Ανάλυση: Η κατηγορία των Μiικρών Vans
Diesel ή ηλεκτρικό Μεγάλο Van με Leasing; Τι παίρνεις;
Fiat Professional: Συμβουλές… ευεξίας για επαγγελματίες οδηγούς
Κατά τη διάρκεια του 2014, η Fiat είχε παρουσιάσει στη Έκθεση Αυτοκινήτου του Σάο Πάολο (Βραζιλία) ένα φουτουριστικό πρωτότυπο που έφερε την ονομασία «FCC4 Concept» το οποίο όπως όλα δείχνουν, αποτελούσε μια πρόγευση των βασικότερων σχεδιαστικών χαρακτηριστικών που η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έμελλε να προσδώσει στον μελλοντικό εκπρόσωπο της στην κατηγορία των μεσαίων Pick-Up.
Με τον όρο «μεσαία Pick-Up» αναφερόμαστε
ουσιαστικά στα οχήματα που είναι διαθέσιμα και στην ελληνική αγορά (Toyota Hilux, Nissan Navara, Ford Ranger, Isuzu D-Max, VW Amarok, Mitsubishi L200 κ.ο.κ.), τα οποία είναι σε
θέση να μεταφέρουν ωφέλιμο φορτίο 1,0t. (περίπου)
και είναι σαφώς μεγαλύτερα σε διαστάσεις και μεταφορικές δυνατότητες από τον
προγενέστερο εκπρόσωπο της Fiat Professional στην
κατηγορία, το Strada.
Όπως έχουμε αναφέρει και στο
παρελθόν, στο στρατηγικό -5ετές- πλάνο της Fiat Professional για το διάστημα 2014 – 2018, οι
υπεύθυνοι της εταιρείας είχαν καταστήσει σαφές πως μέσα στο 2016 θα έπρεπε να
αναμένουμε το λανσάρισμα ενός νέου ελαφρού ημιφορτηγού.
Παράλληλα, σε πρόσφατες
δηλώσεις τους, οι επικεφαλής τόσο της Mitsubishi
όσο και της Fiat Professional, είχαν αναφέρει πως το μελλοντικό Pick-Up της ιταλικής εταιρείας, θα βασίζονταν αρκετά στο
πλαίσιο, το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη του νέου L200, που μόλις πρόσφατα ξεκίνησε την εμπορική του
πορεία και στην ελληνική αγορά.
Το ερωτηματικό με την ονομασία «Toro»
Με όλα τα παραπάνω ως
δεδομένα, οι πρώτες εικόνες και πληροφορίες που αφορούν στο μελλοντικό Pick-Up με την ονομασία Toro, που η Fiat Professional αναμένεται
να λανσάρει αρχικά στην αγορά της Νοτίου Αμερικής και μετέπειτα στις διάφορες
αγορές της ΕΕ (λογικά μέσα στο 2016), έρχονται να περιπλέξουν αρκετά τα
πράγματα.
Πρωτίστως όμως, ας αναφέρουμε
αυτά που ήδη γνωρίζουμε.
Το νέο Fiat Toro Pick-Up εθεάθη στην
γραμμή παραγωγής του Pernabucano στην Βραζιλία και σύμφωνα με τις
υπάρχουσες πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει στο διαδίκτυο, το μήκος του
αμαξώματος του ανέρχεται στα 4.915χλστ. ενώ το ωφέλιμο φορτίο του ορίζεται στα
1.000 κιλά αντίστοιχα. Παράλληλα, αναφέρεται πως στο εσωτερικό του θα μπορούν
να φιλοξενηθούν έως και πέντε επιβάτες.
Με αυτά τα χαρακτηριστικά,
είναι σαφές πως το Toro είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε διαστάσεις με το
προγενέστερο Strada ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να βασίζεται στο νέο Mitsubishi L200.
Από εκεί και πέρα όμως τα
δεδομένα αρχίσουν να περιπλέκονται καθώς, δεδομένου ότι ακόμη η ιταλική
αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει προβεί σε επίσημες ανακοινώσεις, παραμένει
άγνωστο ποιες θα είναι οι επιλογές ως προς τη γκάμα των κινητήρων του.
Αυτό που δηλαδή δεν
γνωρίζουμε επακριβώς είναι αν το νέο Fiat Toro θα εφοδιάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 2,4λτ. και
το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων που διατίθεται και στο νέο Mitsubishi L200, ή
αν η γκάμα των μηχανικών του συνόλων θα περιλαμβάνει άλλες επιλογές.
Αυτό συμβαίνει γιατί, οι μέχρι
στιγμής πληροφορίες στο διαδίκτυο αναφέρουν το ενδεχόμενο ενός βενζινοκινητήρα
1,8λτ. (16V E-Torq Flex) με ισχύ 138 ίππων καθώς και ενός πετρελαιοκινητήρα
2,0λτ. (16V MultiJet) με απόδοση 170 ίππων, οι οποίοι θα συνεργάζονται με
κιβώτια μετάδοσης της κίνησης στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς.
Παράλληλα, φήμες αναφέρουν
πως ενδεχομένως, οι εκδόσεις με τον 2,0λιτρο πετρελαιοκινητήρα να εφοδιάζονται
και με ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr