Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Pick-Up
Σταθερή αξία
Όχημα παντός καιρού και οδοστρώματος
Οι πολύ καλές γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης του αμαξώματος διασφαλίζουν άνετη κίνηση ακόμα σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες.
Όπως προαναφέραμε, οι καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην Αττική κατά τη διάρκεια της δοκιμής του Toyota Hilux μπορούν να χαρακτηριστούν το λιγότερο δυσμενείς. Σε μικρή απόσταση από την Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στους πρόποδες της Πάρνηθας, μπορούσε κανείς να υποβάλλει το διπλοκάμπινο Hilux στις πιο "απάνθρωπες" δοκιμασίες που μεταξύ άλλων περιελάμβαναν οδήγηση σε "σφικτές" ανηφορικές ασφάλτινες διαδρομές, στη λάσπη, στο χιόνι, στον πάγο κ.λπ. Το Ιαπωνικό pick-up αντιμετώπισε όλα τα παραπάνω "στωικά" και η οδική του συμπεριφορά σε καμία περίπτωση δεν επεφύλασσε "εκπλήξεις". Η μεγάλη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, που ακόμα και με πλήρες φορτίο δεν είναι μικρότερη των 265 χιλ., και οι αντίστοιχα μεγάλες γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης στο εμπρός και πίσω τμήμα του οχήματος επιτρέπουν την υπερπήδηση οποιασδήποτε ανωμαλίας εμφανιστεί στο δρόμο του Hilux. Παράλληλα το πολύ καλό σύστημα τετρακίνησης, που στην έκδοση Special Edition περιλαμβάνει και κλείδωμα του πίσω διαφορικού, αποτέλεσε τον καλύτερο σύμμαχό μας στις "αλπικές" συνθήκες που αντιμετωπίσαμε λίγα χιλιόμετρα έξω από την πρωτεύουσα. Το πλαίσιο τύπου σκάλας του Hilux εγγυάται την απόλυτη ακαμψία του αμαξώματος σε κάθε περίπτωση και οι ειδικές δομικές ενισχύσεις του έχουν εξελιχθεί με τη βοήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών προσφέρουν την καλύτερη δυνατή προστασία των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης. Η εμπρός ανάρτηση περιλαμβάνει διπλά ψαλίδια, ράβδους στρέψης, αντιστρεπτική δοκό και αμορτισέρ διπλής ενέργειας ενώ η πίσω αποτελείται από φύλλα σούστας και αμορτισέρ. Αυτή η διάταξη έχει ως αποτέλεσμα το Hilux να διατηρεί ένα πολύ καλό επίπεδο άνεσης για τους επιβάτες ενώ η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων περιορίζει το ελαφρύ ημιφορτηγό μόνο σε δρόμους με στροφές και πάντα σε υψηλές ταχύτητες. Τα φρένα είναι ισχυρά και με καλή αίσθηση αποτελούμενα από αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και ταμπούρα με υποβοήθηση σερβό πίσω. Τέλος το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει καλή πληροφόρηση για τα τεκταινόμενα κάτω από τους εμπρός τροχούς, έχει μεγάλο κόψιμο αλλά θα μπορούσε να είναι πιο γρήγορο. Σε κάθε περίπτωση η ισχυρή έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 2,5 λίτρων που αποδίδει 102 ίππους προσέφερε τα απαιτούμενα επίπεδα ροπής προκειμένου το Ιαπωνικό μοντέλο να αντεπεξέλθει σε κάθε δοκιμασία.

 
  Toyota Hilux 2,5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οικείος και με προσεγμένη ποιότητα εσωτερικός διάκοσμος
Ικανοποιητικός χώρος φόρτωσης
Όχημα παντός καιρού και οδοστρώματος