήσει με ταχύτητα έως και 100χλμ./ώρα ενώ, φυσικά θα προσφέρεται και δυνατότητα υπολοπολλαπλασιασμού των σχέσεων (αργές).

Το σύστημα «eLSD» (Electronic Limited Slip Differential» είναι ουσιαστικά ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βασίζεται σε ειδικούς αισθητήρες που ελέγχουν συνεχώς την ταχύτητα κάθε ενός τροχού ξεχωριστά και στην περίπτωση που αντιληφθεί τυχόν ανεπιθύμητες διαφορές, είναι σε θέση να φρενάρει τον εκάστοτε τροχό προκειμένου να διασφαλίσει την καλύτερη ευστάθεια του οχήματος κάτω από όλες τις περιστάσεις.

Φυσικά, για τις εξαιρετικά… κρίσιμες περιπτώσεις, η Renault θα προσφέρει και κλείδωμα του πίσω διαφορικού ενώ, μια σειρά προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων όπως τα Hill Start Assist (HSA), Hill Descent Control (HDC), ESP κ.ο.κ. θα είναι διαθέσιμα.