Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Service Επαγγελματικού. Καλή συντήρηση πετρελαιοκινητήρων

    Service Επαγγελματικού. Καλή συντήρηση πετρελαιοκινητήρων

    104.395 Επισκέψεις στο άρθρο

    Η συντήρηση ενός σύγχρονου πετρελαιοκινητήρα κρύβει μυστικά, προκειμένου να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του. Το γεγονός αυτό θα εξασφαλίσει την ευρυθμία και τη μακροζωία του επαγγελματικά σας οχήματος και μαζί με αυτό θα αποφευχθεί η αναστάτωση της λειτουργίας της επιχείρησής σας, η οποία συνεπάγεται σε απώλεια εσόδων.
     
    Τα 8 σημεία που πρέπει να προσέξετε είναι:

    • Το φίλτρο πετρελαίου να αλλάζει κάθε 10.000 χιλιόμετρα.
    • Να τοποθετείται καθαριστικό και αντιβακτηριδιακό πετρελαίου σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, γιατί διαφορετικά μπορεί να προκληθεί βλάβη.
    • Να μην αφήνουν οι οδηγοί το ρεζερβουάρ να αδειάσει, αλλά… λαμπάκι να θεωρούν όταν ο δείκτης φτάσει στη μέση.
    • Να επισκέπτονται ένα πρατήριο, το οποίο εμπιστεύονται για την ποιότητα των καυσίμων του.
    • Να γεμίζουν με το λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής, στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα και με κάθε αλλαγή να αλλάζει και το φίλτρο λαδιού.
    • Να ακολουθούν τα προγραμματισμένα service που ορίζει ο κατασκευαστής.
    • Προληπτική αλλαγή φίλτρου πετρελαίου (τακτικότερα του προβλεπόμενου χρόνου ή των διανυθέντων χιλιόμετρων).
    • Service σε εξειδικευμένες μονάδες, γιατί η εξέλιξη στο χώρο του diesel είναι ραγδαία την τελευταία 10ετια και είναι απαραίτητος ο σύγχρονος εξοπλισμός διάγνωσης και επισκευής όλων των συστημάτων τροφοδοσίας diesel (common rail CR – unit injection system UIS κ.α.).
     
    Προσοχή στα μπεκ
    Οι εγχυτήρες (μπεκ) στα συστήματα έγχυσης καυσίμου είναι τα εξαρτήματα μέσω των οποίων το καύσιμο διασκορπίζεται στον θάλαμο καύσης των πετρελαιοκινητήρων και είναι τα τελευταία εξαρτήματα στο σύστημα τροφοδοσίας. Η λειτουργία τους είναι να παραλαμβάνουν το καύσιμο με υψηλή πίεση από την αντλία έγχυσης, να το προετοιμάζουν για ψεκασμό με την βοήθεια των κατάλληλα διαμορφωμένων ακροφυσίων και να το διασκορπίζουν στους θαλάμους καύσης του κινητήρα.
     
    Παρόλο που το μπεκ διαθέτει φίλτρο, υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν επικαθήσεις από τα πρόσθετα του πετρελαίου ή ακόμα και από το ίδιο το καύσιμο σε υψηλές θερμοκρασίες, στις οπές, την έδρα της βαλβίδας ή και τον οδηγό της βελόνας. Στα μπεκ του άμεσου ψεκασμού μπορεί να δημιουργηθούν επιπλέον και επικαθήσεις άνθρακα. Οι επικαθήσεις αυτές, μπορεί να αλλάξουν σε μεγάλο βαθμό τα χαρακτηριστικά του μπεκ, μειώνοντας την ικανότητα παροχής του κατά 25%.
     
    Μια άλλη σημαντική επίπτωση, είναι ότι το μέγεθος των σταγονιδίων του diesel αυξάνεται σημαντικά και αλλάζει το σχήμα και η κατεύθυνση της δέσμης, με αποτέλεσμα την κακή ανάμιξη αέρα/καυσίμου. Τα παραπάνω έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην συμπεριφορά του κινητήρα, στην κατανάλωση καυσίμου και στη διάρκεια ζωής του καταλύτη και των αισθητήρων "λ".
     
    Έλεγχος μπεκ
    Δυστυχώς η διάγνωση και ο έλεγχος ρύπανσης των μπεκ δεν είναι εύκολο να γίνουν επάνω στο όχημα. Απαιτείται η αφαίρεση των μπεκ και η τοποθέτησή τους σε ειδική συσκευή διάγνωσης – καθαρισμού, που αναπαράγει όλες τις συνθήκες λειτουργίας του αυτοκινήτου για να τσεκαριστεί η ωμική αντίσταση των μπεκ, η παροχή τους και η βεντάλια ψεκασμού τους, ενώ ελέγχουν και πιθανές διαρροές.
     
    Ο καθαρισμός των μπεκ γίνεται από την ίδια συσκευή, με χρήση υπερήχων και χημικών καθαριστικών ουσιών για να αποβάλουν τα ξένα σώματα που έχουν μέσα τους και στο τέλος ξαναμπαίνουν στον εξομοιωτή για να τσεκαριστεί πάλι η ογκομετρική απόδοση και η στεγανότητα τους. Έπειτα τοποθετούνται πάλι τα φιλτράκια τους και τοποθετούνται στον κινητήρα. Ένα εξειδικευμένο κέντρο diesel service με αυτή τη διαδικασία θα μπορεί να προλάβει τυχόν ζημιές από δυσλειτουργικά μπεκ ή ακόμα και να υπολογίσει πότε θα χρειαστεί να κάνετε στεγανοποίηση των μπεκ, η οποία σε άλλες περιπτώσεις καλό είναι να γίνεται προληπτικά ανά 100.000 χλμ.
     
    Δώσε σημασία στην τουρμπίνα
    Σχεδόν όλοι οι καινούριοι diesel κινητήρες, είναι με υπερπλήρωση turbo. Φυσικά και αυτό χρήζει μεγάλης προσοχής, κατά την φάση των περιοδικών ελέγχων του οχήματός σας, ώστε ο κινητήρας να δουλεύει σωστά, με χαμηλή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων. Ο πιο απλοποιημένος έλεγχός του είναι αν μπορεί να σηκώνει σωστή πίεση λειτουργίας, χωρίς «περίεργο» θόρυβο.
     
    Επίσης σημαντικό είναι να μην διαφεύγουν καυσαέρια ή πίεση από το κέλυφος, λάδι από την μεριά του ελαιαγωγού υψηλής πίεσης ή το έδρανο του άξονα της φτερωτής του (φέρνοντας αρκετή ποσότητα λαδιού στους σωλήνες εισαγωγής γεμίζοντάς τους με επικαθίσεις).
     
    Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μετά την πάροδο αρκετών χιλιομέτρων (κοντά στις 200.000), ίσως χρειαστεί, ακόμα και προληπτικά η επισκευή του, ώστε να μην προχωρήσουμε λίγο αργότερα στην εξ` ολοκλήρου αντικατάστασή του. Για αυτό τον σκοπό συνήθως υπάρχουν εξειδικευμένοι επισκευαστές, στους οποίους και εμπιστευόμαστε για την διαδικασία αυτή.
     
    Οι κίνδυνοι του νοθευμένου diesel
    Στους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας common rail (δηλαδή με σύστημα υψηλής πίεσης ψεκασμού) η χρήση πετρελαίου κακής ποιότητας, θέρμανσης ή ακόμη και μίγμα πετρελαίου κίνησης με θέρμανσης, βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα είναι σίγουρο πως θα αποδειχτεί μοιραία για διάφορα εξαρτήματα.
     
    Πρώτα και ακριβότερα (πάνω από 1.500 ευρώ το κόστος) είναι τα μπεκ και η αντλία υψηλής πίεσης (τρόμπα) που σταδιακά καταστρέφονται λόγω της μειωμένης λιπαντικής ικανότητας του πετρελαίου θέρμανσης.
     
    Από την άλλη επιβαρύνεται σημαντικά το φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων (DPF) που φράζει πολύ πιο γρήγορα και αναγκάζεται σε συνεχείς και πιο τακτικές αναγεννήσεις. Κάτι τέτοιο επιφέρει την μόνιμη ζημιά του και κατ`επέκταση την αχρήστευσή του σε ότι αφορά τις καθαριστικές του ιδιότητες.
     
    Επίσης, τα κατάλοιπα επιβαρύνουν σημαντικά και την εισαγωγή του κινητήρα μέσω του συστήματος επανακυκλοφορίας των καυσαερίων (EGR). Τέλος, αφού κάποιο ποσοστό καυσίμου περνάει στα λάδια του κινητήρα κατά την αναγέννηση του DPF επιβαρύνεται σημαντικά η λίπανση του κινητήρα-τουρμπίνας με άμεσες συνέπειες στον κύκλο ζωής των εξαρτημάτων.
     
    Σύγχρονος εξοπλισμός και υπηρεσίες
    • Service αντλιών
    • Διαγνωστικές συσκευές σύγχρονης ηλεκτρονικών συστημάτων
    • Δοκιμαστήρια-προσομοιωτές αντλιών (Περιστροφικές, Unit Injector System, Common Rail)
    • Συσκευή διάγνωσης ογκομέτρησης και καθαρισμού  μπεκ
    • Ηλεκτρονική ζυγοστάθμιση τουρμπινών
    • Αναλυτής καυσαερίων

    Σελίδα 1Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!
    Σελίδα 2Leasing. Μίσθωση, διαχείριση ή ενοικίαση
    Σελίδα 3Parking. Ανάπαυση, φύλαξη, περιποίηση
    Σελίδα 4Βιολογικός καθαρισμός. Συντήρηση & υγεία
    Σελίδα 5Ψυκτικοί θάλαμοι. Τοποθέτηση, συντήρηση, ενοικίαση.
    Σελίδα 6ΚΤΕΟ. Πρόληψη & υποχρέωση (έναντι του νόμου και της κοινωνίας)
    Σελίδα 7Προστασία φορτίου & προβολή επιχείρησης. Μουσαμάδες
    Σελίδα 8Service Επαγγελματικού. Καλή συντήρηση πετρελαιοκινητήρων
    Σελίδα 9Φανοποιία Επαγγελματικού. Περιποίηση-αποκατάσταση.
    Σελίδα 10Ασφάλιση Επαγγελματικού οχήματος. Κάλυψη οχήματος, οδηγού, φορτίου
    ILEP
    ΠΕΤΡΟΜΕΛΙΔΗΣ Κ. & ΣΙΑ Ο.Ε.

    προϊοντα αυτοκινητου - PARKING

    • AVIN ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ

      AVIN ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ

      Avin Ασπρόπυργος: Μια σύγχρονη επιχείρηση στημένη με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτει πλήρως τις σύγχρονες ανάγκες ασφάλειας, ανεφοδιασμού και ανάπαυσης, χιλιάδων επαγγελματιών οδηγών. Λειτουργεί επί 24 ώρες, 7 μέρες την εβδομάδα ως πρατήριο καυσίμων υψηλής ποιότητας με την σφραγίδα της  Avin και με υπηρεσίες Parking.
       21 05577533 Περισσότερα

    προϊοντα αυτοκινητου - Κ T E O

    • ΚΤΕΟ ΘΑΛΑΣΣΗΣ

      ΚΤΕΟ ΘΑΛΑΣΣΗΣ

      Η ΚΤΕΟ ΘΑΛΑΣΣΗΣ προσφέρει υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου οχημάτων από το 2006 στην περιοχή Γλύφα - Χαλκίδας. Αριστοι έλεγχοι σε κάθε κατηγορίας όχημα (ελαφρά, βαρέα, φορτηγά, λεωφορεία, βυτιοφόρα καθώς και  δίκυκλα).

       2221022222 Περισσότερα

    προϊοντα αυτοκινητου - ΨΥΚΤΙΚΟΙ ΘΑΛΑΜΟΙ

    • ΨΥΚΤΙΚΟΙ ΘΑΛΑΜΟΙ

      ΨΥΚΤΙΚΟΙ ΘΑΛΑΜΟΙ

      ΨΥΚΤΙΚΟΙ ΘΑΛΑΜΟΙ

      Ποια είναι τα συνήθη σφάλματα κατά την επιλογή ψυκτικού μηχανήματος και τι πρέπει να προσέξετε όταν μεταφέρετε ευπαθή προϊόντα;

      Περισσότερα
    • Τσαγκρίδης Ιωάννης

      Τσαγκρίδης Ιωάννης

      Οι ψυκτικοί θάλαμοι αποτελούν κρίσιμο κομμάτι της αλυσίδας παροχής τροφίμων. Η σωστή λειτουργία τους απαιτεί την τακτική συντήρηση και επισκευή των μηχανημάτων που αποτελούν τον κινητήριο μηχανισμό πίσω από αυτούς. Στον Ασπρόπυργο, θα βρείτε την εταιρεία του κ. Τσαγκρίδη, η οποία εξειδικεύεται στην συντήρηση και επισκευή αυτών των μηχανημάτων, ειδικότερα στα μηχανήματα των CARRIER, ZANETI και THERMO KING ενώ παράλληλα διαθέτει και ευρεία γκάμα ανταλλακτικών.
        2105572555 Περισσότερα
    • FRIGO PLUS

      FRIGO PLUS

      Στην FrigoPlus επισκευάζουν και συντηρούν όλο τον ψυκτικό εξοπλισμό σε μικρά VAN διανομών, σε μεγάλα φορτηγά και Trailer, με απλά, υβριδικά, σύνθετα και συστήματα ψύξης πολλαπλών θερμοκρασιών. Με extra υπηρεσία 24/7 emergency service!
       210 5561566 Περισσότερα
    • KLIMA KABO

      KLIMA KABO

      Η Klima Kabo είναι τεχνική εταιρεία με πολυετή εμπειρία στον χώρο της ψύξης μεταφορών. Η εκπαίδευση του προσωπικού και τα γνήσια ανταλλακτικά από τους μεγαλύτερους οίκους ψυκτικών μηχανημάτων, Carrier και ThermoKing, προσφέρουν στους πελάτες τους την σιγουριά που χρειάζονται.
       210 5571368 Περισσότερα
    • ILEP

      ILEP

      Στην ΗΛΕΠ πραγματοποιείται εξειδικευμένο service στον κλιματισμό επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων, καθώς και σε ψυκτικά μηχανήματα. Υπηρεσίες κορυφαίας ποιότητας, παρουσία στο χώρο εδώ και 34 χρόνια.
       2108002150 Περισσότερα
    • ΠΟΛΑΚΗΣ Ζ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

      ΠΟΛΑΚΗΣ Ζ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

      Πρόκειται για έναν top expert στην κατασκευή και επισκευή αμαξωμάτων! Η Πολάκης Ζ. Στυλιανός διαθέτει εμπειρία που φτάνει τις τέσσερις δεκαετίες, προσφέρει μία πλήρη γκάμα υπηρεσιών & προϊόντων που ξεχωρίζουν.
       2103463579 Περισσότερα