|
Οι πολλές επιμέρους βελτιώσεις που πραγματοποιήθηκαν στην ανάρτηση αλλά και σε άλλα μηχανικά τμήματα έχουν κάνει το Sprinter περισσότερο σταθερό και άνετο. Πιο συγκεκριμένα, στον εμπρός άξονα έχουν γίνει αλλαγές στα αμορτισέρ και στους ελαστικούς συνδέσμους, τα φύλλα σούστας είναι κατασκευασμένα από ενισχυμένο φάιμπεργκλας, ενώ στην πίσω ανάρτηση έχει αλλάξει η θέση των αμορτισέρ. Στη πράξη, οι διαφορές αυτές έχουν βελτιώσει την οδική συμπεριφορά, καθώς παρατηρούνται λιγότερες αναπηδήσεις του αμαξώματος σε διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος, γεγονός που αυξάνει το αίσθημα της ασφάλειας σε οδηγό και επιβάτες. Επιπλέον, σε συνδυασμό με τους μεγαλύτερους τροχούς των 16 ιντσών, έχουν μεγαλώσει τα περιθώρια πρόσφυσης των τροχών στις στροφές, αλλά ούτως ή άλλως το νέας γενιάς Adaptive ESP (το οποίο μετράει το φορτίο και το κέντρο βαρύτητας) διακόπτει άμεσα κάθε πιθανή τάση για παρέκκλιση του οχήματος από την επιθυμητή πορεία, που θα εκδηλωθεί από λάθος του οδηγού ή σε ιδιαίτερα γλιστερό δρόμο. Το νέο Sprinter είναι καλύτερο και στο φρενάρισμα, χάρη στους μεγαλύτερους -σε διάμετρο και πάχος- δίσκους, ενώ όσον αφορά στο τιμόνι, θα θέλαμε να βάραινε ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος.
|
|
|
Ο αεροδυναμικός συντελεστής του αμαξώματος είναι ιδιαίτερα χαμηλός (Cd: 0,32).
|
|
 |