ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Mercedes-Benz Vito: 3 δεκαετίες, 3 γενιές, αμέτρητες χρήσεις!

1.097 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2025)
Από το 1995 (1η γενιά αριστερά) έως και σήμερα, το Mercedes-Benz Vito έχει να επιδείξει μια άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία στην κατηγορία των Μεσαίων Vans και στην Ελλάδα.

Από το 1995 (1η γενιά αριστερά) έως και σήμερα, το Mercedes-Benz Vito έχει να επιδείξει μια άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία στην κατηγορία των Μεσαίων Vans και στην Ελλάδα.

Η 1η γενιά του Vito παρουσιάστηκε το 1995 (αριστερά) ενώ το 2010 παρουσιάστηκε το Vito E-Cell (κέντρο), η 1η ηλεκτρική του έκδοση για να ακολουθήσει το 2018 (δεξιά), η έκδοση eVito.

Η 1η γενιά του Vito παρουσιάστηκε το 1995 (αριστερά) ενώ το 2010 παρουσιάστηκε το Vito E-Cell (κέντρο), η 1η ηλεκτρική του έκδοση για να ακολουθήσει το 2018 (δεξιά), η έκδοση eVito.

Μέσα σε μια 10ετία, η 1η γενιά του Vito κατέγραψε 473.000 πωλήσεις παγκοσμίως ενώ απόσπασε και τον τίτλο του «Van of the Year» για το 1996.

Μέσα σε μια 10ετία, η 1η γενιά του Vito κατέγραψε 473.000 πωλήσεις παγκοσμίως ενώ απόσπασε και τον τίτλο του «Van of the Year» για το 1996.

Η τελευταία γενιά του Vito παρουσιάστηκε το 2024 και αποτελεί μια από τις ασφαλέστερες και πιο premium προτάσεις της κατηγορίας των Μεσαίων Vans.

Η τελευταία γενιά του Vito παρουσιάστηκε το 2024 και αποτελεί μια από τις ασφαλέστερες και πιο premium προτάσεις της κατηγορίας των Μεσαίων Vans.

Mercedes-Benz Vito: 3 δεκαετίες, 3 γενιές, αμέτρητες χρήσεις!

  • Από το 1995 (1η γενιά αριστερά) έως και σήμερα, το Mercedes-Benz Vito έχει να επιδείξει μια άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία στην κατηγορία των Μεσαίων Vans και στην Ελλάδα.
  • Η 1η γενιά του Vito παρουσιάστηκε το 1995 (αριστερά) ενώ το 2010 παρουσιάστηκε το Vito E-Cell (κέντρο), η 1η ηλεκτρική του έκδοση για να ακολουθήσει το 2018 (δεξιά), η έκδοση eVito.
  • Μέσα σε μια 10ετία, η 1η γενιά του Vito κατέγραψε 473.000 πωλήσεις παγκοσμίως ενώ απόσπασε και τον τίτλο του «Van of the Year» για το 1996.
  • Η τελευταία γενιά του Vito παρουσιάστηκε το 2024 και αποτελεί μια από τις ασφαλέστερες και πιο premium προτάσεις της κατηγορίας των Μεσαίων Vans.
  • Mercedes-Benz Vito: 3 δεκαετίες, 3 γενιές, αμέτρητες χρήσεις!

1995: Με εγκάρσια τοποθετημένους 4κύλινδρους κινητήρες βενζίνης / πετρελαίου & μεικτό έως 2,8t.
2003: Νέα -2η- γενιά με περισσότερη άνεση και μεγαλύτερη ποικιλία εκδόσεων.
2014: Η 3η γενιά έφερε νέα σχεδίαση και σημαντικά περισσότερους χώρους για τα πάντα!
2024 έως σήμερα: Με κορυφαία επίπεδα συνδεσιμότητας, άνεσης και αποδοτικότητας!

PRO.autotriti Team

Ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα τόσο της Mercedes-Benz όσο και της κατηγορίας των Μεσαίων Vans, το Vito, συμπληρώνει φέτος 30 χρόνια ένδοξης ιστορίας, έχοντας καταφέρει να συνδέσει το όνομα του με την αποδοτικότητα, την μεγάλη ποικιλία εκδόσεων και φυσικά, το κορυφαίο επίπεδο εφαρμοσμένης τεχνολογίας σε όλους τους επιμέρους τομείς του οχήματος.
 
Από τα πάσης φύσεως τεχνικά επαγγέλματα και τις ταχυμεταφορές ως τα σώματα ασφαλείας ή τα ασθενοφόρα, επί 3 δεκαετίες το Mercedes-Benz Vito έχει αποδείξει την εξαιρετική αποδοτικότητα του, ενώ δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως εκτός από το eVito (από το 2018), το Μεσαίο Van της Mercedes-Benz έχει να επιδείξει αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις (Vito E-Cell) από το… 2010!
 
