Toyota Hilux 3,0 D-4D 171 hp 4x4 Double Cab |
Φόρτσα τ' άλογα! |
Διαβάστηκε από 30728 αναγνώστες
|
|
|
Toyota Hilux 3,0 D-4D 171 hp 4x4 Double Cab : πάει παντού με άνεση και ασφάλεια
|
|
Με τους 171 "ολοζώντανους" ίππους του νέου κινητήρα των
3,0 λίτρων, το ανανεωμένο Hilux αποκτάει την ισχύ που έλειπε,
μπαίνοντας δυναμικά εκ νέου στην... κούρσα των πωλήσεων.
|
|
|
Το μοναδικό ίσως σημείο όπου υστερούσε το τελευταίας γενιάς Hilux έναντι του ανταγωνισμού, δεν ήταν άλλο από τη χαμηλή απόδοση του κινητήρα των 102 ίππων, όχι επειδή δεν επαρκούσε για να κινήσει το αυτοκίνητο αξιοπρεπώς, αλλά γιατί η κατηγορία των pick up έχει ανεβάσει πολύ ψηλότερα τον πήχη. Αντιλαμβανόμενοι, λοιπόν, στην Toyota αυτό το μειονέκτημα του μοντέλου τους, το οποίο, ίσως, τους "στερούσε" και πωλήσεις, δεν αύξησαν μόνο την απόδοση του μηχανικού συνόλου των 2,5 λτ. στους 120 ίππους, αλλά λανσάρισαν και μία νέα κορυφαία έκδοση. Αυτή είναι με τον κινητήρα των 3,0 λτ., απόδοσης 171 ίππων, η οποία διατίθεται μόνο με πλούσιο εξοπλισμό (Tornado) και διπλοκάμπινο αμάξωμα. Το εν λόγω Hilux, το οποίο είχαμε οδηγήσει για πρώτη φορά στους δρόμους της Ν. Αφρικής, το περιμέναμε πως και πως για δοκιμή επί ελληνικού εδάφους, όπου μας άφησε μία πολύ καλή εικόνα, καθώς συνδυάζει επιτυχώς τις ανέσεις, την πολυτέλεια και τη δύναμη ενός σύγχρονου επιβατικού αυτοκινήτου με την υψηλή αντοχή στα φορτία και στην εκτός δρόμου καταπόνηση.
Μας άρεσε
Η οδική συμπεριφορά και άνεση εντός και εκτός δρόμου, οι επιδόσεις, η κατανάλωση, οι εκτός δρόμου δυνατότητες, η σχεδίαση και οι χώροι.
Δεν μας άρεσε
Ο αισθητός θόρυβος και η τραχύτητα του κινητήρα, οι μακριές διαδρομές του επιλογέα ταχυτήτων και το σχετικά "αργό" τιμόνι.
|
|
|
|
|