Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ανανέωση για το Renault Oroch της Βραζιλίας, το οποίο αποτελεί την Pick-Up εκδοχή του Dacia Duster.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ανανέωση για το Renault Oroch της Βραζιλίας, το οποίο αποτελεί την Pick-Up εκδοχή του Dacia Duster.

Το Dacia Duster ως Pick-Up της Renault

32.557 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2022)

Ελκυστικό θα δείχνει μάλλον στα μάτια των επαγγελματιών που ψάχνουν ένα προσιτό σε τιμή Pick-Up, το Oroch, το οποίο λανσάρει η Renault στην αγορά της Βραζιλίας, στηριζόμενη στο Dacia Duster.

Το budget Pick-Up του ομίλου Renault!

  • Το Oroch με βάση το Dacia Duster
  • Στις αγορές της Ν. Αμερικής
  • 5θέσιο με ωφέλιμο 680 κιλών
  • Με 1.300άρη 170 ίππων
 
Στα μέρη μας το Dacia Duster κάνει εμπορική καριέρα ως ένα δημοφιλές SUV με value-for-money χαρακτήρα. Λίγο πιο βόρεια, στο Ην. Βασίλειο για την ακρίβεια, το εν λόγω όχημα λανσάρεται και σε έκδοση Van, ένα μοντέλο γνωστό ως Dacia Duster Commercial. Επιπλέον, το ρουμάνικο SUV κυκλοφορεί στην πατρίδα του και ως μονοκάμπινο Pick-Up.
 
Αν διασχίσεις τον Ατλαντικό, όμως, τα πράγματα περιπλέκονται, καθώς το Dacia Duster στην αγορά της Βραζιλίας κυκλοφορεί και σε έκδοση Pick-Up, η οποία φέρει τα σήματα της «μαμάς» Renault. Το όχημα λανσάρεται ως Duster Oroch και πρόσφατα δέχθηκε μια ανανέωση, στο πλαίσιο της οποίας έδιωξε από το όνομά του το «Duster».


Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 680 κιλών για το Renault Oroch.

Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 680 κιλών για το Renault Oroch.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η ώρα της ανανέωσης

Αναλυτικότερα, επτά χρόνια μετά το λανσάρισμα του οχήματος στη βραζιλιάνικη αγορά, αυτό αποκτά την καμπίνα του ευρωπαϊκού Sandero η οποία ενσωματώνει στοιχεία από το Duster και το νέο Renault Captur. Κυρίαρχο στοιχείου του εσωτερικού, είναι η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής των 8 ιντσών.
 
Ωστόσο, το αμάξωμα διατήρησε την αισθητική του προηγούμενης γενιάς Duster, στην πλατφόρμα του οποίου άλλωστε στηρίζεται το Pick-Up, παρόλο που στην τοπική αγορά υπάρχει και το νέο SUV της Dacia. Οι στιλιστικές διαφορές εντοπίζονται στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, στα νέα πλευρικά προστατευτικά, στα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα και στις 16άρες ζάντες.
 
Η σημαντικότερη διαφορά, όμως, προέρχεται από την αντικατάσταση του ατμοσφαιρικού 2λιτρου κινητήρα με τον νέο turbo βενζίνης των 1,3 λίτρων. Λόγος γίνεται για τον κινητήρα TCe 1.3 flex turbo των 170 ίππων ισχύος και των 270 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με το 8τάχυτο κιβώτιο CVT X-Tronic μεταδίδοντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Στη γκάμα παραμένει και ο 1.600άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1,6 λίτρων (SCe 1.6), ο οποίος αποδίδει 120 ίππους και συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.

Με ωφέλιμο 680 κιλών

Σημειώνεται, πως το Oroch έχει μήκος 4.719 χλστ., πλάτος 1.834 χλστ. και ύψος 1.695 χλστ., με το μεταξόνιό του να εκτείνεται στα 2.829 χλστ. και τους πρόβολους να έχουν μήκος 920 και 970 χλστ. μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
 
Η πενταθέσια καμπίνα έχει εσωτερικό πλάτος 1.377 χλστ. μπροστά και 1.395 χλστ. πίσω, ενώ το ωφέλιμο πλάτος της καρότσας είναι στα 1.143 χλστ. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ορίζεται στα 680 κιλά (έκδοση PRO), ενώ οι νέες μπάρες οροφής υποστηρίζουν έως και 80 κιλά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »