ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Δοκιμή

Διάφορα
Ford Ranger 3,0 Wildtrak- Isuzu D-Max 3,0 LS
Οι σφετεριστές…
Διαβάστηκε από 16144 αναγνώστες
Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για δύο μοντέλα με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, υψηλή αξιοπιστία, προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο και πολύ καλή σχέση τιμής-αξίας.
Τα Ford Ranger και Isuzu D-Max διατηρούν μέσα στο 2007 μερίδιο 30% επί του συνόλου των πωλήσεων στα Pick-Up, καθώς συνιστούν το 3ο και 4ο πιο δημοφιλές ελαφρύ επαγγελματικό αντίστοιχα. Διαθέτουν ωστόσο τα εχέγγυα, για να διεκδικήσουν περισσότερα έναντι του ισχυρότατου ανταγωνισμού;
Στο προηγούμενο τεύχος του Auto Τρίτη Επαγγελματικά παρουσιάσαμε τα Nissan Navara και Toyota Hilux στις ισχυρότερες εκδόσεις τους. Ωστόσο η –κορυφαία σε πωλήσεις- κατηγορία ελαφρών επαγγελματικών της ελληνικής αγοράς έχει να επιδείξει αρκετά ακόμη εξίσου σημαντικά μοντέλα, προεξαρχόντων των Ford Ranger και Isuzu D-Max, που φιλοξενούμε στις σελίδες που ακολουθούν. Οι εκπρόσωποι των Ford και Isuzu έχουν να επιδείξουν μια σημαντικά διαφορετική «φιλοσοφία» προσέγγισης των απαιτήσεων της κατηγορίας των ελαφρών ημιφορτηγών, ενώ αμφότερα έχουν αναβαθμιστεί/ εξελιχθεί κατά τη διάρκεια του 2007. Η νέα γενιά του Ford Ranger λανσαρίστηκε προς το τέλους του 2006, ενώ από το Νοέμβριο είναι διαθέσιμες και οι εκδόσεις με το νέο Duratorq TDCI κινητήρα των 3,0 λτ. Βασικό χαρακτηριστικό των τελευταίων, η πληρότητα του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, καθώς και οι πολλαπλές αισθητικές βελτιώσεις. Στον αντίποδα, η νέα γενιά του Isuzu D-Max είναι διαθέσιμη στη χώρα μας από τις αρχές του 2007 και εμφανίζει σωρεία αναβαθμίσεων σε όλους τους τομείς, όπως σε κινητήρες, σχεδίαση αλλά και στα επιμέρους μηχανικά μέρη. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για δύο μοντέλα με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, υψηλή αξιοπιστία, προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο και πολύ καλή σχέση τιμής-αξίας. Ποιες είναι, ωστόσο, οι διαφορές που εμφανίζουν οι διπλοκάμπινες εκδόσεις τους, με την κορυφαία επιλογή στην γκάμα των κινητήρων τους;
Ford Ranger
(+): Σχεδίαση αμαξώματος, εσωτερικός διάκοσμος, χώρος φόρτωσης
(-): Μικρές πίσω πόρτες, τηλεσκοπικό χειρόφρενο, αίσθηση φρένων
Isuzu D-Max
(+): Απόδοση κινητήρα, άνεση ανάρτησης, χώροι επιβατών
(-): Μήκος χώρου φόρτωσης, πλευρική στήριξη καθισμάτων, αίσθηση τιμονιού

 
 Ford Ranger 3,0 Wildtrak- Isuzu D-Max 3,0 LS
Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά…
Σε μήκος το Ranger, σε πλάτος το D-Max
Μοιρασμένες εντυπώσεις στο δρόμο
Ιαπωνική κυριαρχία 184 ίππων