Οι κυρίαρχοι της αγοράς των επαγγελματικών |
Toyota Hilux |
|
|
|
Η σχεδίαση του αμαξώματος του Ιαπωνικού pick-up είναι καλαίσθητη. Η αυξημένη διαδρομή των αναρτήσεων σε συνδυασμό με τη μαλακή ρύθμισή της ωστόσο έχουν τις ανάλογες επιπτώσεις κατά την κίνηση σε ασφάλτινα τμήματα.
|
Η Toyota δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να ακολουθήσει την αυξητική πορεία των πωλήσεων στην ελληνική αγορά των ελαφρών επαγγελματικών παρουσιάζοντας μάλιστα μια μείωση στις νέες ταξινομήσεις της κατά 23,83% σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2004. Αντίστοιχη είναι και η εμπορική πορεία του σκληροτράχηλου Hilux που με 643 νέες ταξινομήσεις κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου του 2005 βρίσκεται στην 3η θέση των δημοφιλέστερων pick-up, ωστόσο εξακολουθεί να διατηρεί μερίδιο της τάξης του 82,12% επί των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.
Η σχεδίαση του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού διακόσμου είναι αισθητικά αποδεκτή παρά το γεγονός ότι δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας. Ωστόσο τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό είναι καλής ποιότητας ενώ υψηλό είναι το επίπεδο της συναρμολόγησής τους. Θέσεις για μικροαντικείμενα υπάρχουν πολλές και οι χώροι επαρκούν (στις διπλοκάμπινες εκδόσεις) για τη μεταφορά έως και πέντε ενήλικων επιβατών. Τα καθίσματα τέλος είναι αναπαυτικά και με πλούσιο αφρώδες υλικό. Κατά την κίνηση στην άσφαλτο, το Toyota Hilux περιορίζεται από τις μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος εξαιτίας της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης και των μεγάλων διαδρομών της. Παράλληλα αναπηδήσεις του πίσω άξονα εμφανίζονται κατά το πέρασμα από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Τα φρένα ικανοποιούν σε αίσθηση ενώ έχουν την απαιτούμενη ισχύ για να ακινητοποιήσουν το Ιαπωνικό ελαφρύ ημιφορτηγό ακόμα και από ταχύτητες που πλησιάζουν την τελική και με πλήρες φορτίο. Τέλος το σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνει όπως είναι φυσικό και σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων με αποτέλεσμα να επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα ακόμα και σε "δύσκολες" χωμάτινες διαδρομές.
Ο χώρος φόρτωσης του Toyota Hilux έχει μήκος που ανάλογα με την έκδοση κυμαίνεται από τα 1.355- 2.170 χλστ. ενώ αντίστοιχα το πλάτος του μεταβάλλεται από τα 1.430-1.465 χλστ. Το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων είναι 405 χλστ. και το μέγιστο φορτίο που μπορεί να μεταφέρει έχει ωφέλιμο βάρος έως και 1.180 κιλών.
Οι επιλογές στους κινητήρες περιορίζονται σε δύο εκδόσεις του υπερτροφοδοτούμενου D-4D πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων που αποδίδουν ισχύ 88 και 102 ίππων αντίστοιχα. Ανάλογα με την έκδοση η μέγιστη τιμή της ροπής ορίζεται στα 192 και 260 Nm αντίστοιχα.
|
|
|
|
|