|
Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης του Isuzu D-Max συμβάλει στην πολύ καλή ποιότητα κύλισης που εμφανίζει το ιαπωνικό μοντέλο στην άσφαλτο, αν και σε δρόμους με στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αυξημένες. Την ίδια στιγμή, το Ranger παρέχει μεγαλύτερη "εμπιστοσύνη" στον οδηγό, προκειμένου να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα σε "φιδίσιες" διαδρομές, ωστόσο η σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης του πίσω άξονα δεν αποτρέπει εντελώς τις αναπηδήσεις του στις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Καλύτερο σε αίσθηση αποδεικνύεται στο σύστημα διεύθυνσης του Ranger, ενώ υπερτερούν σε ισχύ και αίσθηση τα φρένα του D-Max, με το ABS να μην ενεργοποιείται γρήγορα, ακόμη και στο χώμα.
Σε εκτός ασφάλτου διαδρομές, το Ranger αποδεικνύεται πιο προβλέψιμο στις αντιδράσεις του, ωστόσο το αμάξωμα του D-Max εμφανίζει αρκετά μεγαλύτερες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής. Αμφότερα τα μοντέλα διακρίνονται για τη στιβαρότητα του αμαξώματός τους, με το D-Max να "ακροβατεί" μεταξύ άνεσης και οδικής συμπεριφοράς και το Ranger να αποδεικνύεται αρκετά πιο σκληροτράχηλο και προορισμένο για ιδιαίτερα δύσκολες αποστολές.
Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε τη μεγάλη ευχρηστία που προσφέρουν τα κουμπιά επιλογής του συστήματος τετρακίνησης στην περίπτωση του D-Max.
|
|
|
Καλύτερη ποιότητα κύλισης στην άσφαλτο και με εύχρηστο
σύστημα τετρακίνησης
είναι το Isuzu D-Max.
|
|
Καλύτερη οδική συμπεριφορά στο χώμα και σαφέστερο σύστημα διεύθυνσης προσφέρει το Ford Ranger.
|
|
|