Φόρτσα τ' άλογα! |
¶φθονη δύναμη και σβέλτες επιδόσεις |
Διαβάστηκε από 30729 αναγνώστες
|
|
|
|
Το μηχανικό σύνολο των 3,0 λτ. προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις και ελαστικότητα, αλλά είναι σχετικά θορυβώδες.
|
Το μηχανικό σύνολο των 3,0 λτ., που εφοδιάζει την κορυφαία έκδοση του Hilux, προέρχεται από το εκτός δρόμου μοντέλο Land Cruiser και αποδίδει 171 ονομαστικούς ίππους. Από τεχνολογικής πλευράς, ο κινητήρας διαθέτει ό,τι πιο σύγχρονο, όπως είναι το δεύτερης γενιάς common rail και o υπερσυμπιεστής μεταβλητών πτερυγίων με σύστημα ελέγχου στροβιλισμού, ο οποίος ενεργοποιείται μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα για καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Αυτό ισχύει και στην πράξη, καθώς ο εν λόγω κινητήρας εμφανίζει θετικό τράβηγμα ακόμα και κάτω από τις 1.500 σ.α.λ., ενώ σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ η επιτάχυνση είναι πολύ καλή, ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση του βελτιωμένου σε αίσθηση κιβωτίου ταχυτήτων. Παράλληλα, η κατανάλωση καυσίμου είναι σχετικά χαμηλή, αφού σε μεικτή διαδρομή με σβέλτους ρυθμούς παρέμεινε κάτω από τα 10 λτ./100 χλμ. Μοναδικό μειονέκτημα αποτελεί ο αισθητός θόρυβος, που φτάνει στην καμπίνα από τον κινητήρα, γεγονός το οποίο δεν ταιριάζει με το συνολικά πολιτισμένο χαρακτήρα του Hilux.
|
|
|
|
|