Σε συνεργασία με την κινέζικη SAIC, θα κατασκευαστεί το νέο Pick-Up της Volkswagen για τους δρόμους της Αργεντινής.
Το project κοστολογείται στα 580 εκατομμύρια δολάρια & αναμένεται να ξεκινήσει από το 2027.
Ένα «αγροτικό» που θα παραπέμπει (;) μηχανικά στο Maxus Interstellar X.
Από την υπάρχουσα γραμμή παραγωγής του Taos θα προέρχεται το επερχόμενο όχημα.
Το project κοστολογείται στα 580 εκατομμύρια δολάρια & αναμένεται να ξεκινήσει από το 2027
Από εκεί και πέρα, για την κατασκευή του νέου Pick-Up στην Αργεντινή εκτιμάται πως θα χρειαστεί να πραγματοποιηθεί μια επένδυση 580 εκατομμυρίων δολαρίων, με τη διαδικασία της παραγωγής να προβλέπεται να ξεκινήσει από το 2027.
Μέχρι τότε, βέβαια, το μοντέλο της πρώτης γενιάς θα έχει συμπληρώσει 17 χρόνια «ζωής», ωστόσο αρκετοί είναι εκείνοι που πιστεύουν πως θα εξακολουθήσει να κυκλοφορεί στην αγορά ακόμα και ύστερα από την άφιξη του νέου Amarok...
Ένα «αγροτικό» που θα παραπέμπει (;) μηχανικά στο Maxus Interstellar X
Αναφορικά με το προφίλ του νέου «αγροτικού», τώρα, οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για ένα όχημα που θα μπορούσε να παραπέμπει μηχανικά στο
Maxus Interstellar X της SAIC, κάτι που εφόσον επαληθευτεί στην πράξη, θα σηματοδοτήσει ενδεχομένως τη μετάβαση του
Amarok από το σασί σκάλας σε μια ενιαία κατασκευή αμαξώματος - πλαισίου (monocoque).
Παρεμπιπτόντως, το διπλοκάμπινο Interstellar X κυκλοφορεί ήδη στην αγορά της Κίνας τόσο με diesel (2,5 λίτρων) σύστημα μετάδοσης κίνησης, όσο και ως ηλεκτρικό με δύο ηλεκτροκινητήρες. Το αν βέβαια ο V-6 πετρελαιοκινητήρας της VW θα χωρούσε κάτω από το καπό ενός τέτοιου οχήματος παραμένει ασαφές - πάντως η ηλεκτρική έκδοση του «αγροτικού» διαθέτει ένα μπροστινό πορτμπαγκάζ στο χώρο του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Από την υπάρχουσα γραμμή παραγωγής του Taos θα προέρχεται το επερχόμενο όχημα
Το Amarok, πάντως, δεν είναι το μόνο όχημα που πουλάει η VW στη Νότια Αμερική, καθώς το μικρό
Saveiro κυκλοφορεί εκεί από τις αρχές της δεκαετίας του 1980. Οι πιθανότητες να δούμε οποιοδήποτε από τα δύο στις ΗΠΑ ή στην Ευρώπη βέβαια είναι ακόμα ασαφείς, με την ιστορία να διδάσκει πάντως πως οι συνεργασίες μεγάλων φιρμών στο κομμάτι της παραγωγής Pick-Up οχημάτων δεν ευδοκιμούν πάντοτε. Απόδειξη,
η περίπτωση της Mercedes-Benz που απέσυρε σταδιακά την X-Class που χτιζόταν στο ίδιο δάπεδο σκάλας με το Nissan Navara, ύστερα από μόλις τρία χρόνια στην αγορά.
Στην αντίπερα όχθη ωστόσο η VW και η SAIC συνεργάζονται εδώ και δεκαετίες στην Κίνα, πράγμα που σημαίνει πως η κατάσταση με το Amarok ενδέχεται να είναι αρκετά διαφορετική. Πολλώ δε μάλλον από τη στιγμή που το επερχόμενο όχημα θα χρησιμοποιεί περίπου το 50% των εργοστασιακών μηχανημάτων που εφαρμόζονται στην υπάρχουσα γραμμή παραγωγής του Taos - παρόλο που τα δύο προϊόντα δε θα σχετίζονται μεταξύ τους.
Ολοκληρώνοντας, αξίζει να επισημανθεί πως το νέο Amarok δε θα είναι το μοναδικό Pick-Up με κινεζικές ρίζες από μια μεγάλη μάρκα, καθώς το
RAM 1200 «συνδέεται» με το
Changan Kaicene F70…