|
|
Ποιοτικά κατασκευασμένος και με έμφαση στη λειτουργικότητα είναι ο χώρος για τον οδηγό. Η περιφερειακή ορατότητά του είναι απρόσκοπτη, χάρη στους μεγάλους καθρέφτες.
|
Το λεωφορείο που χρησιμοποιήθηκε για τις ανάγκες της παρουσίασης, το Otokar Navigo 160S, εφοδιαζόταν με αρκετά από τα στοιχεία που προσφέρονται στον προαιρετικό εξοπλισμό, όπως επενδύσεις από απομίμηση ξύλου στο ταμπλό και κεντρική κονσόλα, 15άρα LCD οθόνη κ.ά. Ωστόσο, ακόμα και ο πιο απαιτητικός υποψήφιος αγοραστής του λεωφορείου της Otokar, δε μπορεί παρά να εκτιμήσει την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και κυρίως της συναρμολόγησης του. Η σχεδίαση του χώρου για τον οδηγό είναι λιτή, ωστόσο διακρίνεται για τη λειτουργικότητά της. Παράλληλα, το κάθισμα είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και η περιφερειακή ορατότητα του οδηγού απρόσκοπτη.
Το εσωτερικό ύψος των 1.920 χλστ. επιτρέπει την άνετη μετακίνηση των επιβατών εντός του οχήματος, ενώ οι δύο συρόμενες, ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενες πόρτες προσφέρουν άνετη πρόσβαση σε αυτό. Οι αποθηκευτικοί χώροι στην οροφή του οχήματος είναι σωστά διαρρυθμισμένοι και οι πλαφονιέρες του προσωπικού φωτισμού για κάθε επιβάτη είναι ισχυρές και με καλό σύστημα εξαερισμού.
Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά με ανθεκτικές επενδύσεις και ακόμα άτομα με ύψος άνω του μέσου όρου δε θα αντιμετωπίσουν προβλήματα, καθώς το συνολικό μήκος ανάμεσα στις πλάτες ανέρχεται στα 700 χλστ.
Τέλος, στο τμήμα της πίσω πόρτας έχει προβλεφθεί χώρος για ένα mini-bar, με παροχή ζεστού και κρύου νερού και ψυγείο 45 λίτρων (προαιρετικά 55 λτ.).
|
|
|
Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και φέρουν ανθεκτικές και καλαίσθητες επενδύσεις. Οι ζώνες ασφαλείας είναι δύο σημείων.
|
|
Προαιρετικά περιλαμβάνεται σύστημα πολυμέσων.
|
|
Μοναδική ένσταση στο τούρκικο λεωφορείο αποτελούν οι χώροι για τις αποσκευές, που έχουν συνολικό όγκο 2,6 κ.μ.
|
|
|