Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Καθόμαστε πίσω από το τιμόνι του Mitsubishi L200 Club Cab και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες και δυνατότητα μεταφοράς 4 επιβατών, έστω και αν οι πίσω πρέπει να κάνουν παραχωρήσεις, προς όφελος ωστόσο της καρότσας...

Δοκιμάζουμε το «κοντό» Mitsubishi L200 Club Cab

41.230 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2021)

Οδηγούμε την 4θέσια έκδοση «Club Cab» του Mitsubishi L200, η οποία -σε σχέση με τις διπλοκάμπινες εκδοχές του- προσφέρει υψηλότερες μεταφορικές δυνατότητες στην μακρύτερη καρότσα του, τιμώντας περισσότερο τον όρο «αγροτικό».

Η τελευταία -6η κατά σειρά- γενιά του L200 συνεχίζει να διατίθεται στην ελληνική αγορά σε εκδόσεις με επιμηκυμένη (Club) ή διπλή (Double) καμπίνα με ανάλογες διαφοροποιήσεις ως προς τους χώρους για τους πίσω επιβάτες και τις μεταφορικές δυνατότητες του μοντέλου.

Αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες και δυνατότητα μεταφοράς 4 επιβατών, έστω και αν οι πίσω πρέπει να κάνουν παραχωρήσεις, προς όφελος ωστόσο της καρότσας...

Αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες και δυνατότητα μεταφοράς 4 επιβατών, έστω και αν οι πίσω πρέπει να κάνουν παραχωρήσεις, προς όφελος ωστόσο της καρότσας...

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Στην 5η πλέον δεκαετία «ζωής» και με περισσότερες από 4,7 εκ. πωλήσεις από το 1978 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το L200 εξακολουθεί να αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της Mitsubishi σε παγκόσμιο επίπεδο (2ο σε πωλήσεις στη γκάμα της) καθώς και ένα από τα πιο αποδοτικά, σκληροτράχηλα και πιο… ικανά σε εκτός δρόμου διαδρομές, οχήματα της κατηγορίας του.
 
Οδηγούμε το Mitsubishi L200 Black Edition
 
Επειδή, όμως, τα pick-up δεν είναι μόνο διπλοκάμπινα, δοκιμάζουμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από την έκδοση Club Cab, η οποία μάλιστα διαθέτει και μία άκρως ελκυστική σχεδίαση. Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, τα πάντα έχουν τα υπέρ και τα κατά τους και στην περίπτωση του οχήματος της δοκιμής μας, πλεονέκτηματα αποτελούν δίχως αμφιβολία η καρότσα με τις μεγαλύτερες διαστάσεις και το υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο, ως απόρροια του χαμηλότερου απόβαρου.
 
Pick-Up «εμφύλιος»: Isuzu D-Max Vs Mitsubishi L200
 
Στα θετικά συγκαταλέγεται και η παρουσία 4 θυρών, με τις πίσω να ανοίγουν αντικριστά με τις μπροστινές, κάτι που σε συνδυασμό με την απουσία της μεσαίας κολόνας, διευκολύνει σημαντικά την είσοδο και έξοδο από την καμπίνα. Εκεί ωστόσο, όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, οι χώροι για τους πίσω επιβάτες δεν είναι αντάξιοι με αυτούς της Double Cab έκδοσης. Ωστόσο υπάρχουν 4 καθίσματα και αν το ζητούμενο είναι η καρότσα και όχι το σαλόνι, μάλλον η έκδοση Club Cab αποτελεί μονόδρομο.

Δείτε τις τιμές του Mitsubishi L200
 
Σε κάθε περίπτωση, επιγραμματικά και για να μη χαθείτε στη …μετάφραση, κρατείστε τα δύο παρακάτω κρίσιμα για τους επαγγελματίες στοιχεία:

  • Μήκος χώρου φόρτωσης: 1,52 μ. (Double) – 1,85 μ. (Club)
  • Ωφέλιμο φορτίο: έως 1.080 κιλά (Double) – 1.120 κιλά (Club)
     

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »