Τα 13,4μ. της διαμέτρου του κύκλου στροφής της X-Class δεν είναι η καλύτερη επίδοση της κατηγορίας ωστόσο, το σαφές και γρήγορο τιμόνι θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του οδηγού αν και δεν έχει τηλεσκοπική ρύθμιση παρά μόνο καθΆ ύψος. Στην άσφαλτό, ο οδηγός θα εκτιμήσει από τα πρώτα χιλιόμετρα τα δυνατά φρένα και την πολύ καλή κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου των 7 σχέσεων ενώ οι επιβάτες είναι σίγουρο πως θα ικανοποιηθούν απόλυτα από την εξαιρετική ποιότητα κύλισης που προσφέρει η προσεγμένη ρύθμιση της ανάρτησης και την πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας. Εκτός δρόμου, η X-Class θα… επιστρατεύσει στοιχεία όπως οι μεγάλες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής του αμαξώματος, την απόσταση 202+ χλστ. από το έδαφος και το στιβαρό πλαίσιο τύπου σκάλας προκειμένου να διαβεί ακόμη και τις πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες. Πέραν αυτού, το σύστημα 4κίνησης ελέγχεται από έναν περιστροφικό διακόπτη και φέρει και υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων για τις ιδιαίτερα δύσκολες περιστάσεις Στην πράξη, η X-Class θα αποδειχθεί ακλόνητη στην άσφαλτο όπου δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από πολυτελή SUV οχήματα ενώ στο χώμα θα δείξει τις ξεκάθαρες εκτός δρόμου αρετές της. Πέραν όλων αυτών, ο κατάλογος των –κορυφαίων- λύσεων αναφορικά με τα ηλεκτρονικά συστήματα ενίσχυσης της ενεργητικής ασφάλειας, θα διασφαλίσει την απαραίτητη βοήθεια ακόμη και στον… άτσαλο οδηγό.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr