ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Παρουσίαση

Διάφορα
Αγοράζοντας έξυπνα
Toyota Hilux 2,5 RD Chassis Cab Base
Ιδιαίτερα οικονομική είναι και η βασική έκδοση του Toyota Hilux που τιμάται στα 12.650 ευρώ. Διατηρεί πολλά από τα στοιχεία της εμφάνισης των διπλοκάμπινων εκδόσεων, ωστόσο η κίνηση μεταδίδεται μόνο στον πίσω άξονα.
Αρκετά είναι τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η βασική έκδοση του σκληροτράχηλου Ιαπωνικού pick-up καθώς πέραν του αναμφίβολα πολύ χαμηλού κόστους αγοράς έχει να επιδείξει έναν ιδιαίτερα μεγάλο χώρο φόρτωσης και αυξημένες μεταφορικές ικανότητες. Η απλή έκδοση του Toyota Hilux με κίνηση στους πίσω τροχούς διατηρεί αρκετά από τα σχεδιαστικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις σαφέστατα πιο εντυπωσιακές διπλοκάμπινες εκδόσεις. Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι ευχάριστη αν και δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας. Ωστόσο τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλής ποιότητας και το επίπεδο της συναρμολόγησής τους δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής. Κατασκευασμένο έτσι ώστε να ανταποκρίνεται ακόμα και στις πιο σκληρές συνθήκες χρήσης, το Toyota Hilux έχει χώρο φόρτωσης μήκους 2.170 χιλ. με ειδικά άγκιστρα για την ασφαλή πρόσδεση του φορτίου ενώ το ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να μεταφέρει είναι 1.180 κιλά. Σαφέστατα αυτή πρόκειται και για μια από τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία. Η κίνηση, όπως προαναφέραμε, στη συγκεκριμένη έκδοση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και δεν υπάρχει σύστημα τετρακίνησης. Παρ' όλα αυτά η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από έδαφος ευνοεί την άνετη διέλευση από έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο πετρελαιοκινητήρας των 2,5 λίτρων αποδίδει ισχύ 88 ίππων και διακρίνεται για τα μεγάλα αποθέματα ροπής του, τα οποία είναι διαθέσιμα από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας του. Ο εξοπλισμός, όπως είναι φυσικό, είναι λιτός και παρουσιάζει ελλείψεις τόσο στον τομέα της άνεσης, όσο και της ασφάλειας. Παρ' όλα αυτά η ελληνική εταιρεία είναι σε θέση να προσφέρει ένα ιδιαίτερα οικονομικό ελαφρύ ημιφορτηγό με αποδεδειγμένη αξιοπιστία σε ένα πολύ χαμηλό κόστος αγοράς. Τέλος αξίζει να σημειώσουμε τα ανταγωνιστικά προγράμματα χρηματοδότησης.
(+): Αξιοπιστία, βάρος ωφέλιμου φορτίου
(-): Σχεδίαση εσωτερικού, θόρυβος κινητήρα στις υψηλές στροφές λειτουργίας
Το εσωτερικό είναι λιτό σχεδιαστικά, ωστόσο τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλής ποιότητας και το επίπεδο της συναρμολόγησής τους δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής.

Ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος 2.170 χιλ. και μπορεί να φιλοξενήσει βάρος έως και 1.180 κιλών, όντας μια από τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία.

 
  Tα πιο προσιτά ελαφρά επαγγελματικά ανά κατηγορία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Renault Kangoo Express 1,2
Citroen Belringo 1,4i
Fiat Doblo Cargo 1,2B
Fiat Scudo Van 1,9 DS EL
Citroen Jumpy 1,9D Luxe
Hyundai H-1 2,4
Fiat Strada 1,2B Trekking
Toyota Hilux 2,5 RD Chassis Cab Base
Mazda B2500 TD 4x2 Regular Cab
Οι εναλλακτικές επιλογές