|
|
|
Η βελτιωμένη στα σημεία ανάρτηση του Mazda BT-50 υπόσχεται σαφή βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του οχήματος τόσο στην άσφαλτο, όσο και σε χωμάτινες διαδρομές.
|
Η νέα γενιά του εκπροσώπου της ιαπωνικής εταιρείας στα ελαφρά ημιφορτηγά (Pick-Up) με την ονομασία "BT-50" αναμένεται προς το τέλος του τρέχοντος έτους και στη χώρα μας. Με αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του, το δυναμικό μοντέλο της Mazda θα διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, αναφορικά με το είδος της καμπίνας, πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και νέους, ισχυρότερους πετρελαιοκινητήρες.
Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς τόσο στην άσφαλτο, όσο και εκτός δρόμου, στην παθητική ασφάλεια των επιβατών, αλλά και στην ποιότητα κατασκευής.
Η νέα γενιά του εκπροσώπου της ιαπωνικής εταιρείας στα ελαφρά ημιφορτηγά (Pick-Up) με την ονομασία "BT-50" αναμένεται προς το τέλος του τρέχοντος έτους και στη χώρα μας. Με αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του, το δυναμικό μοντέλο της Mazda θα διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, αναφορικά με το είδος της καμπίνας, πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και νέους, ισχυρότερους πετρελαιοκινητήρες.
Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς τόσο στην άσφαλτο, όσο και εκτός δρόμου, στην παθητική ασφάλεια των επιβατών, αλλά και στην ποιότητα κατασκευής.
Μεταξύ των επιλογών στους κινητήρες του νέου Mazda BT-50, ξεχωρίζουν τα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα πετρελαίου MZR-CD 2,5 και 3,0 λίτρων. Το πρώτο αποδίδει ισχύ 141 ίππων και ροπή 300 Nm, ενώ ο 3λιτρος κινητήρας είναι ισχύος 154 ίππων και η ροπή του ορίζεται στα 380 Nm. Οι δύο αυτοί κινητήρες θα πλαισιώσουν τους υπάρχοντες MZI 4,0 V6 (πετρελαίου), ΜΖ-DE 2,5 (πετρελαίου) και τον MZI 2,6 και 2,2 λίτρων (βενζίνης), αν και τα εν λόγω μηχανικά σύνολα δεν έχει γίνει γνωστό αν θα διατίθενται και στην ελληνική αγορά.
Νέοι ισχυρότεροι πετρελαιοκινητήρες
Μεταξύ των επιλογών στους κινητήρες του νέου Mazda BT-50, ξεχωρίζουν τα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα πετρελαίου MZR-CD 2,5 και 3,0 λίτρων. Το πρώτο αποδίδει ισχύ 141 ίππων και ροπή 300 Nm, ενώ ο 3λιτρος κινητήρας είναι ισχύος 154 ίππων και η ροπή του ορίζεται στα 380 Nm. Οι δύο αυτοί κινητήρες θα πλαισιώσουν τους υπάρχοντες MZI 4,0 V6 (πετρελαίου), ΜΖ-DE 2,5 (πετρελαίου) και τον MZI 2,6 και 2,2 λίτρων (βενζίνης), αν και τα εν λόγω μηχανικά σύνολα δεν έχει γίνει γνωστό αν θα διατίθενται και στην ελληνική αγορά.
|
|
|
|
|