Επιλογή κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου |
Δίλημμα “καρδιάς” |
|
|
Η οικονομική διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων του Ford Transit Van δεν είναι μεγάλη, ενώ οι διαστάσεις, καθώς και το επίπεδο του εξοπλισμού, είναι αντίστοιχα.
|
|
Ο εκάστοτε επαγγελματίας
οφείλει να σκεφτεί σοβαρά,
για το αν θα επιλέξει το μοντέλο που επιθυμεί σε έκδοση με κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου. Οι διαφορές μεταξύ αυτών είναι συχνά μικρές, αλλά ουσιώδεις…
|
|
|
Η πλειοψηφία των κορυφαίων σε πωλήσεις μοντέλων στα Van και Vanette, διατίθεται στην ελληνική αγορά τόσο με κινητήρες βενζίνης, όσο και πετρελαίου, προκειμένου να καλύψουν απόλυτα τις ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών τους. Ποια είναι όμως η κατάλληλη επιλογή; Το ερώτημα αυτό μοιάζει λίγο "ρητορικό", καθώς η εκάστοτε επιχείρηση έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις από το επαγγελματικό μοντέλο που επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό της, απ' όπου πηγάζουν -στις περισσότερες περιπτώσεις- και οι προϋποθέσεις που αυτό πρέπει να πληροί. Πέραν αυτού όμως, παρατηρείται πως σε αντίστοιχο -λίγο ως πολύ- κόστος αγοράς, μπορεί κάποιος να αποκτήσει το επαγγελματικό αυτοκίνητο της αρεσκείας του τόσο με κινητήρα βενζίνης, όσο και πετρελαίου.
Σε κάθε περίπτωση, ο υποψήφιος αγοραστής οφείλει να λάβει σοβαρά υπ' όψιν τη διαφορά στο κόστος αγοράς μεταξύ των εκδόσεων, αλλά και άλλους παράγοντες, που μπορεί να μην είναι ορατοί με την πρώτη ματιά. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε, πως σε ορισμένα μοντέλα υπάρχει δυνατότητα επιλογής μιας έκδοσης με διαφορετικό τύπο κινητήρα, αλλά και διαφορές στον όγκο του χώρου φόρτωσης (μιας και περιορίσαμε την έρευνά μας στις κατηγορίες Van και Vanette). Διαφορές μπορεί να υπάρχουν επίσης και στο ωφέλιμο φορτίο των εκδόσεων, παρά τις αντίστοιχες διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, λόγω του διαφορετικού απόβαρου του οχήματος.
Τελευταία, εξαιτίας της σπουδαιότητάς της, αφήνουμε την παράμετρο των επιδόσεων και της κατανάλωσης καυσίμου. Είναι φυσικό εν μέρει, οι βενζινοκινητήρες να εμφανίζουν -ως επί το πλείστον- μεγαλύτερα αποθέματα ισχύος και να προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις στο μοντέλο, ωστόσο οι πετρελαιοκινητήρες έχουν "προικιστεί" με υψηλότερα αποθέματα ροπής (ακόμα και από μεγαλύτερης χωρητικότητας μηχανικά σύνολα βενζίνης). Επιπλέον, η μέση κατανάλωση καυσίμου τους είναι κατά κανόνα μικρότερη σε σχέση με τα μηχανικά σύνολα βενζίνης και, με δεδομένη τη μεγάλη χρήση του οχήματος, η απόσβεση του υψηλότερου κόστους αγοράς είναι πολλές φορές θέμα μηνών. Στις σελίδες που ακολουθούν, σας παρουσιάζουμε μια σύγκριση στις εκδόσεις των πέντε κορυφαίων σε πωλήσεις Van και Vanette, λαμβάνοντας ως κριτήριο επιλογής τη βασική έκδοση με βενζινοκινητήρα και την πλησιέστερη σε κόστος έκδοση με πετρελαιοκινητήρα.
|
|
|
|
|