ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ
Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Piaggio Porter NPE: Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της πόλης!

1.298 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2024)
Piaggio Porter NPE: Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της πόλης!

Piaggio Porter NPE: Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της πόλης!

Piaggio Porter NPE: Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της πόλης!

Piaggio Porter NPE: Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της πόλης!

Piaggio Porter NPE: Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της πόλης!

  • Piaggio Porter NPE: Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της πόλης!
  • Piaggio Porter NPE: Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της πόλης!
  • Piaggio Porter NPE: Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της πόλης!
  • Piaggio Porter NPE: Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της πόλης!
  • Piaggio Porter NPE: Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της πόλης!

- Με όλες τις «αρετές» του Porter και μηδενικούς ρύπους
- Με απόδοση έως 204 άλογα & αυτονομία 255km με μια φόρτιση
- Πισωκίνητο, με δύο μήκη μεταξονίου για φορτία έως 1.055 κιλά
- Με νέα καμπίνα και δεκάδες νέα συστήματα ασφάλειας, άνεσης & συνδεσιμότητας

Με όλες τις «αρετές» του Porter και μηδενικούς ρύπους

Η Piaggio Επαγγελματικά Οχήματα έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία & εικόνες για το νέο Piaggio Porter NPE, την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του γνωστού φορτηγού της, η οποία, όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει, θα είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα από τις αρχές του 2025.
 
Διατηρώντας στοιχεία όπως η εξαιρετική ευελιξία, η άνεση και οι ακαταμάχητες μεταφορικές δυνατότητες, που χαρακτηρίζουν και τις συμβατικές εκδόσεις του Piaggio Porter, οι εκδόσεις «NPE» προσφέρουν επιπλέον μηδενικές εκπομπές ρύπων και σημαντικά μειωμένα επίπεδα θορύβου. Σε συνδυασμό με τον σημαντικά εμπλουτισμένο εξοπλισμό του στους τομείς της άνεσης, της συνδεσιμότητας και της ασφάλειας / υποστήριξης του έργου του οδηγού, το νέο «City e-Truck», όπως η Piaggio ονομάζει το Porter NPE, είναι σε θέση να καλύψει απόλυτα ακόμη και βαριές εφαρμογές εντός της πόλης, συνεχίζοντας την πολύ καλή εμπορική πορεία (και στη χώρα μας) της νέας γενιάς του Porter NP6, που πρωτό-παρουσιάστηκε το 2021.
 

Με απόδοση έως 204 άλογα & αυτονομία 255km με μια φόρτιση

Στην «καρδιά» του νέου Porter NPE συναντάμε την μονάδα «Electric Drive Unit» (EDU) που με συμπαγείς διαστάσεις & μικρό βάρος, συγχωνεύει τον ηλεκτροκινητήρα, το interter και τη μετάδοση της κίνησης (στους πίσω τροχούς).
 
Με μέγιστη απόδοση 150kW (204hp) και σταθερή στα 60kW (82hp), έχει μέγιστη ροπή 330Nm (σταθερή στα 128Nm) και προσφέρει μέγιστη ταχύτητα 90km/h ενώ, η μέγιστη αυτονομία του οχήματος ανέρχεται (σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες) στα 255km.
 
Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας ενεργοποιείται αυτόματα από τα 8km/h καθώς και όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη σε ποσοστό κάτω του 95%. Η τελευταία είναι χωρητικότητας 42kWh (LFP: Lithium-Iron-Phosphate) και μπορεί να φορτιστεί σε παροχές AC & DC με μέγιστη διάρκεια φόρτισης στα 4 ώρες ή τα 30 λεπτά για το 20% - 70% αντίστοιχα.
 
Παράλληλα, συνοδεύεται από Εργοστασιακή Εγγύηση 8 ετών ή 160.000km για τη διατήρηση του 70% (τουλάχιστον) της χωρητικότητας της.
 

Πισωκίνητο, με δύο μήκη μεταξονίου για φορτία έως 1.055 κιλά

Με πλάτος καμπίνας στα 1.640mm (500mm λιγότερο από ένα ελαφρύ επαγγελματικό όχημα) και συνολική επιφάνεια επί του εδάφους στα 6,9τ.μ., το νέο Piaggio Porter NPE είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία βάρους έως και 1.055kg (ωφέλιμο+βάρος υπερκατασκευής).
 
Το στιβαρό πλαίσιο τύπου «σκάλας» συνδυάζεται με επιλογές μεταξονίου μήκους 2.650mm ή 3.070mm και επιτρέπει την υποστήριξη μιας τεράστιας γκάμας υπερκατασκευών, όπως αντίστοιχα και οι συμβατικές εκδόσεις.
 

Με νέα καμπίνα και δεκάδες νέα συστήματα ασφάλειας, άνεσης & συνδεσιμότητας

Ανανεωμένος είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος όπου συναντάμε πληρέστερο εξοπλισμό σε θέματα άνεσης όπως π.χ. το σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, τα χειριστήρια στο τιμόνι, τους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, τα ηλεκτρικά παράθυρα, τον κλιματισμό, τους προβολείς ομίχλης, τους αισθητήρες βροχής / φωτός και τους μετωπικούς αερόσακους για τον οδηγό και τον συνοδηγό.
 
Παράλληλα, ο οδηγός θα εκτιμήσει το ευρύ περιμετρικό οπτικό πεδίο που του διασφαλίζει η καλή θέση οδήγησης καθώς και την ύπαρξη αισθητήρων υποβοήθησης της στάθμευσης (πίσω).
 
Επιπρόσθετα, το νέο Piaggio Porter NPE (όπως αντίστοιχα και οι συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου), καλύπτουν απόλυτα τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου GSR 661/2009/EC σε ότι αφορά στα συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού και της κυβερνοασφάλειας.
 
Μεταξύ των νέων ηλεκτρονικών συστημάτων ADAS που ενσωματώνει αξίζει να αναφέρουμε επιγραμματικά τα: Automatic Emergency Braking System (AEBS), Emergency Lane-Keeping System (ELKS), Intelligent Speed Assistance System (ISA), Driver Attention Warning System (DDAW), Parking Collision Warning (PCW), Tyre Pressure Monitoring System (TPMS), Acoustic Pedestrian Warning System (AVAS), Mechanical Immobilizer (EPL), Electronic Stability Control (ESC), ηλεκτρικό χειρόφρενο (EPB), Trailer Sway Mitigation (TSM), Hydraulic Brake Assist (HBA), Traction Control (TCS), Active Roll-Over Prevention (ARP) και φυσικά την Κλήση Εκτάκτου Ανάγκης (E-Call).
 
Τα εν λόγω συστήματα βασίζουν τη λειτουργία τους σε κάμερα και αισθητήρες ενώ έχουν προ-έγκριση για τη δυνατότητα ανίχνευσης πεζών & δικυκλιστών (υποχρεωτική από το 2026 για ταχύτητες κίνησης από 8km/h.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>