ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Το Rampini E60 του Κάλιαρι, είναι το 1ο 6μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της Ευρώπης που φορτίζει τις μπαταρίες του μέσω παντογράφου.

Το Rampini E60 του Κάλιαρι, είναι το 1ο 6μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της Ευρώπης που φορτίζει τις μπαταρίες του μέσω παντογράφου.

Το πρώτο 6μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο με παντογράφο

5.355 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2022)

Μπορεί εμείς να έχουμε ακόμα στους δρόμους της Αθήνας κάτι «αρχαία» τρόλεϊ, όμως στο Κάλιαρι της Ιταλίας ξεκίνησαν δρομολόγια τα πρώτα 6μετρα ηλεκτρικά λεωφορεία με παντογράφους, κάτι που αποτελεί πρωτιά για ολόκληρη την Ευρώπη.

Ηλεκτρικό λεωφορείο 6 μέτρων γίνεται …τρόλεϊ!

  • Το 1ο 6μετρο λεωφορείο της Ευρώπης με παντογράφο
  • Της ιταλικής Rampini, ξεκίνησε δρομολόγια στο Κάλιαρι
  • Με ηλεκτρικό κινητήρα Siemens και χωρητικότητα 31 επιβατών
  • Μέγιστη αστική αυτονομία 250 χλμ.
 
Μπορεί εμείς να έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα τρόλεϊ να φέρουν παντογράφους, ώστε να παίρνουν ρεύμα από τα εναέρια καλώδια, ωστόσο αυτοί συχνά απαντώνται και σε 12μέτρα ή 18μετρα ηλεκτρικά λεωφορεία, προκειμένου να φορτίζουν ευκαιριακά τις μπαταρίες τους και να αυξάνουν με αυτό τον τρόπο την αυτονομία τους.
 
Για πρώτη φορά στην Ευρώπη, όμως, ένα ηλεκτρικό λεωφορείο μήκους 6 μέτρων της εταιρείας Rampini, κυκλοφορεί στους δρόμους του Κάλιαρι της Σαρδηνίας, με την ιταλική πόλη να παραλαμβάνει πρόσφατα την πρώτη από τις συνολικά επτά μονάδες του ηλεκτρικού minibus που έχει παραγγείλει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το 6μετρο Rampini Ε60

Σημειώνεται πως το εν λόγω Rampini Ε60 μπορεί να μεταφέρει έως και 31 επιβάτες, από τους οποίους οι 10 είναι καθήμενοι, ενώ αν παραγγελθεί με τη δυνατότητα μεταφοράς αμαξιδίου ΑμεΑ, η χωρητικότητά του πέφτει στους 29 επιβάτες. Με μεικτό βάρος 8.850 κιλών, το ηλεκτρικό minibus από την Ιταλία έχει μήκος 6.110, πλάτος 2.100 και ύψος 2.980 χλστ., με το μεταξόνιό του να εκτείνεται στα 3.700 χλστ.
 
Το μικρό λεωφορείο της Rampini φέρει τον ηλεκτροκινητήρα «1PV5138» της Siemens, ο οποίος εμφανίζει μέγιστη ισχύ 122 kW και του προσδίδει τελική ταχύτητα 63 χλμ./ώρα. Εξοπλίζεται με μπαταρίες χωρητικότητας έως και 210 kWh και προσφέρει τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης, ενώ η μέγιστη αυτονομία του σε αστικό κύκλο ανέρχεται στα 250 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »