|
|
Δεδομένου ότι, το ωφέλιμο φορτίο, ο εξοπλισμός και οι επιδόσεις δε διαφέρουν σημαντικά, το ντίζελ φαντάζει καλύτερη επιλογή, λόγω της μειωμένης κατανάλωσης.
|
Μεταξύ των κλειστών εκδόσεων (Furgone) του ιταλικού μοντέλου, επιλέξαμε τις αντίστοιχες "11" με τους 2λιτρους κινητήρες (βενζίνης και πετρελαίου), το κοντό μεταξόνιο και το χαμηλό ύψος οροφής. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει ισχύ 110 ίππων και προσφέρει μέγιστη τελική ταχύτητα 144 χλμ./ώρα, ωστόσο η μέση κατανάλωση καυσίμου του είναι σαφώς υψηλότερη από την αντίστοιχη του πετρελαιοκινητήρα των 84 ίππων, που -σημειωτέον- υπερτερεί σε αποθέματα ροπής. Το ωφέλιμο φορτίο διαφέρει ελάχιστα, όχι όμως και το κόστος αγοράς, που για την έκδοση 11 Furgone 2,0 JTD είναι κατά 1.000 ευρώ υψηλότερο.
|
|
|
Ο δίλιτρος JTD καταναλώνει σημαντικά μικρότερη ποσότητα καυσίμου και σε ετήσια βάση αντισταθμίζει απόλυτα τη διαφορά στο κόστος αγοράς.
|
|
|