|
|
Η πολύ καλή ρύθμιση της ανάρτησης και ο ροπάτος κινητήρας των 100 ίππων ευνοούν την οδική συμπεριφορά του νέου McLouis Lagan 210, ακόμα και σε "φιδίσιες" ορεινές διαδρομές.
|
Τα μηχανικά μέρη και τους κινητήρες (ισχύος 100 και 130 ίππων) χρησιμοποιούν και οι πέντε εκδόσεις της Σειράς McLouis Lagan. Η έκδοση Lagan 210 που παρουσιάζουμε, διαθέτει μεταξόνιο 3.000 χλστ. και είναι η μικρότερη σε ό,τι αφορά στο συνολικό μήκος του αμαξώματος (5.770 χλστ.). Κατά τη σύντομη "γνωριμία" μας με το συγκεκριμένο αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, μας κέρδισε το μεγάλο "κόψιμο" του τιμονιού, που σαφώς και ευνοεί τους ελιγμούς του οχήματος, ενώ ο κινητήρας Multijet 100 διαθέτει το απαιτούμενο "νεύρο" για να κινήσει σε γρήγορους ρυθμούς το τροχόσπιτο, ακόμα και στο όριο του μεικτού βάρους του. Τα φρένα είναι ισχυρά (δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς), ενώ εντύπωση προκαλεί η -σχεδόν πλήρης- απουσία τριγμών και λοιπών θορύβων από το χώρο της υπερκατασκευής. Η ηχομόνωση από τους εξωτερικούς θορύβους είναι επίσης πολύ καλή και, χάρη στους μεγάλους καθρέφτες, το οπτικό πεδίο του οδηγού εμφανίζει ελάχιστα "νεκρά σημεία".
|
|
|
Ο κινητήρας Multijet των 2.198 κ.εκ. αποδίδει ισχύ 100 ίππων και ροπή 250 Nm. Στην πράξη, αποδεικνύεται αθόρυβος και άμεσος σε απόκριση στις εντολές του οδηγού. Παράλληλα, η κλιμάκωση των σχέσεων στο 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων είναι πολύ καλή.
|
|
|