Στην παρούσα φάση, οι συμβατικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του Vito κατέχουν το ¼ των συνολικών πωλήσεων της Mercedes-Benz Vans χωρίς να συνυπολογίζουμε και τις επιβατικές εκδοχές του μοντέλου (Vito Tourer, V-Class, EQV).
 

1995: Με εγκάρσια τοποθετημένους 4κύλινδρους κινητήρες βενζίνης / πετρελαίου & μεικτό έως 2,8t.

 
Η 1η γενιά του Vito είχε μεικτό βάρος 2,6 – 2,8t. και με ύψος αμαξώματος στα 1,9m, προσέφερε επιφάνεια φόρτωσης της τάξης των 3,6τ.μ. και ωφέλιμο όγκο έως 5κ.μ..
 
Εξαιρετικά για τα δεδομένα της εποχής ήταν και τα στοιχεία του βασικού του εξοπλισμού (αερόσακος οδηγού, ανεξάρτητη ανάρτηση, δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, ABS, υποβοήθηση τιμονιού κ.ά.), γεγονός που τους διασφάλισε και τον τίτλο του «Van of the Year» για το 1996.
 
Μέσα στο 1999 παρουσιάστηκε ένα σχεδιαστικό facelift του μοντέλου ενώ, ως το 2003 η 1η γενιά του Vito έχει να επιδείξει 473.000 πωλήσεις παγκοσμίως!.
 

2003: Νέα -2η- γενιά με περισσότερη άνεση και μεγαλύτερη ποικιλία εκδόσεων

Η 2η κατά σειρά γενιά του Vito τροποποιήθηκε άρδην σε σχέση με την πρώτη, θέτοντας πρότυπα στην κατηγορία των Μεσαίων Vans που ουσιαστικά τηρούνται ως σήμερα.
 
Η μετάδοση της κίνησης μεταφέρθηκε από τους εμπρός τροχούς (1η γενιά) στους πίσω ενώ, παρουσιάστηκαν για 1η φορά (στην κατηγορία) και 4κίνητες εκδόσεις. Με τρία μήκη αμαξώματος, δύο ύψη οροφής και πέντε επιλογές 4κύλινδρων ή –V6- κινητήρων, το Vito μπορούσε να υποστηρίξει φορτία έως και 1.295kg, στοιχεία που του εξασφάλισαν ένα 2η βραβείο «Van of the Year» (2005).
 
Η 2η γενιά του Vito Van ξεπέρασε σε πωλήσεις την 1η (750.000 μονάδες) ενώ, μέσα στο 2010 παρουσιάστηκε η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση, το Vito E-Cell, με έναν ηλεκτροκινητήρα 70kW (95hp) και αυτονομία 130km.
 


Η 1η γενιά του Vito παρουσιάστηκε το 1995 (αριστερά) ενώ το 2010 παρουσιάστηκε το Vito E-Cell (κέντρο), η 1η ηλεκτρική του έκδοση για να ακολουθήσει το 2018 (δεξιά), η έκδοση eVito.

Η 1η γενιά του Vito παρουσιάστηκε το 1995 (αριστερά) ενώ το 2010 παρουσιάστηκε το Vito E-Cell (κέντρο), η 1η ηλεκτρική του έκδοση για να ακολουθήσει το 2018 (δεξιά), η έκδοση eVito.

2014: Η 3η γενιά έφερε νέα σχεδίαση και σημαντικά περισσότερους χώρους για τα πάντα!

Η 3η κατά σειρά γενιά του Vito ήταν ακόμη πιο πολύπλευρη και οικονομική, με προηγμένα συστήματα ασφάλειας, νέα σχεδίαση και δυνατότητα μετάδοσης της κίνησης στους εμπρός, τους πίσω ή και σε όλους τους τροχούς.
 
Με το μεταξόνιο να διατηρείται ίδιο, το μήκος του αμαξώματος είχε αυξηθεί κατά 13 εκ. (έως στα 5,37m) και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του είχε αυξηθεί στα 1.369kg. Λίγο αργότερα (2018) ακολούθησε η παγκόσμια πρεμιέρα του eVito ενώ, σε ότι αφορά στον τομέα της ασφάλειας, το νέο –τότε- Vito είχε να επιδείξει στοιχεία όπως αερόσακοι για οδηγό / συνοδηγό (έως 8 αερόσακοι στις εκδόσεις Vito Tourer) καθώς και πρωτιές για την κατηγορία όπως το ηλεκτρονικό σύστημα Crosswind Assistant.
 
Στους κινητήρες, ο νέος OM 654 (4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας) επέφερε μειωμένη κατανάλωση και αυξημένη απόδοση ενώ συνδυάζονταν για πρώτη φορά με το νέο αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic, χωρίς να παραβλέπουμε νέα χαρακτηριστικά όπως η πνευματική ανάρτηση Airmatic, ο ψηφιακός κεντρικός (εσωτερικός) καθρέπτης κ.ά.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>