Το βραβευμένο ηλεκτρικό λεωφορείο παρουσιάστηκε στην έκθεση «Mobility Move 2025».
Διαθέτει αρθρωτό σύστημα κίνησης, χάρη στο οποίο αναβαθμίζεται ο χώρος των επιβατών.
Καλύπτει ποικίλες μεθόδους φόρτισης & έχει αυτονομία 600 χλμ.
Πληροί όλα τα τελευταία πρότυπα ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης της κυβερνοασφάλειας.
Διαθέτει αρθρωτό σύστημα κίνησης, χάρη στο οποίο αναβαθμίζεται ο χώρος των επιβατών
Με μηδενικές εκπομπές ρύπων, το
Solaris Urbino 12 electric διαθέτει αρθρωτό σύστημα κίνησης, που επιτρέπει την καλύτερη εφικτή διάταξη των εξαρτημάτων στην οροφή – αλλά και στο πίσω μέρος - του οχήματος, καθιστώντας περιττή έτσι την ανάγκη για παραδοσιακό πύργο κινητήρα.
Πρόκειται κοινώς για μια λύση, που βελτιστοποιεί το χώρο των επιβατών και αυξάνει τη χωρητικότητα, επιτρέποντας (αναλόγως τη διαμόρφωση) να φιλοξενηθούν στο εσωτερικό του λεωφορείου μέχρι και 100 άνθρωποι συνολικά, 41 εκ των οποίων καθήμενοι.
Καλύπτει ποικίλες μεθόδους φόρτισης & έχει αυτονομία 600 χλμ.
Επιπλέον, το μοντέλο της εταιρείας που παρουσιάστηκε στο Βερολίνο ήταν εξοπλισμένο στην οροφή με έξι μπαταρίες Solaris High Energy τελευταίας τεχνολογίας, που προσφέρουν υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, για εμβέλεια που φτάνει μέχρι τα 600 χλμ.
Από εκεί και πέρα, σε ό,τι έχει να κάνει με το κομμάτι της φόρτισης
το Urbino 12 υποστηρίζει ποικίλες μεθόδους, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις διαφορετικές απαιτήσεις των συστημάτων δημόσιων μεταφορών, με την στάνταρ έκδοσή του να περιλαμβάνει μια πρίζα πάνω από τον πρώτο άξονα στη δεξιά πλευρά του λεωφορείου – μια πρίζα που εναλλακτικά μπορεί να τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά, καθώς και στο μπροστινό ή στο πίσω μέρος του λεωφορείου.
Την ίδια ώρα δε, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα της επιλογής ανάμεσα σε παραδοσιακούς παντογράφους ή ενός ανεστραμμένου παντογράφου, που αμφότεροι τοποθετούνται πάνω από τον πρώτο άξονα.
Πληροί όλα τα τελευταία πρότυπα ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης της κυβερνοασφάλειας
Σε κάθε περίπτωση,
το ηλεκτρικό Solaris Urbino 12 πληροί όλα τα τελευταία πρότυπα ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένων των απαιτήσεων GSR2 (βλ. Γενικός Κανονισμός Ασφαλείας) της Ευρωπαϊκής ‘Ενωσης, αλλά και των κανονισμών κυβερνοασφάλειας.
Τοιουτοτρόπως, τα βασικά συστήματα του λεωφορείου περιλαμβάνουν παρακολούθηση της απόσπασης προσοχής & της κόπωσης του οδηγού, καθώς και προειδοποιητικά σήματα για πεζούς ή ποδηλάτες και ειδοποιήσεις για ποδηλάτες που κινούνται στο τυφλό σημείο του οχήματος.
Τέλος, το λεωφορείο είναι εξοπλισμένο συν τοις άλλοις με έναν έξυπνο βοηθό ταχύτητας, ένα σύστημα ανίχνευσης υπνηλίας του οδηγού και σύγχρονους ηλεκτρικούς καθρέφτες, ενισχύοντας έτσι τόσο την ασφάλεια όσο και την άνεση του χρήστη.