Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Pick-Up
Mitsubishi L200 2,5 4x4 Double Cab
Ένα για όλα
Με την τετρακίνηση, το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα σε σαθρά εδάφη, αλλά και να περάσει έντονες εδαφικές ανωμαλίες με ευκολία.
Το νέο L200, στην έκδοση με τη διπλή καμπίνα, προσφέρει όλες τις ανέσεις στους επιβάτες, είναι σε θέση να καλύψει τις όποιες "φυσιολατρικές" δραστηριότητες, αλλά και να βγάλει εις πέρας τις εκάστοτε επαγγελματικές εργασίες.
Aπό το 1978 μέχρι σήμερα, το L200 έχει γράψει τη δική του ιστορία στην κατηγορία των pick-up, δημιουργώντας όλα αυτά τα χρόνια ένα ισχυρό όνομα, με παραδοσιακά γνωρίσματα την υψηλή αξιοπιστία και την αντοχή στη σκληρή χρήση. Η τελευταία 4η γενιά -της οποίας η διάθεση ξεκίνησε στην Ελλάδα πριν από λίγες μέρες- ενσωματώνει τα παραπάνω χαρακτηριστικά με την πιο "επιθετική" σχεδίαση, τους δυνατότερους κινητήρες, τις περισσότερες ανέσεις, τα αυξημένα επίπεδα ασφάλειας, την καλύτερη λειτουργικότητα και το χαμηλότερο κόστος χρήσης (λιγότερη κατανάλωση και μεγαλύτερα διαστήματα service). Το πρώτο στοιχείο που προσελκύει το ενδιαφέρον του παρατηρητή δεν είναι άλλο από την εικόνα του αμαξώματος. Η συντηρητική αισθητική ανήκει πλέον στο παρελθόν, με σχεδίαση που θα... ζήλευαν ακόμα και τα SUV. Το εμπρός τμήμα του νέου L200 είναι "μυώδες" και επιβλητικό, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και από το πλάι, λόγω της έντονης καμπύλης, που σχηματίζεται στο πίσω τμήμα της καμπίνας των επιβατών. Ανάλογα σπορτίφ στοιχεία υπάρχουν και στο εσωτερικό, το οποίο είναι πιο άνετο και λειτουργικό. Συνολικά, παρ' όλη την αισθητή αναβάθμιση που υπάρχει, η σχέση τιμής αξίας του νέου L200 παραμένει πολύ καλή. Παράλληλα, σε συνδυασμό με τη πληθώρα των επιλογών που υπάρχουν σε αμαξώματα και επίπεδα εξοπλισμού, το νέο Sport Utility Track, όπως χαρακτηρίζεται από τη Mitsubishi, έχει όλα τα προσόντα για να "σκαρφαλώσει" στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, εκτός δρόμου δυνατότητες, άνεση, κινητήρας, χώροι επιβατών, σχέση τιμής - αξίας
(-): Πλευρική στήριξη καθισμάτων, διαστάσεις χώρου φόρτωσης σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Κινητήρας
Ο κινητήρας των 136 ίππων είναι ελαστικός, με πολιτισμένη λειτουργία και κινεί σβέλτα το αυτοκίνητο.
Το νέο μηχανικό σύνολο των 2,5 λτ. διαθέτει σύγχρονη τεχνολογία με direct injection και common rail, ενώ η απόδοσή του φτάνει στους 136 ίππους και στα 314 Nm ροπής. Στην πράξη, το πρώτο στοιχείο που αφήνει πολύ καλή εντύπωση είναι η ιδιαίτερα πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία του, ακόμα και όταν φτάνει στα όρια περιστροφής του. Το τράβηγμα του εν λόγω κινητήρα είναι αρκετά καλό από τις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα να κινεί με άνεση το βαρύ αμάξωμα των 1,8 τόνων περίπου, ανεξάρτητα από την επιλεγμένη ταχύτητα. Επίσης, η κατανάλωσή του έχει μειωθεί κατά 2 λίτρα ανά 100 χλμ. μεικτής διαδρομής σε σχέση με του προγενέστερου μοντέλου. Παράλληλα, μέχρι τα τέλη του Μαΐου θα είναι διαθέσιμο το κιτ αύξησης της ισχύος στους 167 ίππους και στα 400 Nm ροπής, με κόστος λιγότερο από 1.500 ευρώ, εφ' όσον τοποθετηθεί με την αγορά του αυτοκινήτου.
Τετρακίνηση
Η εμπλοκή της τετρακίνησης και των σχέσεων υποπολλαπλασιασμού γίνεται μέσω ενός δεύτερου επιλογέα, δίπλα από αυτόν των ταχυτήτων. Η βασική έκδοση Invite είναι διαθέσιμη με το σύστημα Easy Select, ενώ οι πιο πλούσιες Intense και Instyle εφοδιάζονται με το Super Select. Με αμφότερα τα συστήματα ο οδηγός μπορεί εν κινήσει να αλλάξει από 2WD σε 4WD, αρκεί η ταχύτητα να μην περνάει τα 100 χλμ./ώρα, ενώ η κύρια διαφορά τους είναι ότι το Super Select διαθέτει συνεκτικό συμπλέκτη και μπορεί να συνδυαστεί με επιμέρους ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας, όπως είναι το Mitsubishi Active Stability & Traction Control. Επίσης, οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής είναι 36,2, 23,2 και 27,6 μοιρών (έναντι 33,4, 26,7 και 27,2 μοιρών αντίστοιχα του 3ης γενιάς L200).

 
 Mitsubishi L200 2,5 4x4 Double Cab
Σπορτίφ εσωτερικό με καλή ποιότητα κατασκευής
Πολύ καλό στο δρόμο - σκληροτράχηλο εκτός ασφάλτου