Παρουσίαση

Taxi
Για... άνετες κούρσες
Εργονομία χειριστηρίων
Η λιτή σχεδίαση στο ταμπλό του Octavia έχει άμεσο όφελος στην εξοικείωση του οδηγού με τα επιμέρους χειριστήρια.
Στον τομέα της εργονομίας εξετάζεται η ευκολία που προσφέρουν τα επιμέρους χειριστήρια του ταμπλό στην καθημερινή χρήση, όπως και οι θέσεις και οι αποστάσεις τους από τον οδηγό. Στο πιο λιτό σε σχεδίαση ταμπλό του Octavia ο οδηγός εξοικειώνεται γρήγορα και βρίσκει εύκολα όλους τους επιμέρους διακόπτες και χειριστήρια. Πολύ καλή εργονομία εμφανίζει και το Octavia 5, όπως επίσης και το λιτό Mitsubishi Carisma. Ευκολία στη χρήση προσφέρουν και το Mazda 6 και το Toyota Avensis, ενώ στο Vectra χρειάζεται περισσότερο διάστημα εξοικείωσης με τα χειριστήρια της οθόνης πολλαπλών ενδείξεων. Περισσότερο δε "ψάξιμο" χρειάζονται οι διακόπτες της κεντρικής κονσόλας του Primera.

 
 Τα πιο άνετα σε χώρους ταξί
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χώρος αποσκευών: Μεγαλύτερος στο Octavia5
Κεφάλι οδηγού: Περισσότερος χώρος στο Mazda 6
Πλάτος εμπρός: Πιο πολύ στο Peugeot 407
Άνεση καθισμάτων
Εργονομία χειριστηρίων
Κεφάλι πίσω επιβάτη: Περισσότερος χώρος στο Octavia5
Πλάτος πίσω: Μεγαλύτερο στο Mazda 6
Γόνατα πίσω: Πιο πολύ χώρος στο Avensis