Ξεκίνησαν τα πρόστιμα των 1.000 ευρώ για τα ταξί δίχως POS!
Πιάνει δράση η Ε.Ε. για την έλλειψη οδηγών στις δημόσιες μεταφορές!
Υδρογονοκίνητα Vans: Συμφέρουν σε σχέση με τα diesel ή τα ηλεκτρικά;
-Απαραίτητος ο ψηφιακός ταχογράφος για την καταγραφή των διαδρομών & των χρόνων εργασίας
-Σημαντικό πλεονέκτημα της 2ης έκδοσης, είναι η ενημέρωση από απόσταση
-Πρόκειται για λειτουργία που εξυπηρετεί τόσο τον οδηγό όσο και τον fleet manager
Μέχρι την τελευταία ημέρα του τρέχοντος έτους (βλ. 31 Δεκεμβρίου 2024) έχουν περιθώριο οι κάτοχοι οχημάτων στις εμπορευματικές και οδικές μεταφορές να αντικαταστήσουν τους αναλογικούς ή ψηφιακούς ταχογράφους τους 1ης έκδοσης (με τεχνικές προδιαγραφές που εφαρμόζονταν μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2011), με τον ευφυή ταχογράφο 2ης έκδοσης, βάσει του Κανονισμού 165/2014 της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Την ίδια ώρα, τα οχήματα που διαθέτουν ευφυή ταχογράφο 1ης έκδοσης και κυκλοφορούν σε διαφορετικό κράτος – μέλος από εκείνο της ταξινόμησης είναι υποχρεωμένα μέχρι τις 18 Αυγούστου 2025 να τοποθετήσουν τον ψηφιακό ταχογράφο 2ης έκδοσης, ενώ στο ενδιάμεσο στάδιο υφίσταται η επιλογή του «μεταβατικού ευφυούς ταχογράφου».
Σε κάθε περίπτωση, ο ταχογράφος 2ης γενιάς έρχεται για να συμμορφωθεί με τις διαφοροποιήσεις που έχουν λάβει χώρα στους κανονισμούς των οδικών μεταφορών για τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης τα τελευταία χρόνια, με έμφαση στην ασφάλεια, τα ωράρια εργασίας των οδηγών, αλλά και τα διαλείμματα ή την ανάπαυση των τελευταίων.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr