Tα δημοφιλέστερα μοντέλα των πιο εμπορικών εταιρειών |
Οι κυρίαρχοι της αγοράς των επαγγελματικών |
|
|
Η σχεδίαση του Nissan Pick Up είναι δυναμική και συνάμα ελκυστική
|
|
Οι συνολικές νέες ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου του 2005 εμφανίζονται αυξημένες σε ποσοστό 9,07% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Ήδη ορισμένες εταιρείες έχουν ξεχωρίσει και όλα δείχνουν πως θα πρωταγωνιστήσουν (… και φέτος) στην κούρσα των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς. Ποια είναι τα "όπλα" όμως στα οποία βασίζονται προκειμένου να εδραιώσουν ή να αυξήσουν το ποσοστό τους έναντι του ανταγωνισμού; |
|
|
Υπάρχουν πολλές και ποικίλες απόψεις αναφορικά με τους λόγους που οδήγησαν στη σημαντική άνοδο των πωλήσεων στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα κατά τη διάρκεια του 2004 σε σχέση με την προηγούμενη τριετία. Όποιοι και είναι ωστόσο αυτοί, το σίγουρο παραμένει πως και κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους οι πωλήσεις διατηρούνται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα και δεν αποκλείεται το 2005 να ολοκληρωθεί με μια περαιτέρω αύξηση στις συνολικές πωλήσεων των εν λόγω οχημάτων.
Πωλήσεις
Συνολικά οι νέες ταξινομήσεις κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2005 ανέρχονται στις 6.123 μονάδες, όντας αυξημένες κατά 9,07% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα για το 2004 (5.613 μονάδες).
Οι περισσότερες των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο χώρο έχουν να επιδείξουν μια πληθώρα εκπροσώπων που καλύπτουν το σύνολο των υποκατηγοριών της εν λόγω αγοράς (van, vanette, pick-up, C+C) και ευελπιστούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού. Ωστόσο τα μέχρι στιγμής στατιστικά στοιχεία του ΣΕΑΑ φανερώνουν πως λίγες είναι οι εταιρείες που έχουν να επιδείξουν αύξηση των πωλήσεών τους σε σχέση με πέρυσι, έστω στους συνολικούς ρυθμούς ανάπτυξης της αγοράς.
Οι κορυφαίες εταιρείες
Παρ' όλα αυτά οι δέκα κορυφαίες εταιρείες καταγράφουν συνολικές πωλήσεις 5.562 μονάδων που ισοδυναμούν σχεδόν με το σύνολο των πωλήσεων κατά τη διάρκεια του 2004 στο διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου. Στην πρώτη θέση και μάλιστα με διαφορά βρίσκεται η Nissan και ακολουθούν οι Ford και Toyota. Μεταξύ των εταιρειών με τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις τους σε σχέση με το 2004 συγκαταλέγονται οι Isuzu, Ford, Mazda και VW ενώ σημαντικές απώλειες καταγράφουν οι Toyota, Citroen και Mercedes-Benz.
Παράγοντες που επηρεάζουν τις πωλήσεις
Πού στηρίζουν όμως τις "ελπίδες" τους οι περισσότερες εταιρείες για ανάκαμψη στις πωλήσεις ή διατήρηση των κεκτημένων; Δεδομένων των συνθηκών που ισχύουν στην ελληνική αγορά, οι εταιρείες με εκπροσώπους στην κατηγορία των ελαφρών ημιφορτηγών (pick-up) βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση, όπως φαίνεται και από τα ποσοστά που τα συγκεκριμένα οχήματα κατέχουν επί των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας τους.
Παράλληλα χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως μόνο οι Citroen, Mercedes-Benz και VW, από τις εταιρείες που δεν έχουν στην γκάμα τους κάποιο pick-up, συγκαταλέγονται στην πρώτη δεκάδα των δημοφιλέστερων εταιρειών και αυτές βρίσκονται στις θέσεις 8 έως 10.
Στις σελίδες που ακολουθούν το περιοδικό μας συγκέντρωσε και σας παρουσιάζει τους σημαντικότερους εκπροσώπους (από πλευράς πωλήσεων πάντα) των κορυφαίων σε πωλήσεις εταιρειών στην ελληνική αγορά.
|
|
|
|
|